spot_img

Sainz: «Η Ferrari δέχεται υπερβολική κριτική»

Δεν αρέσει καθόλου στον Carlos Sainz το γεγονός πως με κάθε ευκαιρία η Scuderia Ferrari δέχεται κριτική για τον τρόπο που διαχειρίζεται τους αγώνες της.

Ακόμη έναν δύσκολο αγώνα είχε ο Carlos Sainz στο 2022, με τον Ισπανό να ολοκληρώνει στην 5η θέση στο Grand Prix Γαλλίας. Ο Ισπανός εκκίνησε από τη 19η θέση και είχε πολύ καλό ρυθμό καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα. Μετά το αυτοκίνητο ασφαλείας που προκλήθηκε από την εγκατάλειψη του Σαρλ Λεκλέρ, ο 27χρονος έδωσε πολύ ωραίες μάχες με τους Τζορτζ Ράσελ και Σέρχιο Πέρεζ, αλλά το επιπλέον pit-stop και η ποινή 5 δευτερολέπτων του στέρησαν την ευκαιρία να παλέψει για το βάθρο.

Σε δηλώσεις του στο Sky Sports μετά το τέλος του αγώνα, ο Σάινθ παραδέχθηκε πως υπό κανονικές συνθήκες θα μαχόταν για τη νίκη.

«Σίγουρα η νίκη δεν ήταν πιθανή αλλά με έναν τέλειο αγώνα θα είχαμε καταφέρει να ανέβουμε στο βάθρο. Ο Μαξ (Φερστάπεν) ήταν πολύ γρήγορος και το να ξεκινάς τελευταίος δεν σου επιτρέπει να τον κερδίσεις. Κάναμε καλή ανάκαμψη, είχαμε γρήγορο ρυθμό. Δίχως την ποινή για την αλλαγή κινητήρα θα είχαμε ξεκινήσει από την pole position ή την πρώτη σειρά. Η νίκη θα ήταν πιθανή αλλά ξεκινούσαμε 19ου και με το πώς εξελίχθηκε ο αγώνας, η 5η θέση και ο ταχύτερος γύρος είναι φοβερό αποτέλεσμα».

Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του GP Αυστρίας.

Στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα, προκάλεσε έκπληξη το γεγονός πως ο Σάινθ μπήκε για δεύτερη αλλαγή ελαστικών. Ο Ισπανός είχε μόλις περάσει τον Σέρχιο Πέρεζ, έπειτα από μία φοβερή μάχη των δύο, αλλά η ομάδα του τον έφερε για νέο σετ ελαστικών. Σε ερώτηση που του τέθηκε, ο 27χρονος δήλωσε ενοχλημένος με το γεγονός πως ασκείται συνεχώς κριτική στην ομάδα του.

«Πιστεύω κάνει πολύ καλή δουλειά με τη στρατηγική εφέτος. Η Ferrari δέχεται υπερβολική κριτική για πράγματα που συμβαίνουν για παράδειγμα στo pit-stop. Κάθε φορά που συμβαίνει κάτι περίεργο με τη στρατηγική, καθόμαστε και το συζητάμε. Δεν είμαστε αυτοκαταστροφικοί όπως λέει ο κόσμος, μας αρέσει να μιλάμε, είμαστε ανοικτοί μεταξύ μας. Ναι ήμουν στη μέση ενός προσπεράσματος, αλλά η ομάδα πίστευε πως ήταν ο σωστός γύρος να μπω στα pit και να κάνω το comeback μου. Πιστεύω ήταν καλύτερο εκείνη τη στιγμή να ρισκάρουμε και να βλέπαμε τι θα γινόταν με τα ελαστικά. Είχαμε τη μέση γόμα που ήταν στο όριο ζωής της. Είδα πως είχα μπροστά μου το βάθρο και σκεφτόμουν πως θα το πάρω αν κρατήσω τα ελαστικά μου αλλά δεν θα μάθουμε ποτέ. Η ομάδα έχει πιο πολλά δεδομένα και είμαι πεπεισμένος πως πήραν την απόφαση έχοντας τις καλύτερες προθέσεις. Πρέπει να βελτιωθούμε και να αναλύσουμε τα πάντα».

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Τέλος, αναφέρθηκε στο σκεπτικό του, αναφορικά με τη μάχη που έδωσε με τον Πέρεζ.

«Το σκεπτικό μου ήταν πως αν δεν μπορούσα να περάσω τον Τσέκο, ήμουν 4ος και δεν γινόταν τίποτα. Τη στιγμή που τον πέρασα ήμουν 3ος και σκέφτηκα να δω αν μπορώ να ανοίξω τη διαφορά και να πάω μέχρι το τέλος. Σε εκείνο το σημείο τα νούμερα έλεγαν πως ήταν αδύνατο να φτάσουμε στο τέλος και είχαμε επίσης και τα 5 δευτερόλεπτα ποινής. Η ομάδα το πήγε συντηρητικά. Όταν είσαι 5ος συν τον ταχύτερο γύρο, τότε είναι ένα καλό αποτέλεσμα».

Δείτε το GP Ιταλίας για το ελληνικό πρωτάθλημα Formula G.

Πηγή: Gazzetta.gr

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles