H Porsche θα εκκινήσει από την πρώτη σειρά της εκκίνησης στον 6ωρο αγώνα στο Μεξικό, με την Ferrari να παίρνει την πρωτιά στην GTE Pro.
Οι Brendon Hartley & Timo Bernhard, ανέλαβαν να κάνουν τις δύο γρήγορες χρονομετρημένες προσπάθειες στην 15λεπτη διαδικασία. Το πλήρωμα του #2, έγραψε μέσο όρο χρόνου στο 1:24.562, τους έδωσε την pole position και έκανε νέο ρεκόρ πίστας. Μάλιστα, η διαφορά από την #1 Porsche που βρέθηκε στην 2η θέση ήταν στα 0.148s, σε μία πολύ κλειστή μάχη για τον έναν βαθμό της pole.
To #7 Toyota των Mike Conway & Jose Maria Lopez θα εκκινήσει από την 3η θέση, με το TS050 Hybrid να είναι μόλις 0.240s μακριά από την #2 Porsche. To έτερο Toyota συμπλήρωσε την 2η σειρά.
Στην LMP2, η Signatech Alpine πήρε την πρώτη της pole position για το 2017. Οι Nicolas Lapierre & Andre Negrao, με το #36 έγραψαν μέσο όρο χρόνου στο 1:32.809 και νίκησαν κατακράτως τον ανταγωνισμό. Στην 2η θέση βρέθηκαν οι πρωτοπόροι της βαθμολογίας Ho-Pin Tung & Thomas Laurent με το #38 της Jackie Chan DC Racing. Από την 3η θέση θα εκκινήσει το #31 της Vaillante Rebellion.
Στην GTE-Pro, είδαμε μια φανταστική μάχη, με την #71 Ferrari της AF Corse να παίρνει στο τέλος τη πρωτιά. Οι Sam Bird & Davide Rigon έκαναν δύο φανταστικούς χρόνους, με τον μέσο όρο να είναι στο 1:39.425. Αυτή ήταν η δεύτερη pole position για το πλήρωμα του #71. Στην 2η θέση, βρέθηκε η #95 Aston Martin των Marco Sorensen & Nicki Thiim, με τον χρόνο τους να είναι 0.109s πιο αργό από εκείνον των οδηγών της Ferrari.
Τα δύο Ford GT έκαναν το 3 και 4, με την #97 Aston να συμπληρώνει την πρώτη 5άδα.
Στην GTE-Am, είδαμε επίσης μια φανταστική μάχη με την Aston Martin και την Porsche να τα δίνουν όλα. Τελικά, η #77 της Dempsey-Proton βρέθηκε στη κορυφή, με τους Mateo Cairoli & Christian Reid να γράφουν μέσο όρο χρόνου στο 1:42.166. Μάλιστα, ο Reid χάρισε την pole στην ομάδα του με έναν ταχύτατο γύρο στο τέλος, με την #98 Aston Martin να μένει στην 2η θέση, με διαφορά 0.042s.
Αποτελέσματα κατατακτήριων δοκιμών