Τεχνική Ανάλυση: Mercedes W12 E Performance

Η ομάδα της Mercedes παρουσίασε τη νέα W12 E Performance για το 2021 και ήρθε η ώρα για την Τεχνική μας Ανάλυση.

Το μονοθέσιο αποτελεί εξέλιξη της W11, που της έδωσε το έβδομο σερί της Πρωτάθλημα. Η κυριαρχία της συνεχίζεται από την αρχή της υβριδικής εποχής και θέλει φέτος να γράψει ξανά ιστορία. Επιπλέον, ο Lewis Hamilton κυνηγά τον 8ο Τίτλο της Καριέρας του που θα τον φέρει στη κορυφή της σχετικής λίστας.

Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 3 Μαρτίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Το μονοθέσιο εμφανισιακά διατηρεί το μαύρο χρώμα που έφερε η ομάδα το 2020. Το ανοικτό μπλε της Petronas είναι λίγο πιο διακριτικό, ενώ στην εισαγωγή αέρα, το σήμα της Ineos καλύπτει περισσότερο χώρο. Στο πίσω μέρος του καλύμματος του κινητήρα έχουμε το παραδοσιακό ασημί με πολλά αυτοκόλλητα της AMG.

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με τις παρουσιάσεις των Mercedes και Alpine.

Η Mercedes, δια στόματος James Alisson, δεν αποκάλυψε πού ξόδεψε τα token εξέλιξης για το 2021. Όμως τόνισε πως αρκετά σύντομα, όταν το μονοθέσιο πατήσει πίστα θα είναι εμφανές το πού ξοδεύτηκαν. Χωρίς να χρονοτριβούμε όμως, ας περάσουμε στην Τεχνική Ανάλυση της Mercedes W12 E Performance.

Στο εμπρός μέρος βλέπουμε το ίδιο ρύγχος με αυτό που ολοκλήρωσε η ομάδα το 2020. Το σασί και το κιβώτιο έχουν διατηρηθεί, πράγμα το οποίο σημαίνει πως θα μπορούσε να εξελίξει το εμπρός μέρος με token. Όμως, τόσο το ρύγχος αλλά και η εμπρός αεροτομή παραμένουν ίδια με αυτά που είδαμε στο Άμπου Ντάμπι. Να αναμένουμε όμως διαφορετική εμπρός αεροτομή, καθώς η αεροδυναμική εξέλιξη είναι ελεύθερη σε εκείνο το τομέα.

Τεράστια αλλαγή έχουν υποστεί οι εισαγωγές αέρα στα φρένα. Το κάτω μέρος έχει διογκωθεί ενώ το πάνω μέρος έχει στενέψει. Η Mercedes θέλει να αλλάξει τη ροή αέρα προς το εσωτερικό των εμπρός τροχών. Παράλληλα θέλει ο αέρας που περνάει εξωτερικά να έχει διαφορετική κατεύθυνση σε σχέση με πέρυσι.

Από τις render φωτογραφίες, δεν παρατηρούμε αλλαγές στην εμπρός ανάρτηση του μονοθεσίου. Εάν υπάρξει διαφορετική διάταξη, σίγουρα θα ανανεωθεί το εν λόγω κείμενο.

Στα bardgeboards βλέπουμε ορισμένες αλλαγές. Το κομμάτι που αναγράφεται το F1 W12 είναι καινούργιο και ανυψωμένο σε σύγκριση με το 2020. Αυτό το κομμάτι αλλάζει τη ροή αέρα. Επιπλέον, στο κάτω μέρος έχουμε νέα στοιχεία, όμως και στο εξωτερικό μέρος μπροστά από το σημείο που ξεκινάει το πάτωμα. Το spec παρουσίασης σίγουρα δεν είναι το τελικό και στο Μπαχρέιν θα δούμε επιπλέον διαφορές.

Δείτε το GP Μπαχρέιν της Κατηγορίας Pro για το Ελληνικό Πρωτάθλημα F1.

Στο εσωτερικό του πλαϊνού τοιχώματος που είναι το σήμα της Petronas υπάρχει ένα οβάλ πτερύγιο, το οποίο αναδιαμορφώνει τη ροή αέρα. Τη χωρίζει σε τρία σημεία, ώστε να υπάρχει μεγαλύτερη εκμετάλλευση της ροής του προς το πίσω μέρος.

Τέλος, οι καθρέφτες στην παρουσίαση θα διαφέρουν σημαντικά από αυτό που θα δούμε στις χειμερινές δοκιμές. Από το βίντεο του seat fitting παρατηρήσαμε μια άκρως επιθετική και ακραία λύση.

Πηγαίνοντας προς το πίσω μέρος του μονοθεσίου, υπάρχουν αρκετές εμφανείς αλλαγές. Το κάλυμμα του κινητήρα έχει αλλάξει σημαντικά σε σχέση με το 2020.

