spot_img

Στην αναμονή η Red Bull για το πάγωμα των κινητήρων

Η Red Bull Racing θα αναγκαστεί να περιμένει τουλάχιστον δύο εβδομάδες για την ψηφοφορία αναφορικά με το πάγωμα κινητήρων.

Η αυστριακή ομάδα βρίσκεται σε «αναμμένα κάρβουνα» το τελευταίο χρονικό διάστημα. Η επιθυμία της να κρατήσει τους κινητήρες της Honda και το 2022, όταν οι Ιάπωνες θα έχουν αποχωρήσει, είναι μεγάλη. Αυτό θα της επιτρέψει να παραμείνει εργοστασιακή ομάδα και να μην επιστρέψει σε πελατειακό στάτους.

Διαβάστε επίσης: Ο Wolff περιμένει μεγάλο ανταγωνισμό το 2021

Η εφαρμογή του παγώματος εξέλιξης, εφόσον περάσει από το “F1 Commission”, θα ισχύει από τον πρώτο αγώνα του 2022. Παράλληλα, η Honda δεσμεύεται να συνεχίσει την εξέλιξη μέχρι και πριν τον εναρκτήριο αγώνα του επόμενου έτους, ώστε να διασφαλίσει ένα δυνατό σύνολο για την Red Bull.

Η ψηφοφορία ήταν προγραμματισμένη για την Δευτέρα 25 Ιανουαρίου, όμως σύμφωνα με τον Helmut Marko, η διαδικασία αποσύρθηκε το πρωί της ίδιας ημέρας. Αυτό σημαίνει πως θα πρέπει να περάσουν άλλες δύο εβδομάδες για την επόμενη ψηφοφορία.

Για να περάσει το πάγωμα των κινητήρων, πρέπει να υπάρξουν τουλάχιστον 27 θετικές ψήφοι από τις 34. Μπορείς να διαβάσεις περισσότερα σχετικά εδώ.

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” #36 με όλες τις τελευταίες εξελίξεις από τον κόσμο της F1 και καλεσμένο τον Alex Fontana.

Η καθυστέρηση της ψηφοφορίας δεν αποκλείεται να σχετίζεται και με την πρόθεση της F1 να μεταβεί σε συνθετικά καύσιμα. Αυτό θα αναγκάσει τις ομάδες να προβούν σε ορισμένες αλλαγές στη διάταξη του κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Το Automotonews.gr κατανοεί πως ορισμένες ομάδες, μεταξύ αυτών και η Ferrari, προσπαθούν να πείσουν την FiA και τις ομάδες να περάσουν σε συνθετικά καύσιμα πριν τη νέα γενιά κινητήριων μονάδων.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Το πάγωμα στην εξέλιξη των κινητήρων, εκτός από μεγάλη σημασία που έχει για την Red Bull, θα δώσει την ευκαιρία στους κατασκευαστές να στρέψουν τη προσοχή τους στην επόμενη γενιά. Τα συμβούλια μεταξύ των κατασκευαστών είναι σε ισχύ εδώ και αρκετούς μήνες, με τις πληροφορίες για τη κατεύθυνση που θέλει να ακολουθήσει το σπορ να είναι ελάχιστες.

Όπως όμως έχει αποκαλύψει πρόσφατα ο Ross Brawn, η νέα γενιά κινητήριων μονάδων θα διατηρήσει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Δείτε τον ελληνικό αγώνα του automotonews, GP Αυστρίας.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles