spot_img

Wolff: «Οι ελάχιστες λειτουργίες κινητήρα δυσκόλεψαν την ανάκαμψή μας»

Ο Toto Wolff αναγνώρισε πως η απαγόρευση αλλαγής λειτουργίας στον κινητήρα “έκανε δύσκολη τη ζωή” των οδηγών τηςομάδας του στη Monza.

Το Ιταλικό GP σήμανε τον πρώτο αγώνα ύστερα από την τεχνική οδηγία της FIA να απαγορεύσει την αλλαγή χαρτογράφησης των κινητήρων από τις κατατακτήριες δοκιμές κι έπειτα. Ως εκ τούτου, οι οδηγοί αναγκάστηκαν να παραμείνουν στην ίδια λειτουργία παροχής ισχύος για σχεδόν όλο το αγωνιστικό τριήμερο.

Ο νέος κανονισμός δεν είχε απολύτως κανέναν αντίκτυπο στον ρυθμό της Mercedes για τις κατατακτήριες δοκιμές καθώς οι Lewis Hamilton και Valtteri Bottas έκαναν lock-out της πρώτης σειράς εκκίνησης. Ωστόσο, όπως επεσήμανε και ο Wolff, είχε σημαντική επίδραση στον αγώνα τους, ο οποίος επηρεάστηκε από πολλές συγκυρίες.

Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 8 Σεπτεμβρίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Η κακή εκκίνηση του Bottas, σε συνδυασμό με κάποια ζητήματα οδηγησιμότητας της W11, ήταν ο βασικός λόγος που ο Φινλανδός αρκέστηκε μόλις στην πέμπτη θέση στον τερματισμό. Ο αρχικός επικεφαλής Hamilton πήρε μια ποινή “stop/go”, έπεσε τελευταίος κι εν τέλει ανέκαμψε μέχρι την έβδομη θέση.

Παρόλο που σε προηγούμενες περιστάσεις χρησιμοποιούσαν επιπλέον ισχύ για να κάνουν τις απαραίτητες προσπεράσεις, τώρα πλέον δεν είχαν αυτή τη δυνατότητα, κάτι που τους επηρέασε στην προσπάθειά τους να αναρριχηθούν στην κατάταξη.

Ο Toto Wolff δήλωσε:

Λέγαμε πάντα πως όταν περιορίζεται ο κινητήρας σε μόλις μια λειτουργία ισχύος για όλο τον αγώνα, δεν έχεις αυτό το κάτι παραπάνω για να προσπεράσεις πιο εύκολα. Αυτές οι επιπρόσθετες λειτουργίες που μπορούν να αξιοποιηθούν για κάποιες προσπεράσεις δεν υπάρχουν πλέον, κι αυτό είναι καθοριστικής σημασίας για όλες τις μικρές ομάδες, όπως και για τις μεγάλες. Νομίζω πως το τελικό αποτέλεσμα αυτού του αγώνα μας οφείλεται στην απόφαση αυτή. Το προσπέρασμα στη Monza είναι πολύ δύσκολο, κι εξαιτίας αυτού του κανονισμού δεν μπορούσαμε να προσπεράσουμε αλλά ούτε και να αμυνθούμε εύκολα. Η οδήγηση [του Lewis] ήταν εξαιρετική για να τερματίσει 7ος. Αλλά σίγουρα θεωρείται ένας χαμένος αγώνας για εκείνον και για την ομάδα.

Ο Lewis Hamilton δήλωσε:

Είναι κακό για τους αγώνες αυτό, διότι μέχρι πρότινος μπορούσες να εναλλάσσεις ρυθμίσεις και έπρεπε να διαχειρίζεσαι έναν περιορισμένο χρόνο χρήσης των πιο ισχυρών λειτουργιών ισχύος. Ήταν πιο διασκεδαστική αυτή η διαδικασία και σου επέτρεπε να διαχειρίζεσαι ανάλογα την διαθέσιμη ισχύ, ώστε να προσπεράσεις. Αυτός πιθανότατα είναι και ο λόγος που βλέπουμε λιγότερα προσπεράσματα σε σχέση με το παρελθόν.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Ο Valtteri Bottas δήλωσε:

Η αλλαγή του κανονισμού σίγουρα ευθύνεται σε έναν βαθμό για την πιο συντηρητική προσέγγιση των οδηγών στον αγώνα. Μάλλον γι’ αυτό είχαμε και λιγότερα προσπεράσματα. Ακόμα και το DRS είχε μικρότερο αντίκτυπο στην ταχύτητα, διότι οι πίσω πτέρυγες που χρησιμοποιούσαμε είναι πιο λεπτές και η αντίσταση ήταν χαμηλότερη έτσι κι αλλιώς. Για μένα, το κύριο πρόβλημα ήταν να μείνω αρκετά κοντά στα μονοθέσια μπροστά μου, ώστε να εκμεταλλευτώ το slipstreaming και να τους περάσω. Έτσι, φαινόταν σχεδόν αδύνατο να κάνω το οτιδήποτε σε όλες τις μάχες που έδινα.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles