spot_img

GP Αυστρίας Race: Νίκη Bottas στο χάος της πρεμιέρας

Ο Valtteri Bottas ήταν ο μεγάλος νικητής του GP Αυστρίας για τον εναρκτήριο αγώνα της F1 στο 2020, ξεκινώντας τη σεζόν όπως το 2019.

Ο Φινλανδός έκανε έναν πολύ καλό και σταθερό αγώνα, άντεξε στη πίεση του Hamilton και στα προβλήματα αξιοπιστίας και έγινε ο πρώτος νικητής του 2020, σε ένα εκπληκτικό και ανατρεπτικό GP Αυστρίας. Η F1 ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο για το 2020, με τον Charles Leclerc να παίρνει ένα ανέλπιστο βάθρο στην 2η θέση για λογαριασμό της Ferrari, κάνοντας εντυπωσιακούς τελευταίους γύρους, πέρασε όποιον βρήκε και πήρε το μάξιμουμ στον πρώτο αγώνα. Το βάθρο των νικητών έκλεισε ο Lando Norris με την McLaren, ο οποίος έκανε και τον ταχύτερο γύρο για να καταφέρει να ανέβει στην 3η θέση, εκτοπίζοντας τον Lewis Hamilton.

Ο Βρετανός πήγε από ποινή σε ποινή σήμερα, έχοντας 5 δευτερόλεπτα στον συνολικό του χρόνο, έπειτα από επαφή με τον Alex Albon στους τελευταίους γύρους του αγώνα. Σίγουρα όχι το αποτέλεσμα που θα ήθελε ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής, σε μια πολύ κακή πρεμιέρα. Στην 5η θέση ολοκλήρωσε ο Carlos Sainz με την δεύτερη McLaren έχοντας έναν πολύ καλό και σταθερό αγώνα, περνώντας τον Sergio Perez με την Racing Point που έμεινε στην 6η θέση της κατάταξης. Σε έναν πολύ ήσυχο αγώνα, ο Pierre Gasly πήρε την 7η θέση μπροστά από τον Esteban Ocon που βαθμολογήθηκε στην επιστροφή του στην F1. O Antonio Giovinazzi πήρε την 9η θέση για την Alfa Romeo σε έναν καλό αγώνα, ενώ τη βαθμολογούμενη 10άδα έκλεισε ο Sebastian Vettel σε έναν πολύ κακό αγώνα για τον ίδιο, έχοντας επαφή με τον Sainz.

Ο τελευταίος που τερμάτισε ήταν ο Nicholas Latifi με την Williams, στην 11η θέση στο ντεμπούτο του. Από τον αγώνα εγκατέλειψαν οι δύο Red Bull, οι δύο Haas, ο Raikkonen, ο Stroll, ο Russell και ο Ricciardo.

Ο Αγώνας του GP Αυστρίας

Στην εκκίνηση, ο Bottas έκανε ένα φοβερό πέταγμα και οι τέσσερις πίσω του έδιναν μεγάλη μάχη μέχρι τη στροφή 3. Ο Leclerc είχε περάσει τον Perez, ενώ προς τη 4, οι Verstappen Και Norris ήταν δίπλα δίπλα, ενώ ο Αlbon έκλεισε στην έξοδο τον Hamilton Και τον κράτησε πίσω. Οι Perez και Leclerc έδωσαν μια πολύ ωραία μάχη, με τον Μεξικανό να μένει μπροστά. Κερδισμένος από την εκκίνηση ήταν ο Vettel που ανέβηκε στην 9η θέση. Ο Stroll τον πέρασε αμέσως, ενώ τόσο ο Albon αλλά και ο Hamilton προσπέρασαν τον Norris.

Η McLaren έδειχνε να μην έχει καλό ρυθμό στα πρώτα στάδια, με τον Sainz να μην μπορεί να απειλήσει για την ώρα τον Leclerc για την 7η θέση. Ο Hamilton έκανε ταχύτερο γύρο, ενώ στη κοδυφή η διαφορά ήταν στα 2.3s ανάμεσα στους Bottas και Verstappen.

O Hamilton είχε φτάσει πίσω από τον Albon, αλλά δεν μπορούσε να τον περάσει, ενώ ο Norris είχε οριακά εντός τον Perez στο DRS στον 9ο γύρο. Στον ίδιο γύρο, ο Hamilton βρέθηκε σε σημείο βολής και κατάφερε με το DRS να περάσει τον Οδηγό της Red Bull για την 3η θέση στη στροφή 4. Η διαφορά από τον teammate του ήταν στα 7.5s και είχε στα 4s μπροστά τον Verstappen. Οι δύο Ferrari ήταν αρκετά στάσιμες, με τον ρυθμό αγώνα τους να μην είναι καλός, ενώ ο Ricciardo ήταν στο DRS του Vettel.

Στον 11ο γύρο όμως, ο Verstappen αντιμετώπισε κάποιο μηχανικό πρόβλημα με το μονοθέσιό του και έχανε τη μία θέση μετά την άλλη. Ο Ολλανδός ήταν άκρως εκνευρισμένος στην ενδοεπικοινωνία και επέστρεψε στα pit για να εγκαταλείψει από τον πρώτο αγώνα του 2020. Αυτό έφερε τον Ricciardo στην 10η θέση, ο οποίος μαζί με τον Vettel έδιναν μάχη με τον Stroll για την 8η θέση. Μπροστά τους, ο Sainz δεν μπορούσε να μπει στο DRS του Leclerc, ενώ ο Perez ήταν πλέον 1.9s πίσω από τον Norris. O Albon από την 3η θέση πλέον, είχε τον οδηγό της McLaren κάτι λιγότερο από 4s πίσω του. Ο Hamilton άρχισε να βελτιώνει τον ρυθμό του και με ταχύτερο γύρο είχε ρίξει τη διαφορά στα 6.7s.

Στον 17ο γύρο, ο Ricciardo είδε το μονοθέσιό του να αντιμετωπίζει πρόβλημα και επέστρεψε αργά αργά στα pits, όντας η δεύτερη εγκατάλειψη της ημέρας. Την ίδια στιγμή, ο Vettel με DRS προσπέρασε τον Stroll που είχε επίσης προβλήματα με τον κινητήρα του και ανέβηκε στην 8η θέση. Ο Gasly πήρε την 10η θέση και προσπέρασε επίσης τον Stroll. O Καναδός μπήκε στο γκαράζ για να εγκαταλείψει, όντας το τρίτο διαφορετικό power unit που αντιμετώπιζε προβλήματα. Ο Grosjean εκείνη τη στιγμή έκανε μια πολύ όμορφη πιρουέτα στην έξοδο της στροφής 4 και μπήκε για αλλαγή ελαστικών.

Στον 26ο γύρο όμως, ενώ ο Ocon προσπερνούσε τον Magnussen, o οδηγός της Haas είδε τα πίσω φρένα να μπλοκάρουν και κατέληξε εκτός πίστας ακινητοποιημένος. Ως αποτέλεσμα βγήκε το Safety Car και αυτό έδωσε την ευκαιρία σε όλους τους οδηγούς να μπουν για αλλαγή ελαστικών. Ο Perez έβαλε τη medium γόμα ελαστικών σε αντίθεση με όλους τους υπόλοιπους που έβαλαν τη hard γόμα και παραλίγο να περάσει τον Norris. Η κατάταξη δεν άλλαξε και στον 29ο γύρο του GP Αυστρίας είχαμε τους: Bottas, Hamilton, Albon, Norris, Perez, Leclerc, Sainz, Vettel, Gasly, Kvyat, Ocon, Giovinazzi, Russell, Raikkonen, Grosjean και Latifi.

Το SC αποχώρησε στο τέλος του 30ου γύρου, με τις δύο Mercedes να προηγούνται και πίσω η μάχη ήταν μεγάλη. Ο Perez επιτέθηκε στον Norris αλλά δεν μπόρεσε να επιτεθεί, ενώ πίσω ο Sainz επιτέθηκε στον Leclerc στη στροφή 4. Ο οδηγός της Ferrari έκλεισε αυτόν της McLaren, με τον Vettel να έρχεται από πίσω και να ακουμπά με τον Sainz και να κάνει μια πολύ όμορφη πιρουέτα, πέφτοντας στην 17η θέση.