Το πάνω μέρος έχει αλλάξει κατεύθυνση με ένα εξόγκωμα να μαρτυρά τη θέση του κινητήριου συνόλου. Παράλληλα το πάνω μέρος του καλύμματος έχει μικρύνει λίγο, κάνοντας το shark fin ακόμα μεγαλύτερο. Στο κάτω μέρος, η Mercedes έχει στενέψει ιδιαίτερα το αμάξωμα, ελευθερώνοντας όσο περισσότερο χώρο μπορεί. Στόχος είναι όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ροή αέρα προς τον διαχύτη για παραγωγή κάθετης δύναμης.

Διαβάστε επίσης: Hamilton: «Ζω για να κερδίζω»

Συνολικά από αυτές τις φωτογραφίες βλέπουμε μια πιο ακραία λύση στην ψύξη της κινητήριας μονάδας, έχοντας παράλληλα βελτιώσει την αξιοπιστία της. Στο 2021 η Mercedes έκανε αλλαγές στο MGU-K, στο turbocharger και στο υλικό καλύμματος κινητήρα. Επιπλέον ευελπιστεί να βρει επιπλέον απόδοση από το ICE.

Η Mercedes παρότι μας έδειξε πολλά, μας έκρυψε άλλα τόσα. Αρχικά τόσο στις render φωτογραφίες, αλλά και στη παρουσίαση έκρυψε το πάτωμα, καθώς δεν θέλει οι αντίπαλοι της να δουν τι έχει ετοιμάσει.

Ακόμα ένας τομέας όπου «ξεχάστηκε» να αναφερθεί είναι ο διαχύτης. Το πίσω μέρος είναι πάντα ιδιαίτερα μυστικό και όπως οι περισσότερες ομάδες επέλεξε να τον κρύψει. Αρκετά συμβατική είναι και η πίσω αεροτομή, στην οποία αναμένουμε νέο spec στις χειμερινές δοκιμές.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Συνολικά, η W12 είναι ένα μονοθέσιο το οποίο θα διεκδικήσει το Πρωτάθλημα με τους Hamilton και Bottas. Παράλληλα θέλει να προετοιμαστεί όσο το δυνατόν πιο γρήγορα για τις τεράστιες αλλαγές στους Τεχνικούς Κανονισμούς του 2022.

Η Τεχνική Ανάλυση της Mercedes W12 E Performance ολοκληρώθηκε. Όμως με ό,τι νεότερο έχουμε από τις χειμερινές δοκιμές, θα προστεθεί σε αυτό το άρθρο.

Δείτε το GP Βραζιλίας της Κατηγορίας Pro-Am για το Ελληνικό Πρωτάθλημα F1.

Related Articles

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με το preview του GP Ρωσίας

Το καθιερωμένο μας ραντεβού στην εκπομπή "Slipstream" συνεχίζεται, με την προσοχή να στρέφεται αυτή τη φορά στις εξελίξεις πριν το GP Ρωσίας.

Ο Hamilton αναγνωρίζει την πίεση του «πρώτου πρωταθλήματος»

Ο Lewis Hamilton πιστεύει πως η ψυχολογική πίεση από τη διεκδίκηση του πρωταθλήματος έχει αντίκτυπο στον Max Verstappen που κυνηγά το πρώτο του παγκόσμιο...

Ο Capito δεν βλέπει μεγάλη διαφορά δυναμικότητας ανάμεσα σε Russell και Latifi

Ο επικεφαλής της Williams, Jost Capito, πιστεύει πως η απόδοση του Nicholas Latifi είναι πιο κοντά σε αυτή του George Russell απ’ ότι πιστεύει...

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με το preview του GP Ρωσίας

Το καθιερωμένο μας ραντεβού στην εκπομπή "Slipstream" συνεχίζεται, με την προσοχή να στρέφεται αυτή τη φορά στις εξελίξεις πριν το GP Ρωσίας.

Ο Hamilton αναγνωρίζει την πίεση του «πρώτου πρωταθλήματος»

Ο Lewis Hamilton πιστεύει πως η ψυχολογική πίεση από τη διεκδίκηση του πρωταθλήματος έχει αντίκτυπο στον Max Verstappen που κυνηγά το πρώτο του παγκόσμιο...

Ο Capito δεν βλέπει μεγάλη διαφορά δυναμικότητας ανάμεσα σε Russell και Latifi

Ο επικεφαλής της Williams, Jost Capito, πιστεύει πως η απόδοση του Nicholas Latifi είναι πιο κοντά σε αυτή του George Russell απ’ ότι πιστεύει...

Στη Haas το 2022 οι Schumacher και Mazepin

Η Haas ανακοίνωσε πως οι Mick Schumacher και Nikita Mazepin θα συνεχίσουν να οδηγούν για την ομάδα και το 2022, στη νέα εποχή του σπορ.

Η Ferrari φέρνει το νέο κινητήρα στο GP Ρωσίας

Ο Charles Leclerc θα χρησιμοποιήσει νέα μονάδα ισχύος στο GP Ρωσίας, κάτι που θα τον αναγκάσει να εκκινήσει από την τελευταία θέση.