Ο εναρκτήριος αγώνας για τη δεύτερη σεζόν του Ελληνικού Πρωταθλήματος F1 τα είχε όλα, με έναν ξεχωριστό νικητή στο ντεμπούτο του στον θεσμό.
Η σεζόν ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο, με τον ήλιο να λάμπει στην πίστα του Interlagos. Ο καιρός έκανε το χατίρι σε ομάδες και οδηγούς της Κατηγορίας Pro, οι οποίοι έδωσαν μια ξεχωριστή παράσταση στις κατατακτήριες. Οι χρόνοι ήταν τόσο κοντά που δεν ήξερες ποιος θα πάρει εν τέλει την pole position.
Διαβάστε επίσης: Η Pirelli ανακοίνωσε τις επιλογές ελαστικών για το 2021
Σε νεκρό χρόνο, πρωταγωνιστής όμως ήταν ο Αλέξανδρος Χρυσαφόπουλος. Ο οδηγός της Haas πήρε την pole με το 1:06.926 και ξεκίνησε με το καλύτερο τη σεζόν. Στην 2η θέση για 0.032s έμεινε ο Βασίλης Σωτηρίου με την Red Bull, ενώ στην 3η θέση έμεινε ο Αλέξανδρος Καλαθαράς με την Alfa Romeo. Οι διαφορές ήταν τόσο μικρές που οι πρώτοι 10 είχαν διαφορά μεταξύ τους μόλις 0.339s. Οι πρώτοι 17 οδηγοί μάλιστα ήταν στο ίδιο δευτερόλεπτο, σε απόσταση 0.8s.
Δείτε τον εναρκτήριο αγώνα του Ελληνικού Πρωταθλήματος F1.
Η εκκίνηση του αγώνα της Κατηγορίας Pro δεν ήταν τόσο ρόδινη για τον poleman. Ο Χρυσαφόπουλος έκανε άκυρη εκκίνηση και είδε τρεις οδηγούς να τον περνάνε. Στα φρένα για την πρώτη στροφή, ο Γιώργος Μαχαίρας έχασε τον έλεγχο και ακούμπησε με τον Καλαθαρά. Η Haas δεν τον απέφυγε κι έπειτα είδαμε μια καραμπόλα με 8 μονοθέσια να έχουν επαφή. Το Safety Car έκανε την εμφάνιση του αμέσως με πολλούς να μπαίνουν για αλλαγή ελαστικών.
Ο Σωτηρίου είχε την πρωτοπορία μετά το SC, έχοντας πίσω του τους Ζερβουδάκη, Κόσκορη, Πονηρό και Καραφουλίδη πίσω του. Όμως στον έκτο γύρο είδαμε και πάλι το SC να βγαίνει στη πίστα. Ο Σακκάς στα φρένα για την στροφή 4 είχε επαφή με τον Φιλιππή, με τον πρώτο να διαλύεται στις μπαριέρες. Εκεί είδαμε ακόμα περισσότερους οδηγούς να μπαίνουν για φρέσκα ελαστικά, με τις στρατηγικές να ποικίλουν. Ο Καραφουλίδης είχε πάρει τη πρωτοπορία, με τους Ντούσκο και Μάμαλη να ακολουθούν.
Πίσω είδαμε μοναδικές μονομαχίες ρόδα με ρόδα σε κάθε γύρο. Οι οδηγοί με την soft γόμα ανέβαιναν θέσεις, προσπερνώντας και παράλληλα προσπαθούσαν να μην τους προσπεράσουν. Ο Μανιατόπουλος που είχε μπει στον πρώτο γύρο είχε ξεχωρίσει στην 3η θέση. Εντυπωσιακοί ήταν οι Σωτηρίου και Κόσκορης, καθώς κέρδιζαν τη μία θέση μετά την άλλη. Στην πίστα είχαμε συνεχώς γκρουπάκια των 4-5 οδηγών που ήταν η διαφορά στο μισό δευτερόλεπτο. Όσοι οδηγοί είχαν βάλει τη hard γόμα έχασαν, διότι η απόδοση τους δεν ήταν ιδανική.
Στον 20ο γύρο όμως όλα άλλαξαν. Ο Φιλιππής είχε επαφή με τον Πατριώτη στην έξοδο του Senna S και διαλύθηκε στον τοίχο. Το Virtual Safety Car έκανε την εμφάνιση του, μαζί με την βροχή. Καραφουλίδης και Ντούσκος υπό το VSC αλλά αυτό δεν τους βοήθησε. Ο Μανιατόπουλος πήρε την πρωτοπορία, με τον Σωτηρίου να ακολουθεί κολλημένος πίσω του στα ενδιάμεσα ελαστικά. Οι Χρυσαφόπουλος και Ζερβουδάκης άργησαν να αλλάξουν ελαστικά και έχασαν χρόνο.
Διαβάστε επίσης: Τεχνική Ανάλυση: Alpha Tauri AT02
Από εκεί και πέρα είδαμε εκπληκτικές μονομαχίες εντός 10άδας. Ο Μαυράδας κέρδιζε τη μια θέση μετά την άλλη, δίνοντας εξαιρετική μάχη με τους Μεταξάκη και Ντούσκο. Πίσω είδαμε επίσης μεγάλες μάχες, με χαμένους να βγαίνουν οι Μαχαίρας, Πονηρός, Μάμαλης και Ρούσσος. Ο Στεργίου είδε τους Χρυσαφόπουλο και Ζερβουδάκη να τον περνάνε, ενώ ο Αναστασάκης από την 11η θέση κέρδιζε έδαφος και πλησίαζε την 10άδα.
Στον 31ο γύρο όμως άλλαξαν όλα. Ο Μανιατόπουλος με την Williams από την 1η θέση έχασε τον έλεγχο στην έξοδο της τελευταίας στροφής. Το μονοθέσιο υδρολίσθησε και έφυγε στον τοίχο, βγάζοντας το τρίτο SC. Οι διαφορές μηδενίστηκαν και είχαμε έπειτα 4 γύρους ακόμα δράσης. Η 10άδα είχε ως εξής: Σωτηρίου, Καραφουλίδης, Μαυράδας, Χρυσαφόπουλος, Καλαθαράς, Ζερβουδάκης, Ντούσκος, Στεργίου, Αναστασάκης και Στούμπος. Πριν το SC, ο Κόσκορης ενώ πίεζε για το βάθρο έκανε λάθος και είχε επαφή με τον τοίχο αλλάζοντας αεροτομή.
Ο Σωτηρίου έκανε μια εκπληκτική συνέχιση του αγώνα και άνοιξε αμέσως τη διαφορά. Ο Καραφουλίδης δεν είχε καθόλου ρυθμό στο τέλος, χάνοντας τρεις θέσεις. Για το βάθρο πλέον έπαιζαν οι Χρυσαφόπουλος, Μαυράδας και ο Ζερβουδάκης. Ο Αναστασάκης είχε εξαιρετικούς τελευταίους γύρους ανεβαίνοντας 6ος, με τον Ντούσκο επίσης να κερδίζει.
Ο τελευταίος γύρος όμως είχε φτάσει, με τον Σωτηρίου να περνά τη γραμμή του τερματισμού από την 1η θέση και να παίρνει τη μεγάλη νίκη στο GP Βραζιλίας. Ο Ζερβουδάκης στην Alpha Tauri, εκμεταλλεύτηκε τις ποινές χρόνου για όρια πίστας των αντιπάλων του και πήρε μια ανέλπιστη αλλά εντυπωσιακή 2η θέση. Ο Μαυράδας στο ντεμπούτο του στο Ελληνικό Πρωτάθλημα έκλεισε το βάθρο των νικητών.
Στην 4η θέση έμεινε ο Χρυσαφόπουλος έχοντας και drive-through, κάνοντας και ταχύτερο γύρο. Στην 5η θέση έκλεισε ο Καραφουλίδης που σίγουρα δεν ήταν το αποτέλεσμα που θα ήθελε. Ο Αναστασάκης κατέκτησε την 6η θέση, μπροστά από τον Καλαθαρά που τερμάτισε με ζημιά στην εμπρός αεροτομή. Την βαθμολογούμενη 10άδα έκλεισαν οι Ντούσκος, Στεργίου και Στούμπος. Συνολικά πήραν κατάταξη 15 οδηγοί.
Το Ελληνικό Πρωτάθλημα συνεχίζεται με την Κατηγορία Pro-Am την Τετάρτη στις 21:00μμ, ζωντανά, στην πίστα του Interlagos. O δεύτερος αγώνας της Κατηγορίας Pro θα διεξαχθεί την Κυριακή, 28 Φεβρουαρίου με το GP Μπαχρέιν.