Στον 33ο γύρο, έχοντας τη medium γόμα και και το DRS, o Perez προσπέρασε τον Norris για την 4η θέση και έβλεπε μπροστά το βάθρο να είναι ανοικτό. Στις μπροστά θέσεις, ο Hamilton είχε κάνει τον ταχύτερο γύρο και ήταν στο DRS του Bottas, έχοντας αφήσει ήδη 5s πίσω τους τον Albon. Οι οδηγοί της Mercedes έδιναν μάχη για πολλούς γύρους, με την ομάδα να τους ενημερώνει για προβλήματα με τους αισθητήρες και να αποφεύγουν τα kerb. Στον 47ο γύρο, η ομάδα τους ενημέρωσε πως το πρόβλημα είναι στο κιβώτιο, είναι κρίσιμο και η διαφορά μεταξύ τους άνοιξε στο 1.5s. O Grosjean είχε και πάλι έξοδο στη στροφή 4, ενώ ο Russell αντιμετώπισε πρόβλημα με το μονοθέσιό του και εγκατέλειψε τον αγώνα.

Το SC βγήκε και πάλι στη πίστα και αυτό άλλαξε τα δεδομένα, με τις δύο Mercedes και τον Perez να μην μπαίνουν για αλλαγή ελαστικών. Ο Albon μπήκε για να βάλει soft ελαστικά, όπως και οι McLaren και Ferrari για τη medium γόμα. Μόλις 14 οδηγοί συνέχιζαν τον αγώνα σε εκίνο το σημείο, με τον Albon να είναι στη 4η θέση και ο Sainz να πέφτει στην 9η.

Το SC αποχώρησε στον 54ο γύρο και ο Albon αμέσως επιτέθηκε στον Perez αλλά το SC βγήκε και πάλι, καθώς ο Raikkonen είδε τον εμπρός δεξί τροχό του να φεύγει και σταμάτησε στην άκρη της πίστα. Οι αγωνοδίκες είδαν το replay και τα δεδομένα και έκριναν πως τη στιγμή που βγήκε το SC, ο Albon ήταν μπροστά από τον Perez.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Το SC αποχώρησε στο τέλος του 60ου γύρου και είχαμε μπροστά μας 11 εκπληκτικούς γύρους. Ο Albon κόλλησε αμέσως πίσω από τον Hamilton και πήγε από την εξωτερική στη στροφή 4. Οι δύο οδηγοί ήταν δίπλα δίπλα και ο μπρός του Βρετανού ακούμπησε με τον πίσω του Ταϊλανδού και ο οδηγός της Red Bull έπεσε στη τελευταία θέση. Οι αγωνοδίκες αμέσως διερεύνησαν το συμβάν και σε εκείνο το σημείο στην 3η θέση ήταν ο Perez. Ο Leclerc πέρασε τον Norris, εών από την Mercedes ειδοποίησαν τον Hamilton να κάνει αλλαγές στο τιμόνι, με τη κατάσταση να είναι κρίσιμη.

Στον 66ο γύρο, ο Leclerc, έχοντας τον ταχύτερο γύρο έκανε μια μεγάλη βουτιά στην εσωτερική του Perez, με τον Hamilton να δέχεται 5 δευτερόλεπτα ποινή για την επαφή με τον Albon. Οι δύο McLaren έδωσαν μάχη μεταξύ τους, αλλά αμέσως έφτασαν τον Perez, ο οποίος έχασε την 4η θέση από τον Norris. Ο Βρετανός έκανε μια μεγάλη βουτιά στη στροφή 3 στον οδηγό της Racing Point, που είχε επίσης 5 δευτερόλεπτα ποινή. Ο Leclerc ήταν 2.5s πίσω από τον Hamilton με 2 γύρους να απομένουν. Το πίσω ελαστικό του Kvyat διαλύθηκε στην πρώτη στροφή και είχαμε ακόμα μια εγκατάλειψη στον αγώνα, με τον Albon επίσης να εγκαταλείπει.

Ο Bottas είχε πίσω του τον Hamilton και πέρασε τη γραμμή του τερματισμού στην 1η θέση του GP Αυστρίας. Έτσι, πήρε για δεύτερη σερί χρονιά νίκη στον εναρκτήριο αγώνα. Ο Hamilton δεν κατάφερε να κρατήσει το βάθρο μένοντας 4ος, καθώς στον τελευταίο γύρο, ο Norris τα έδωσε όλα και έκανε τον ταχύτερο γύρο,  κλείνοντας το βάθρο των νικητών πίσω από τον Leclerc.

Ο Sainz πήρε την 5η θέση μπροστά από τον Perez, ενώ τη πρώτη 10άδα έκλεισαν οι Gasly, Ocon, Giovinazzi και Vettel, με τον Latifi στην 11η θέση.

Αποτελέσματα Αγώνα του GP Αυστρίας

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles