Russell: «Ferrari και Red Bull πίεσαν τα όρια των κανονισμών»

Με την εφαρμογή της τεχνικής ντιρεκτίβας που έθεσε η FIA να τίθεται σε ισχύ από το GP Βελγίου, ο George Russell είναι πεπεισμένος πως η Red Bull Racing και η Ferrari έχουν κινηθεί πέρα των ορίων των τεχνικών κανονισμών στα μονοθέσιά τους.

Τα νέα μονοθέσια της Formula 1 προκαλούν περισσότερες αναπηδήσεις από τους προκατόχους τους, λόγω του τρόπου που παράγεται η κάθετη δύναμη. Ορισμένα από αυτά, μάλιστα, εμφάνιζαν σε πιο έντονο βαθμό αυτό το φαινόμενο και αρκετοί οδηγοί έκαναν παράπονα για πόνους στην πλάτη. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ήταν το μονοθέσιο της Mercedes, η W13, ειδικότερα στα χέρια του Lewis Hamilton. Εν τέλει, η FIA αποφάσισε να παρέμβει για να περιορίσει τις αναπηδήσεις, ορίζοντας μία τεχνική ντιρεκτίβα για τη φετινή σεζόν.

Η εν λόγω ντιρεκτίβα καθυστέρησε αρκετές φορές να εφαρμοστεί, ώσπου να καθοριστούν οι λεπτομέρειές της. Ωστόσο, θα τεθεί σε ισχύ από το GP Βελγίου, αμέσως μετά τη λήξη του καλοκαιρινού διαλείμματος της Formula 1. Αυτή ενδέχεται να ρίξει την απόδοση όσων ομάδων εκμεταλλεύονταν μία «γκρίζα ζώνη» στους τεχνικούς κανονισμούς που αφορούν την ξύλινη σανίδα στο πάτωμα του μονοθεσίου. Επίσημα δεν έχει ξεκαθαριστεί ποιες ομάδες το έχουν πράξει αυτό, ωστόσο ο οδηγός της Mercedes, George Russell, είναι σίγουρος για ένα μέρος του grid, μιλώντας στο Sky Sports F1 μετά το τέλος του GP Ουγγαρίας.

«Δεν υπάρχει αμφιβολία πως η Ferrari και η Red Bull έχουν «πιέσει» τα όρια των κανονισμών σε αυτόν τον τομέα, ενώ εμείς κατά κάποιον τρόπο σεβαστήκαμε το σκοπό του κανονισμού. Ωστόσο, δεν υπάρχουν εγγυήσεις πως αυτό θα μας φέρει πιο κοντά σε αυτούς. Γνωρίζουμε πως αν αυτό υπήρχε στο μονοθέσιό μας θα μας έκανε πιο αργούς, όμως δεν είναι τίποτα δεδομένο, κάθε μονοθέσιο είναι διαφορετικό. Το μόνο σίγουρο είναι πως δε θα τους βοηθήσει».

Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του GP Γαλλίας.

Μεταξύ άλλων, ο George Russell τόνισε για ακόμα μία φορά τη βελτίωση της Mercedes εντός πίστας στους τελευταίους αγώνες.

«Δεν υπάρχει αμφιβολία πως σημειώνουμε πρόοδο ως ομάδα. Στην έναρξη της χρονιάς τερματίζαμε ένα λεπτό πίσω από το νικητή αγώνα, τώρα απέχουμε 10 δευτερόλεπτα στους τελευταίους αγώνες. Εάν συνεχίσουμε σε αυτό το «μονοπάτι» (εξέλιξης), σίγουρα θα αρχίσουμε να διεκδικούμε νίκες. Το Spa (GP Βελγίου) θα είναι ενδιαφέρον με ορισμένες μικροαλλαγές σε κανονισμούς, οι οποίες μπορεί να φέρουν άλλες ομάδες πιο κοντά μας. Νομίζω πως ως ομάδα έχουμε τεράστια εμπιστοσύνη στους εαυτούς μας και πιστεύουμε πως κάνουμε πολύ καλή δουλειά. Δεν έχουμε λόγο να μη βρισκόμαστε στις πρώτες θέσεις».

Η Mercedes μετρά δύο συνεχόμενους αγώνες όπου είχε διπλή παρουσία στο podium. Σε συνδυασμό με τα συνεχόμενα λάθη της Ferrari, η γερμανική ομάδα μείωσε την απόστασή τους στο Πρωτάθλημα κατασκευαστών στους 30 πόντους.

Μην χάσετε απόψε στις 21:00 την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του GP ΟΥγγαρίας. Βρείτε το Link εδώ.

Related Articles

F1: Εγκρίθηκαν οι αεροδυναμικές αλλαγές του 2023

Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού ενέκρινε τις αλλαγές στην F1 , τόσο για το 2022 όσο και για το 2023, στους τεχνικούς κανονισμούς, ώστε...

F1: Η FIA ενέκρινε τους κανονισμούς κινητήρων του 2026

Οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί σχετικά με τις μονάδες ισχύος που θα εφαρμοστούν στη F1 από το 2026 εγκρίθηκαν από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού...

O Ricciardo θέλει αποζημίωση για να φύγει από τη McLaren

Ο Daniel Ricciardo προσπαθεί να διεκδικήσει χρηματική αποζημίωση για να αποχωρήσει πρόωρα από τη McLaren, καθώς έχει συμβόλαιο με τη βρετανική ομάδα. Η McLaren απέκτησε...

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

F1: Εγκρίθηκαν οι αεροδυναμικές αλλαγές του 2023

Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού ενέκρινε τις αλλαγές στην F1 , τόσο για το 2022 όσο και για το 2023, στους τεχνικούς κανονισμούς, ώστε...

F1: Η FIA ενέκρινε τους κανονισμούς κινητήρων του 2026

Οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί σχετικά με τις μονάδες ισχύος που θα εφαρμοστούν στη F1 από το 2026 εγκρίθηκαν από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού...

O Ricciardo θέλει αποζημίωση για να φύγει από τη McLaren

Ο Daniel Ricciardo προσπαθεί να διεκδικήσει χρηματική αποζημίωση για να αποχωρήσει πρόωρα από τη McLaren, καθώς έχει συμβόλαιο με τη βρετανική ομάδα. Η McLaren απέκτησε...

Πως ο Vettel έστρεψε τη Ferrari εναντίων του

Ο πρώην υπεύθυνος τύπου της Ferrari, Alberto Antonini, εξήγησε το πως ο Sebastian Vettel όταν ήταν οδηγός της, κατάφερε με τις συνήθειές του να...

H Aston Martin θέλει να ανέβει επίπεδο το 2023

Με μια απογοητευτική σεζόν να μην παίρνει διαφορετική εξέλιξη προς το καλύτερο, στην Aston Martin έχουν ήδη επικεντρωθεί στο 2023 με στόχο να επιστρέψουν...