Ο Valtteri Bottas ήταν ο μεγάλος νικητής του Αυστριακού GP και πήρε μια εξαιρετική δεύτερη νίκη στην καριέρα του που τον έβαλε για τα καλά στο παιχνίδι του τίτλου.
Ο Φινλανδός έκανε έναν εξαιρετικό αγώνα και κρατήθηκε στη κορυφή μέχρι το τέλος του αγώνα και πανηγύρισε την πρώτη του φετινή νίκη μετά το GP Ρωσίας. Στην 2η θέση τερμάτισε ο Sebastian Vettel με την Ferrari, ο οποίος προσπάθησε στο τέλος να πιέσει τον Bottas, αλλά δεν τα κατάφερε να περάσει. Στην 3η θέση τερμάτισε ο Daniel Ricciardo, ο οποίος κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον Lewis Hamilton που δεν κατάφερε να φτάσει αρκετά κοντά για να τον απειλήσει.
Ο Hamilton βρέθηκε 4ος και είδε την διαφορά στη βαθμολογία να αυξάνεται ακόμα περισσότερο. Ο Raikkonen σε μια μοναχική 5η θέση. Best of the rest o Romain Grosjen και σήμερα, ενώ οι δύο Force India βρέθηκαν μπροστά από τις δύο Williams.
Στην εκκίνηση, ο Bottas πετάχτηκε εντυπωσιακά και έστριψε στην 1η θέση, με τον Raikkonen να χάνει την 3η θέση από τον Ricciardo. O Verstappen έκανε κάκιστη εκκίνηση και έχασε πολλές θέσεις, ενώ στη συνέχεια ακολούθησε το χάος.
Ο Kvyat έχασε τα φρένα και χτύπησε τον Alonso στο πίσω μέρος, ενώ στη συνέχεια ο Ισπανός έπεσε πάνω στον Verstapen. Έτσι, ο αγώνας έληξε άδοξα για τους Alonso και Verstappen.
O Raikkonen έχασε θέση και από τον Grosjean, όμως γρήγορα κατάφερε και τον ξαναπέρασε για την 4η θέση. Ο Hamilton από την μεριά του, ήταν μόλις 7ος, όμως στον 6ο γύρο πέρασε τον Perez και ξεκίνησε το κυνήγι του Grosjean.
O Bottas μπροστά άρχισε να ανοίγει την διαφορά και έκανε τον ένα ταχύτερο γύρο μετά τον άλλο. Έτσι, άνοιξε γρήγορα τη διαφορά στα 3s. O Ricciardo πίσω ήταν σε απόσταση βολής από τον Vettel, με τον Raikkonen να χάνει πολύ χρόνο. Την ίδια στιγμή, ο Hamilton ξεμπέρδεψε γρήγορα με τον Grosjean και ξεκίνησε την αντεπίθεσή του, όμως ήδη είχε χάσει 15s σε σχέση με τον Bottas που ήταν στη 1η θέση.
Ο Kvyat δέχθηκε ποινή διέλευσης για την σύγκρουση στην εκκίνηση, ενώ ο Bottas δεν έκανε άκυρη εκκίνηση όπως υπέθεσε ο Vettel αρχικά. Μεγάλοι κερδισμένοι ήταν οι οδηγοί της Williams, καθώς ο Massa είχε ανέβει στην 9η θέση και ο Stroll στην 10η.
Ο Bottas συνέχισε να ανοίγει τη διαφορά στη κορυφή από τον Vettel, με τη διαφορά να φτάνει στα 5.6s στον 17ο γύρο. Ο Hamilton από την άλλη, άρχισε να φτάνει τον Raikkonen και η διαφορά είχε φτάσει από τα 5s, στο 1.5s. O Hulkenberg όμως έκανε κάτι διαφορετικό και άνοιξε τον χορό των pit-stop μπαίνοντας για την soft γόμα ελαστικών.
Ο Hamilton έφτασε πίσω από τον Raikkonen αλλά δεν μπορούσε να βρει τρόπο να περάσει, ενώ από την ομάδα του είπαν πως οι θερμοκρασίες των φρένων είχαν ανέβει επικίνδυνα. Η φθορά ήταν πολύ μικρή και φάνηκε στο γυρολόγιο του Bottas, o oποίος μετά από 25 γύρους έκανε ταχύτερα περάσματα και η διαφορά ανέβηκε στα 8s.
O Hamilton τελικά, δεν πέρασε στην 4η θέση και αποφάσισε να μπει στα pit στον 32ο γύρο και από την super-soft γόμα ελαστικών, πέρασε στον ultra-soft γόμα, με τον Raikkonen να μένει έξω. Ο Ricciardo επέλεξε μετά από δύο γύρους να μπει κι αυτός με τη σειρά του για να περάσει στην super-soft.
O Hamilton έκανε ταχύτερο γύρο, με τον Vettel να μπαίνει κι αυτός για την super-soft γόμα, πράγμα που σημαίνει πως ο Raikkonen θα έχανε τη θέση από τον οδηγό της Mercedes. Έξω έμεινε και ο Bottas, ο οποίος είχε περιθώρια και διαφορά από τον Vettel.
Ο Bottas μπήκε τελικά στο τέλος του 41ου γύρου και βγήκε πίσω από τον Raikkonen στη 2η θέση και λίγο μπροστά από τον Sebastian Vettel. O Ricciardo ήταν 4s πιο πίσω, ενώ στην ίδια απόσταση ήταν και ο Hamilton.
O οδηγός της Ferrari, προσπάθησε να κρατήσει όσο περισσότερο γινόταν τον Bottas για τον Vettel, όμως ο οδηγός της Mercedes πέρασε στον 44ο γύρο αμέσως σχεδόν και δεν απειλήθηκε καθόλου. Έτσι, ο Kimi μπήκε τελικά στα pit, μιας και δεν κατάφερε να παίξει τον παραμικρό ρόλο. Έτσι, μόνο ο Massa είχε μείνει χωρίς να έχει κάνει αλλαγή ελαστικών, μια κι εκίνησε με την soft γόμα.
Ο Vandoorne δέχθηκε ποινή διέλευσης, καθώς αγνόησε μπλε σημαίες, ενώ ο Carlos Sainz εγκατέλειψε τον αγώνα. Δύο από τις τέσσερις Red Bull ήταν εκτός αγώνα.
Μπαίνοντας στα τελευταία στάδια, οι διαφορά των πρώτων οδηγών ήταν τέτοια που πολλά μπορούσαν να αλλάξουν, ενώ ο Raikkonen είχε τον ρυθμό να φτάσει τον Hamilton. Από τη μεριά του και ο Vettel ξεκίνησε να πιέσει γράφοντας ταχύτερο γύρο.
Οι διαφορά στη κορυφή ήταν σταθερή περίπου στα 4s, με τον Hamilton να ξεκινά την επίθεσή του προς τον Ricciardo. Ο Raikkonen, παρά το γεγονός πως έκανε ρεκόρ πίστας, έκανε λάθος στη 1η στροφή και έχασε πολύτιμο χρόνο. Στις πιο πίσω θέσεις, η μεγαλύτερη μάχη ήταν εκείνη του Ocon με τον Massa για την 8η θέση. Επιπλέον, είχαμε μάχη και για τον τελευταίο βαθμό, με τον Stroll να νιώθει την πίεση του Palmer.
O Vettel μείωσε τη διαφορά στα 2.5s, ενώ ο Hamilton έκανε ταχύτερους γύρους και είχε πιάσει τον Ricciardo. Η μάχη είχε ανάψει για τα καλά με τους γύρους να περνούν με τον Vettel να πλησιάζει όπως και ο Hamilton με το φινάλε να αναμένεται δραματικό. Ο Hamilton επιτέθηκε με 1,5 γύρο να απομένει στη στροφή 4 αλλά ήταν από την εξωτερική και δεν τα κατάφερε.
Ο Vettel ήταν κολλημένος πίσω από τον Bottas αλλά δεν είχε χώρο για να προσπεράσει κάπου κι έτσι, ο Valtteri Bottas πήρε μια φανταστική νίκη στην Αυστρία και 2η στη καριέρα του, σε έναν αγώνα που είχε τεράστιο ενδιαφέρον μέχρι το τέλος.
O Vettel τερμάτισε στην 2η θέση σε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα για τον ίδιο βαθμολογικά, ενώ ο Ricciardo κράτησε πίσω του τον Hamilton για ακόμα ένα βάθρο για τον Αυστραλό.
Αποτελέσματα Αγώνα