spot_img

Ποινή θέσεων Verstappen και Leclerc στο GP Βελγίου

Ο Max Verstappen και Charles Lelcerc είναι ανάμεσα στους έξι οδηγούς που θα εκκινήσουν από το πίσω μέρος του grid στο Grand Prix Βελγίου.

Δύσκολη αναμένεται η επιστροφή των δυο διεκδικητών του Πρωταθλήματος, Max Verstappen και Charles Leclerc μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα. Η βαθμολογική διαφορά τους στην κατάταξη οδηγών βρίσκεται στους 80 βαθμούς και λόγω των ποινών θα παλέψουν σκληρά, ώστε να ανακτήσουν θέσεις στην βαθμολογική δεκάδα.

Ο πρωτοπόρος του Πρωταθλήματος Verstappen θα βρεθεί στο τέλος της σχάρας εκκίνησης στον αγώνα της Κυριακής. Στην RB18 του Ολλανδού τοποθετήθηκε μια νέα μονάδα ισχύος με αναβαθμισμένα εξαρτήματα MGU-H και MGU-K, καθώς και μια νέα βελτιωμένη έκδοση turbo και ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου.   

Στην Scuderia Ferrari οι μηχανικοί της ομάδας αποφάσισαν να τοποθετήσουν νέα μονάδα ισχύος στην F1-75 του Leclerc βάση της δυναμική στην πίστα του Βελγίου, η οποία δίνει περισσότερες ευκαιρίες για προσπεράσματα. Η νέα αυτή μονάδα ισχύος ακολουθεί τις νέες προδιαγραφές του υβριδικού συστήματος κινητήρων που έφεραν όλοι οι κατασκευαστές στο πλαίσιο του αγωνιστικού τριημέρου στο Βέλγιο. Επιπλέον, ο Μονεγάσκος δέχθηκε επιπλέον ποινή για αλλαγή κιβωτίου. Ο teammate του Carlos Sainz θα παραμείνει με τον ίδιο κινητήρα και όπως είναι ευνόητο θα παλέψει για την pole position με στόχο να κατοχυρώσει ένα καλό αποτέλεσμα στον αγώνα της Κυριακής.  

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Συνολικά 6 οδηγοί του grid θα δεχθούν ποινές θέσεων, Lando Norris, Esteban Ocon, Valtteri Bottas και Mick Schumacher. Όμως υπάρχει περίπτωση να δούμε ακόμη περισσότερες αλλαγές όσο εξελίσσεται το αγωνιστικό τριήμερο.

Η 1η Σεπτεμβρίου είναι η τελευταία ημέρα όπου οι κατασκευαστές μπορούσαν να περάσουν από ομολογκάρισμα το υβριδικό τους σύστημα, παρά το γεγονός πως έχει τεθεί σε ισχύ το «πάγωμα» στις μονάδες ισχύος στις αρχές του 2022 και θα ισχύει μέχρι το 2025. Το 2026 και με την είσοδο νέων κατασκευαστών στην Formula 1, αναμένονται να τεθούν σε ισχύ νέοι κανονισμοί σχετικά με τις μονάδες ισχύος.

Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του GP Ουγγαρίας.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles