Ο Alex Fontana πήρε μια μεγάλη νίκη στον εναρκτήριο αγώνα του GT World Challenge στην Monza, με μια απίστευτη εμφάνιση.
Ο Ελληνοελβετός οδηγός ξεκίνησε το φετινό του ταξίδι με την Emil Frey Racing. Στον 3ωρο αγώνα της Monza, o Fontana είχε τρομερό ρυθμό και μαζί με τους teammate του, Ricardo Feller και Rolph Ineichen, έφτασαν στη νίκη στην Κατηγορία Silver. Μάλιστα, είχαν τέτοιο ρυθμό που κατέκτησαν το βάθρο στη Γενική Κατάταξη του αγώνα, ανάμεσα σε πολλά πληρώματα της Κατηγορίας Pro.
Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 20 Απριλίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό
Ο αγώνας της #14 Lamborchini Huracan GT3 Evo ήταν ανατρεπτικός, με τον Alex να έχει το μεγαλύτερο stint του αγώνα. Παράλληλα όταν οδηγούσε είχε μια τρομακτική στιγμή όταν ένα κλατάρισμα παραλίγο να τον στείλει στον τοίχο.
Μιλώντας αποκλειστικά στον Στάθη Κοκκορόγιαννη, ο Alex μίλησε για τον αγώνα που είχε, τον οποίο μάλιστα χαρακτήρισε τρελό.
Ήταν ένας τρελός αγώνας. Η πρόβλεψη καιρού έλεγε για ήλιο. Κανείς δεν περίμενε να βρέξει στον αγώνα και για τόσο πολύ. Κάποιες ομάδες δεν είχαν αρκετά ελαστικά βροχής. Αλλά για εμάς ήταν εντάξει. Ο Rolph ξεκίνησε τον αγώνα και έκανε εξαιρετικό πρώτο stint. Διαχειρίστηκε σωστά τις συνθήκες. Καταφέραμε να μπούμε αργά για το πρώτο pit-stop κάτι το οποίο μας βοήθησε μπορώ να πω.
Δείτε το GP Ιταλίας της Κατηγορίας Pro για το Ελληνικό Πρωτάθλημα F1.
Στο δικό του stint όλα κυλούσαν ομαλά, μέχρι ένα κλατάρισμα να τον αφήσει αρκετά πίσω. Όμως ο ρυθμός του Alex ήταν τέτοιος που κατάφερε να είναι σε μια εξαιρετική θέση για το τέλος του αγώνα. Σε βρεγμένη πίστα με στεγνά ελαστικά έδωσε παράσταση.
Όλα πήγαιναν εξαιρετικά. Ήμασταν στις 10 πρώτες θέσεις μέχρι να έρθει το κλατάρισμα στο πίσω αριστερό ελαστικό. Ήμουν πολύ άτυχος διότι το ελαστικό έσκασε στην στροφή 1 κατά το φρενάρισμα. Όμως εκείνη την ώρα βγήκε η Full Course Yellow και κατάφερα να επιστρέψω στα pit. Οι συνθήκες ήταν τέτοιες όπου επιλέξαμε να πάμε στα στεγνά ελαστικά. Ήταν αρκετά επικίνδυνο καθώς ήταν αρκετά βρεγμένη η πίστα. Έπρεπε να είμαι πολύ προσεκτικός γιατί δεν είχα οδηγήσει ξανά αυτό το αυτοκίνητο στη βροχή. Ήταν δύσκολο γιατί έπρεπε να είμαι επιθετικός. Δεν έπρεπε να χάσω πολύ χρόνο από τα αυτοκίνητα που ήταν στα βρόχινα. Μετά από ένα σημείο ήμουν ο ταχύτερος στη πίστα και έμεινα έξω για πάρα πολλή ώρα. Όταν έπρεπε να μπω βγήκε η FCY και αυτό μας βοήθησε γιατί μπήκα για αλλαγή την τέλεια στιγμή.
Διαβάστε επίσης: Ο Alex Fontana σχολιάζει τη σύγκρουση Russell-Bottas
Τέλος, εξηγεί τι έγινε στο τελευταίο stint όπου όχι μόνο έφτασαν στη νίκη της Κατηγορίας Silver, αλλά έφτασαν στο συνολικό βάθρο.
Ο Ricardo έκανε εξαιρετική δουλειά. Είχε τον ρυθμό να πιέσει για την 2η θέση στον αγώνα αλλά ήταν επικίνδυνο. Εκτός αγωνιστικής γραμμής ήταν ακόμα βρεγμένο. Επίσης άντεξε στη πίεση της Ferrari πίσω. Είναι ένα φανταστικό αποτέλεσμα για εμάς. Ξεκινήσαμε με ένα φοβερό τρόπο για εμάς και ανταγωνιζόμασταν εργοστασιακά αγωνιστικά. Είμαστε το πρώτο πλήρωμα Silver που πήρε το βάθρο σε αγώνα Endurance του GT World Challenge. Όλη η ομάδα έκανε απίστευτη δουλειά και διαχειρίστηκαν τις αλλαγές του καιρού άψογα.
Μην χάσετε σήμερα στις 18:00μμ την εκπομπή “Slipstream” με την ανάλυση του GP Imola της F1.