O επικεφαλής της Ferrari, Matia Binotto μίλησε για την απόφασή του να μην επιτρέψει στους οδηγούς του να δώσουν μάχη, μιας και το ρίσκο ήταν μεγάλο.
Ο Γερμανός μπήκε στον 14ο γύρο για αλλαγή στη medium γόμα ελαστικών και έπρεπε να τα διαχειριστεί μέχρι και τον 58ο. Από την άλλη μεριά, ο Leclerc είχε τη hard γόμα για το δεύτερο stint του και στους τελευταίους γύρους έπιασε τον teammate του καλύπτοντας μια διαφορά πάνω από 12 δευτερόλεπτα.
Όμως με το που μπήκε σε ζώνη DRS, πήρε εντολή από την ομάδα να αφήσει το γκάζι και να κάτσει πίσω από τον Vettel ο οποίος δεν πίεζε και είχε οριοθετημένο ρυθμό μέχρι το τέλος του αγώνα
Όταν μπήκε ο Seb για τη medium γόμα ελαστικών δεν είχε τη πρόσφυση που περιμέναμε και τον πέρασε ο Verstappen. Oπότε αποφασίσαμε πως δεν πρέπει να φέρουμε με ασφάλεια το μονοθέσιο στον τερματισμό. Έκανε διαχείριση στα ελαστικά του και με 10 γύρους για το τέλος δεν έπρεπε να πάρουμε κάποιο ρίσκο και να φέρουμε τα μονοθέσια στο τερματισμό και να σκοράρουμε βαθμούς. Ήταν μια εύκολη απόφαση. Ο Sebastian έκανε διαχείριση, αλλά με 10 γύρους για το τέλος δεν χρειάζονται ρίσκα. Δεν δίναμε μάχη για τη νίκη.
Δείτε το βίντεο με τις εντολές της Ferrari προς τον Leclerc. Εσείς συμφωνείτε με την απόφαση αυτή;
Here is the team radio of @Charles_Leclerc asking if he should stay behind Vettel
Charles: “Should I stay behind Sebastian? Yes or no?”
“Yes and back off to have some margin”
Charles: “Ok”#AusGP pic.twitter.com/PNH8000UYn
— tami. (@Vetteleclerc) March 17, 2019