Ο εξηλεκτρισμός βρίσκεται στον πυρήνα της στρατηγικής της PEUGEOTκαι το νέο PEUGEOT 308 θα προσφέρεται από το λανσάρισμά του, με δύο Υβριδικούς-επαναφορτιζόμενους κινητήρες.
Μέσα στο 2021, αυτές οι δύο νέες εκδόσεις θα διευρύνουν την γκάμα των εξηλεκτρισμένων PEUGEOT,η οποία θα φτάσει στο 70% του συνόλου των μοντέλων της μάρκας, συμπεριλαμβάνοντας τόσο τα επιβατικά όσο και τα επαγγελματικά οχήματα. Μέχρι το 2023, το 85% των μοντέλων της μάρκας θα είναι εξηλεκτρισμένα, ενώ το ποσοστό αυτό θα φτάσει το 100% μέχρι το 2025στην Ευρώπη.
Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 12 Ιουλίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό
Από το λανσάρισμά του, το νέο PEUGEOT 308 θα εφοδιάζεται με δύο plug-in hybrid κινητήρες, συμπληρώνοντας έτσι την ήδη πλούσια γκάμα των εξηλεκτρισμένων οχημάτων.
Το νέο Peugeot 308 HYBRID 225 e-EAT8 dαποδίδει έως 225 bhp συνδυάζοντας έναν κινητήρα PureTech180 bhp (132kW) και έναν ηλεκτροκινητήρα 81kWμε ένα 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο e-EAT8(26g εκπομπές CΟ₂ανάkm,και αυτονομία μέχρι 59kmμε 100% ηλεκτροκίνηση, βάσει του πρωτοκόλλου WLTP).
Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με την ανάλυση του GP Αυστρίας.
Η έκδοση HYBRID 180 e-EAT8, διαθέτει έναν κινητήρα PureTech 150hp (110kW) που συνδυάζεται με τον ίδιο ηλεκτροκινητήρα των 81kWκαι τοe-EAT8 (25g εκπομπές C0₂ανάkm, και αυτονομία μέχρι 60km με 100% ηλεκτροκίνηση, βάσει του πρωτοκόλλου WLTP).
Ο εξηλεκτρισμός της γκάμας της Peugeot ξεκίνησε πριν τρία χρόνια με το λανσάρισμα του e-208 και από τότε τα 100% ηλεκτρικά μοντέλα (e-208, e-2008, Traveller και Expert) και τα αντίστοιχα plug-inhybrids (3008 και 508) με το σήμα του λιονταριού, άφησαν τη σφραγίδα τους στην αγορά. Τους πρώτους πέντε μήνες του 2021, η Peugeot είναι δεύτερος fullliner κατασκευαστής στην Ευρώπη σε ότι αφορά τις συνολικές πωλήσεις, και καταλαμβάνει ήδη την τρίτη θέση στις πωλήσεις εξηλεκτρισμένων μοντέλων. Τα Peugeot e-208 καιe-2008 βρίσκονται στη 2η θέση στα αντίστοιχα BEVsegments, κερδίζοντας μερίδιο μήνα με το μήνα.
«Ο εξηλεκτρισμός βρίσκεται στον πυρήνα της στρατηγικής που εμείς ονομάζουμε “PowerofChoice”,η οποία δίνει στον πελάτη τη δυνατότητα να επιλέξει είτε ένα μοντέλο με συμβατικό κινητήρα, ή μία εξηλεκτρισμένη έκδοση, ανάλογα με τις δικές του ανάγκες. Οι εξαιρετικές επιδόσεις των πωλήσεων των εξηλεκτρισμένων μας μοντέλων, μας δείχνουν ότι στην Ευρώπη αυτή η στρατηγική αποδίδει καρπούς. Σε διεθνές επίπεδο, ακόμα και οι αγορές όπου ο εξηλεκτρισμός βρίσκεται στα αρχικά του στάδια, θα χρησιμοποιήσουμε το χαρτοφυλάκιο των ηλεκτροκίνητων μοντέλων μας για να ξεχωρίσουμε ως καινοτόμος, premium και fullliner μάρκα. Όπου κι αν είμαστε, θέλουμε να παίζουμε το ρόλο ενός πραγματικού μοχλού προόδου». δηλώνει ηLinda Jackson, CEO της PEUGEOT.
Η στρατηγική του ‘PowerofChoice’ μπόρεσε να υλοποιηθεί χάρη στις πλατφόρμες πολλαπλών ενεργειακών επιλογών, οι οποίες μας έδωσαν τη δυνατότητα να εφοδιάσουμε κάθε μοντέλο με την τεχνολογία κίνησης που ικανοποιεί ακριβώς τις ανάγκες του κάθε πελάτη: ηλεκτρική, plug-inhybridή εσωτερικής καύσεως.
Για την Peugeot, η ηλεκτρική προσφορά περιλαμβάνει τόσο τα επιβατικά όσο και τα επαγγελματικά οχήματα. Η μάρκα προσφέρει μια 100% ηλεκτρική έκδοση για κάθε μοντέλο της γκάμας των επαγγελματικών οχημάτων, δίνοντας στον επαγγελματία τη δυνατότητα πρόσβασης στις «πράσινες περιοχές» των μεγάλων πόλεων, χωρίς κανένα πρόβλημα, με χώρους φόρτωσης ακριβώς ίδιους με τις αντίστοιχες εκδόσεις με κινητήρα εσωτερικής καύσεως.
Αξίζει να σημειωθεί πως το πανελλαδικό δίκτυο διανομέων της Peugeot είναι πλήρως εξηλεκτρισμένο από το τέλος του 2019, με 55 σημεία φόρτισης αλλά και με διαθέσιμα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και υβριδικές εκδόσεις για δοκιμαστική οδήγηση.