spot_img

Verstappen: «Αδύνατα τα προσπεράσματα με αυτά τα μονοθέσια»

Αυστηρή κριτική έκανε ο Max Verstappen στους κανονισμούς που εμποδίζουν τους οδηγούς να πραγματοποιήσουν προσπεράσματα με τα τωρινά μονοθέσια.

Στα πλαίσια της πανδημίας του Covid-19, η εφαρμογή των νέων Τεχνικών Κανονισμών παρατάθηκε για το 2022. Φέτος, οι ομάδες θα αγωνιστούν με βελτιωμένες εκδόσεις των μονοθεσίων της προηγούμενης αγωνιστικής σεζόν. Παράλληλα, το 2021 θα δούμε αυστηρούς οικονομικούς περιορισμούς καθώς μπαίνει σε ισχύ το Budget Cap.

Διαβάστε επίσης: Η F1 αρνείται πως θα καθυστερήσουν τα μονοθέσια του 2022

Ο Max Verstappen αναφέρθηκε στα μειονεκτήματα που δημιουργούνται από την τωρινή αεροδυναμική και τα αποτελέσματά της.

Το βασικό πρόβλημα είναι ότι τα προσπεράσματα γίνονται πολύ δύσκολα, στις περισσότερες πίστες τουλάχιστον. Γι’ αυτό άλλωστε οι περισσότερες ομάδες εφαρμόζουν τακτικές του ενός pit stop. Με αυτό τον τρόπο, αν και μένεις πιο πίσω βγαίνοντας από τα pit, ο οδηγός που βρίσκεται πίσω σου δεν έχει περιθώριο να σε περάσει εύκολα. Από εκεί και μετά, όλα εξαρτώνται από το πόσο καλά μπορείς ως οδηγός να συντηρήσεις τα ελαστικά σου μέχρι το τέλος του αγώνα.

Ακούστε την εκπομπή για την F1, “Slipstream”, όπου συζητάμε και αναλύουμε τις τελευταίες εξελίξεις του σπορ.

Παρ’ όλα αυτά η F1, στην προσπάθειά της να βελτιώσει το ενδιαφέρον και τον ανταγωνισμό των αγώνων, προχώρησε σε μικρές αλλαγές για το 2021. Βασικός στόχος είναι να μειωθεί η κάθετη δύναμη (downforce). Παράλληλα, θέλει να περιορίσει την καταπόνηση των ελαστικών από τα πλευρικά και μη φορτία. Για το λόγο αυτό, οι ομάδες θα αναγκαστούν να αλλάξουν τον αεροδυναμικό σχεδιασμό στο πάτωμα και πίσω τμήμα των μονοθεσίων τους.

Σύμφωνα όμως με τον Ολλανδό οδηγό της Red Bull, το σημαντικότερο όλων είναι τα μονοθέσια να γίνουν πιο ελαφριά και εξηγεί τον λόγο. Τα προσπεράσματα για τον Verstappen αποτελούν άκρως σημαντικό παράγοντα της F1. Επίσης, συμφωνεί με την άποψη που έχει εκφράσει ο Lewis Hamilton σχετικά με το βάρος των μονοθεσίων.

Σε άλλες πίστες φτάνουμε στο σημείο να σηκώνουμε το πόδι από το γκάζι για να εξοικονομήσουμε καύσιμα, καθώς το ντεπόζιτο δεν είναι αρκετά μεγάλο ώστε να δίνει πλήρη ισχύ μέχρι το τέλος. Θα ήταν καλύτερο, και για τα ελαστικά, τα μονοθέσια να είναι πιο ελαφριά.

Το 2022 αναμένουν και επίσημα σύμφωνα με την F1 τον νέο σχεδιασμό στα μονοθέσια, τα οποία θα διαφέρουν σε μεγάλο βαθμό.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Δείτε τον αγώνα του Θρυλικού Spa και των ΗΠΑ, για το eSports Πρωτάθλημα, F1 Greek Mini Series.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles