spot_img

Wolff: «Ο αποκλεισμός των party modes μπορεί να μας κάνει ταχύτερους»

Ο Toto Wolff πιστεύει πως ο αποκλεισμός των ακραίων ρυθμίσεων χαρτογράφησης κινητήρων θα κάνει την ομάδα ακόμα ταχύτερη στους αγώνες.

Η FIA ενημέρωσε τις ομάδες μέσω γραπτής επιστολής πως προορίζει να περιορίσει τις κινητήριες μονάδες σε μία και μόνο ρύθμιση λειτουργίας για qualifying και αγώνα, με τις λεπτομέρειες να πρόκειται να επισημοποιηθούν λίγο πριν το ανερχόμενο Βελγικό GP.

Η αλλαγή αυτή θα τεθεί σε εφαρμογή, με σκοπό να δοθεί ευκαιρία στο τεχνικό επιτελείο της FIA να ελέγχει καλύτερα τον βαθμό τήρησης των κανονισμών. Ωστόσο, μοιραία αυτό έχει οδηγήσει αρκετούς να δουν την αλλαγή αυτή ως τρόπο μείωσης της απόδοσης από την Mercedes, η οποία έχει καθιερωθεί εδώ και χρόνια πλέον ως μια παραδοσιακή μεγάλη δύναμη σε ό,τι αφορά τις κατατακτήριες δοκιμές.

Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 20 Αυγούστου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Ο Toto Wolff έχει ήδη εκφράσει την γνώμη του σχετικά με αυτό το θέμα, με τις νέες του δηλώσεις να εστιάζουν περισσότερο στον ρυθμό αγώνα που, σύμφωνα με τον ίδιο, θα βελτιωθεί σημαντικά.

Νομίζω πως δεν υστερούμε ιδιαίτερα σε απόδοση στις περιόδους του Σαββάτου. Μέχρι τώρα τουλάχιστον είχαμε μια διαφορά από τους υπόλοιπους. Αντιμετωπίσαμε κάποιες δυσκολίες σε αγώνες όπου είχαμε περιορισμένο εύρος στις πιο ακραίες ρυθμίσεις του κινητήρα, κι αν η F1 σκοπεύει να απαγορεύσει –μεσούσης της σεζόν– τέτοιες ρυθμίσεις, τότε νομίζω πως αυτό βασικά θα μας βοηθήσει για τους αγώνες. Αν γίνεται να αποφύγουμε αυτή την καταπόνηση στον κινητήρα από τους γύρους του Q3 κι έναν τυχαίο γύρο στον αγώνα, οι πιθανότητες ζημιάς θα μειωθούν δραματικά. Διότι, 5 γύροι λιγότεροι με τις ακραίες ρυθμίσεις μπορεί να μας δώσουν 25 γύρους για περισσότερη απόδοση στον αγώνα, το οποίο πιστεύω πως θα μας επωφελήσει σημαντικά.

Σκεφτείτε επιπλέον πως αν όντως μας επηρεάσει η αλλαγή αυτή –που δεν είναι σίγουρο– για μερικά δέκατα στον κάθε γύρο, τότε θα επηρεαστούν εξίσου κι όλοι οι υπόλοιποι. Από την δικιά μας πλευρά πάντως, ήμασταν πάντα πολύ προσεκτικοί στο πόση απόδοση μπορούμε να βρούμε από την μονάδα ισχύος μας. Αν είναι να περιοριστούμε στις κατατακτήριες δοκιμές, τότε θα ήμαστε πιο δυνατοί στους αγώνες.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream”, με την ανάλυση του GP Ισπανίας και όλων των τελευταίων εξελίξεων της Formula 1.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles