Τεχνική Ανάλυση: Alpine A521

Το έκτο μονοθέσιο του 2021 είναι η νέα Alpine A521 Renault, με την οποία θα ασχοληθούμε στη νέα μας Τεχνική Ανάλυση.

Η γαλλική ομάδα παίρνει τη θέση της Renault στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Το πολυαναμενόμενο μπλε livery είναι εδώ και έχει αφήσει μόνο θετικές εντυπώσεις. Παρά την αμφιλεγόμενη παρουσίαση, είδαμε τον Esteban Ocon να μας δείχνει το μονοθέσιο με το οποίο θέλει να ανέβει επίπεδο.

Διαβάστε περισσότερα: Τεχνική Ανάλυση: Mercedes W12 E Performance

Δίπλα του θα έχει τον 3-φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή Fernando Alonso. Ο Ισπανός επιστρέφει στην ομάδα με την οποία κατέκτησε τους δύο Τίτλους του στην F1 και ευελπιστεί να πετύχει και πάλι. Για την ώρα, αναρρώνει μετά το ατύχημα που είχε στο Λουγκάνο της Ελβετίας πριν λίγες εβδομάδες.

Η A521 είναι η εξέλιξη της RS20 και μοιράζεται παρόμοια χαρακτηριστικά. Το σασί παραμένει το ίδιο με του 2020, ενώ η κινητήρια μονάδα αποτελεί εξέλιξη της περσινής και όχι κάποια νέα έκδοση. Η Alpine έχει στρέψει τη προσοχή της στο 2022, όπου θέλει να μάχεται για το Πρωτάθλημα, και φέτος κρατά χαμηλούς τόνους.

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” όπου αναλύουμε τις νέες Mercedes και Alpine.

Μπορεί από τις render φωτογραφίες να μην έχουμε ιδιαίτερες αλλαγές, όμως πρέπει να κοιτάξουμε αρκετά προσεκτικά. Η ομάδα δεν θέλησε να δείξει μυστικά, ενώ συνολικά δεν είναι το μονοθέσιο που θα δούμε στο Μπαχρέιν.

Το εμπρός μέρος του μονοθεσίου είναι ίδιο με αυτό που είδαμε το 2020. Η ομάδα, εάν έκανε την οποιαδήποτε αλλαγή, θέλησε να την κρύψει. Ακόμα και οι εισαγωγές αέρα των φρένων δεν φαίνονται καθαρά. Αρκετά αινιγματική προσέγγιση από τους Γάλλους.

Η αεροτομή διαθέσει ένα γενναιόδωρο Y250 Vortex στοιχείο, όμως τίποτα δεν μας εγγυάται ότι θα είναι το ίδιο spec που θα δούμε στο Μπαχρέιν. Ακόμα και τα εξωτερικά στοιχεία παραμένουν πολύ ψηλά. Η απόληξη στο εξωτερικό της εμπρός αεροτομής έχει μεγάλη κλίση προς τα έξω, για καλύτερη διαμόρφωση της ροής αέρα.

Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 3 Μαρτίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Τα bardgeboards δεν φαίνεται να έχουν κάποια αλλαγή σε σχέση με το 2020. Ο τομέας αυτός, όπως έχουμε δει και σε άλλες ομάδες, μένει κρυφός, διότι τα renders μάς δείχνουν τις λύσεις της περασμένης σεζόν.

Αξίζει να σημειωθεί πως υπάρχει μια μικρή διαφορά. Τα οριζόντια πτερύγια πάνω από τις εισαγωγές των ψυγείων έχουν χωριστεί από τον κάθετο πυλώνα στο πλάι του μονοθεσίου.

Η εισαγωγή αέρα πάνω από το κεφάλι του οδηγού παραμένει στα επίπεδα του 2020. Το σύστημα ψύξης στο σημείο αυτό παραμένει ίδιο, δείχνοντας στασιμότητα στον τομέα. Βέβαια, το γεγονός πως η κινητήρια μονάδα είναι εξελιγμένη και όχι καινούρια, ίσως ευθύνεται γι’ αυτό.

Τεχνική Ανάλυση Alpine A521

Βλέποντας το πίσω μέρος του μονοθεσίου, βλέπουμε πολύ μεγάλες αλλαγές. Τα sidepods έχουν φουσκώσει αρκετά, μαρτυρώντας ένα πολύ διαφορετικό αεροδυναμικό concept. Ειδικά στο πλαϊνό μέρος των ψυγείων είναι αρκετά πιο ογκώδη σε σύγκριση με ό,τι έχουμε δει έως τώρα. Όμως στο κάτω μέρος τους, το οποίο ενώνεται με το πάτωμα είναι ιδιαίτερα στενά για καλύτερη ροή αέρα.

Προχωρώντας στο πίσω μέρος, εδώ σηκώνεται το φρύδι μας. Οι φωτογραφίες που μας έχει δώσει η Alpine, δείχνει δύο διαφορετικά concept.

Δείτε το GP Μπαχρέιν της Κατηγορίας Pro για το Ελληνικό Πρωτάθλημα F1.

Η έλλειψη αμαξώματος στα στοιχεία της πίσω ανάρτησης είναι μεγάλη. Η Alpine αφαίρεσε όσο το δυνατόν περισσότερο βάρος και, παράλληλα, όγκο. Τα sidepods ολοκληρώνουν πολύ νωρίς και δεν αποκλείεται να έχουν ξοδευτεί στο πίσω μέρος τα token εξέλιξης.

Τα παραπάνω μαρτυράνε διαφορετική διαμόρφωση του συστήματος ψύξης, από τα ψυγεία έως τα σημαντικά μέρη του κινητήριου συνόλου γύρω από το σασί. Το coke bottle έχει ελαχιστοποιηθεί σε μια ακραία λύση που θυμίζει το “Size Zero” που είχε εφαρμόσει η McLaren.

Το shark fin είναι λίγο μεγαλύτερο σε σύγκριση με το 2020. Το πάτωμα δεν φαίνεται καθαρά, αλλά σίγουρα δεν θα ήθελαν να μας αποκαλύψουν περισσότερα από τώρα. Επιπλέον, δεν έχουμε δει εικόνες ούτε από τον πίσω διαχύτη, στρατηγική ανάλογη των υπόλοιπων ομάδων.

  • Βρείτε μας στο facebook
  • Ακούστε όλες τις εκπομπές για την F1 στο κανάλι μας στο Youtube

Η Τεχνική Ανάλυση της Alpine A521 ήταν σύντομη και το κείμενο θα ανανεωθεί όταν το μονοθέσιο πατήσει πίστα. Σίγουρα έχουμε πολλά ακόμα να δούμε, οπότε μείνετε συντονισμένοι.

Δείτε το GP Βραζιλίας της Κατηγορίας Pro για το Ελληνικό Πρωτάθλημα F1.

Related Articles

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με το preview του GP Ρωσίας

Το καθιερωμένο μας ραντεβού στην εκπομπή "Slipstream" συνεχίζεται, με την προσοχή να στρέφεται αυτή τη φορά στις εξελίξεις πριν το GP Ρωσίας.

Ο Hamilton αναγνωρίζει την πίεση του «πρώτου πρωταθλήματος»

Ο Lewis Hamilton πιστεύει πως η ψυχολογική πίεση από τη διεκδίκηση του πρωταθλήματος έχει αντίκτυπο στον Max Verstappen που κυνηγά το πρώτο του παγκόσμιο...

Ο Capito δεν βλέπει μεγάλη διαφορά δυναμικότητας ανάμεσα σε Russell και Latifi

Ο επικεφαλής της Williams, Jost Capito, πιστεύει πως η απόδοση του Nicholas Latifi είναι πιο κοντά σε αυτή του George Russell απ’ ότι πιστεύει...

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με το preview του GP Ρωσίας

Το καθιερωμένο μας ραντεβού στην εκπομπή "Slipstream" συνεχίζεται, με την προσοχή να στρέφεται αυτή τη φορά στις εξελίξεις πριν το GP Ρωσίας.

Ο Hamilton αναγνωρίζει την πίεση του «πρώτου πρωταθλήματος»

Ο Lewis Hamilton πιστεύει πως η ψυχολογική πίεση από τη διεκδίκηση του πρωταθλήματος έχει αντίκτυπο στον Max Verstappen που κυνηγά το πρώτο του παγκόσμιο...

Ο Capito δεν βλέπει μεγάλη διαφορά δυναμικότητας ανάμεσα σε Russell και Latifi

Ο επικεφαλής της Williams, Jost Capito, πιστεύει πως η απόδοση του Nicholas Latifi είναι πιο κοντά σε αυτή του George Russell απ’ ότι πιστεύει...

Στη Haas το 2022 οι Schumacher και Mazepin

Η Haas ανακοίνωσε πως οι Mick Schumacher και Nikita Mazepin θα συνεχίσουν να οδηγούν για την ομάδα και το 2022, στη νέα εποχή του σπορ.

Η Ferrari φέρνει το νέο κινητήρα στο GP Ρωσίας

Ο Charles Leclerc θα χρησιμοποιήσει νέα μονάδα ισχύος στο GP Ρωσίας, κάτι που θα τον αναγκάσει να εκκινήσει από την τελευταία θέση.