Μετά τον Toto Wolff και τον Sebastian Vettel, ο George Russell της Williams ήταν ο επόμενος που τοποθετήθηκε πάνω στο ζήτημα εισαγωγής των “reverse grids”.
Μετά το άκρως επεισοδιακό Ιταλικό Grand Prix, ο αγωνιστικός διευθυντής της F1 Ross Brawn εξέφρασε την επιθυμία του να επαναφέρει το ενδεχόμενο αντικατάστασης των κατατακτήριων δοκιμών. H σκέψη περιλαμβάνει μικρότερους αγώνες με αντίστροφη σειρά εκκίνησης σε κάποιους αγώνες.
Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 16 Σεπτεμβρίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό
Η ιδέα απορρίφθηκε καταφατικά το 2019 και ξανά νωρίτερα μέσα στη φετινή χρονιά. Οδηγοί αλλά και παράγοντες ομάδων έχουν εκφράσει την αντίθεση τους στη συγκεκριμένη λύση, η οποία πάει κόντρα στο DNA της F1.
Ο Russell αυτή τη στιγμή είναι 20ός στο πρωτάθλημα, μπροστά από τον Romain Grosjean. Η θέση του αυτή, βάσει της ιδέας του Brawn, θα του επέτρεπε να εκκινήσει από την πρώτη σειρά εκκίνησης στον επόμενο αγώνα. Ο νεαρός Βρετανός εξέφρασε με τη σειρά του μια αποστροφή για την εφαρμογή της.
Το ότι έχουμε το πιο αργό μονοθέσιο – ή τουλάχιστον ένα από τα πιο αργά – στο grid είναι γεγονός, και το μόνο που γινόταν σε μια τέτοια περίπτωση ήταν να μας “καταπιούν” σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Εμείς θα αμυνόμαστε σαν τρελοί για να κρατήσουμε πίσω μας πολύ πιο γρήγορα μονοθέσια. Αλλά, ως οδηγοί, θα φαινόμασταν λίγο χαζοί γιατί θα μονομαχούσαμε με μονοθέσια που μπορούν να φρενάρουν πιο αργά και να έρθουν από πολύ πίσω και να μας περάσουν σε δυο στροφές. Αν ήμουν σε κάποιο από τα γρήγορα μονοθέσια θα το ήθελα πολύ αυτό, γιατί θα έκανε αυτούς τους οδηγούς να μοιάζουν με ήρωες, μόνο και μόνο επειδή βρίσκονται σε μονοθέσια πιο υψηλής δυναμικότητας. Αλλά είναι αδύνατο να μονομαχήσουμε με τόσο γρήγορα μονοθέσια έτσι κι αλλιώς, και δεν μιλάω μόνο για εμένα και τον Nicholas [Latifi] αλλά και για τους οδηγούς της Haas, της Alfa Romeo.
Ακούστε την τελευταία εκπομπή “Slipstream”, στην οποία αναλύεται το GP Τοσκάνης και σχολιάζονται οι τελευταίες εξελίξεις από τον κόσμο της F1.