Ο δεύτερος γύρος του EKO Racing Dirt Games φιλοξενήθηκε στην πίστα Dirt Park στην περιοχή της Χαλανδρίτσας, με τους πρωταγωνιστές να δίνουν μάχη μέχρι τέλους, παρουσία πλήθους θεατών.
Τη δεύτερη νίκη σε ισάριθμους αγώνες του Πρωταθλήματος πέτυχε ο Γιάννης Χεκιμιάν, που κινήθηκε σταθερά στο όριο στον αγώνα που διοργάνωσε το Αθλητικό Σωματείο ΦΙΛΜΠΑ σε συνεργασία με το ΑΣΜΑ Πατρών.
Ο έμπειρος οδηγός του Speedcar Xtrem, συνδύασε την αποδεδειγμένη ταχύτητά του με σταθερότητα και στα τέσσερα σκέλη, δίνοντας την καλύτερη συνέχεια στην κούρσα για το φετινό τίτλο. Χαρακτηριστικό της μάχης που εξελίχθηκε στον αγώνα της Αχαΐας είναι πως και οι τρεις οδηγοί που βρέθηκαν στο βάθρο πέτυχαν τον ταχύτερο χρόνο σε τουλάχιστον ένα σκέλος του αγώνα!
Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του GP Σαουδικής Αραβίας.
Στη δεύτερη θέση ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Κωνσταντίνος Τακιδέλλης με το νέο του Yacar Sport. Ο περσινός πρωταθλητής κατάφερε να προσαρμοστεί άμεσα στο νέο του Crosscar και αν δεν αντιμετώπιζε ένα μηχανικό πρόβλημα μπορεί το τελικό αποτέλεσμα να ήταν διαφορετικό. Το βάθρο συμπλήρωσε ο βελτιωμένος Νίκος Θωμά από την Κύπρο με Semog Bravo Sport, ο οποίος αντιμετώπισε ένα πρόβλημα με τον επιλογέα ταχυτήτων στο τρίτο του πέρασμα και ενώ ηγούνταν της γενικής κατάταξης μέχρι εκείνη την στιγμή. Μετά το συμβάν έδειξε να χάνει τη συγκέντρωσή του, ωστόσο μπόρεσε να διατηρηθεί στο βάθρο.
Πιο πίσω, ο DPAL με Semog Bravo Sport, στην καλύτερή του έως τώρα εμφάνιση, ολοκλήρωσε στην τέταρτη θέση, εμπρός από τον Μιχάλη Δημούση (Semog Trophy) που αν και προσπάθησε, έμεινε εν τέλει στην πέμπτη θέση με διαφορά μόλις 0.51’’. Ο Μιχάλης Τακιδέλλης στην επιστροφή του στο θεσμό των EKO Racing Dirt Games κατάφερε με το Yacar Sport να τερματίσει στην έκτη θέση, με τους Κωνσταντίνο Σωτηρόπουλο (Speedcar Xtrem) και Παναγιώτη Λάτση (Speedcar Xtrem) να ολοκληρώνουν στην έβδομη και όγδοη θέση αντίστοιχα. Οι «τοπικοί» Θοδωρής Μυλωνάκος και Νίκος Κούλης (Speedcar Xtrem) αντιμετώπισαν προβλήματα με το Crosscar τους και δεν πήραν κατάταξη.
Για το έπαθλο των Ιδιωτών στην πρώτη θέση βρέθηκε ο DPAL, με τον Μιχάλη Δημούση να κατακτά τη δεύτερη θέση και τον Κωνσταντίνο Σωτηρόπουλο να συμπληρώνει το βάθρο.
Το δικό τους χρώμα στην πίστα της Χαλανδρίτσας πρόσθεσαν και δύο αγωνιστικά αυτοκίνητα. Ειδικότερα, στην κατηγορία 1.401 έως 1.600 κ.εκ. ο Βασίλης Λάτσης με το Citroen Saxo VTS έδειξε πως ακόμα και ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο με κίνηση στους εμπρός τροχούς μπορείς να αποδειχθεί διασκεδαστικό, την ώρα που στην κατηγορία 1.601 έως 2.000 κ.εκ., ο Παναγιώτης Λαμπρόπουλος χάρισε πλούσιο θέαμα με το Subaru Impreza 555.
Ο τρίτος γύρος του EKO Racing Dirt Games θα «οδηγήσει» τους αγωνιζόμενους και πάλι σε νέο χώρο, καθώς θα διεξαχθεί στο Iaveris Park στις 14-15 Μαΐου.
Δείτε το GP Κίνας για το Ελληνικό Πρωτάθλημα Formula G.