spot_img

GP Ολλανδίας: Οι πιθανές στρατηγικές του Grand Prix

Δείτε παρακάτω τις πιθανές στρατηγικές του GP Ολλανδίας, τι διαθέσιμα ελαστικά έχει ο κάθε οδηγός και πόσα pit-stop θα πραγματοποιήσει ο καθένας.

Ο δέκατος πέμπτος αγώνας της Formula 1 για το 2022 είναι προ πυλών, με ομάδες και οδηγούς να προετοιμάζονται για μία ακόμα μεγάλη μάχη πριν το καλοκαιρινό διάλειμμα. Οι κατατακτήριες δοκιμές μας έδωσαν μία πρώτη εικόνα του τι θα δούμε στον αγώνα και οι 72 γύροι του Grand Prix αναμένονται συναρπαστικοί. Η πίστα του Ζάντβορτ στην Ολλανδία είναι μία διαδρομή που δεν προσφέρει πολλές ευκαιρίες για προσπέρασμα, με τη στρατηγική να είναι αυτή που θα παίξει πολύ μεγάλο ρόλο.

Η Pirelli έχει φέρει τις C1, C2 και C3 γόμες ελαστικών της γκάμας της και στην πίστα του Ζάντβορτ, τις πιο σκληρές επιλογές της γκάμας της. Όπως είδαμε στις ελεύθερες δοκιμές η φθορά των ελαστικών είναι έντονη και αυτό θα παίξει το ρόλο του. Μάλιστα, αναμένεται να ανακατέψει την τράπουλα από πλευράς στρατηγικής των ομάδων, χαρίζοντάς μας ακόμα έναν απρόβλεπτο παράγοντα για σήμερα.

Πριν το GP Ολλανδίας, ακούστε την εκπομπή μας για τη Formula 1 με την ανάλυση του GP Βελγίου.

Η νίκη στο Grand Prix Βελγίου φαίνεται πως θα κριθεί ανάμεσα σε τρεις ομάδες: τη Scuderia Ferrari, τη Red Bull Racing και τη Mercedes-AMG, με τα μονοθέσιά τους να είναι πολύ κοντά σε απόδοση μεταξύ τους. Από τους κορυφαίους συνδυασμούς, μόνο ο Μαξ Φερστάπεν έχει ένα φρέσκο σετ της μαλακής γόμας, ενώ όλοι οδηγοί έχουν τουλάχιστον από ένα φρέσκο σετ της σκληρής και ένα μεσαίας γόμας ελαστικών πλην αυτών της Scuderia AlphaTauri και Aston Martin. Μόνο οι Ντάνιελ Ρικάρντο και Σεμπάστιαν Φέτελ έχουν τρία φρέσκα σετ της μαλακής γόμας ελαστικών.

Από πλευράς στρατηγικής, ο επίσημος προμηθευτής ελαστικών της Formula 1, Pirelli, δίνει ως ιδανική στρατηγική τα δύο pit-stop. H καλύτερη λύση είναι η εκκίνηση με τη μαλακή γόμα ελαστικών, με την πρώτη αλλαγή να γίνεται μεταξύ των γύρων 18 και 33. Η αλλαγή που προτείνει είναι στη μεσαία γόμα ελαστικών, ενώ η δεύτερη αλλαγή είναι και πάλι στη μέση γόμα μεταξύ των γύρων 43 και 49.

Η δεύτερη ταχύτερη στρατηγική είναι και πάλι τα δύο pit-stop, με την Pirelli προτείνει τη χρήση της μαλακής γόμας στο πρώτο και στο τελευταίο stint του Grand Prix, με τη μέση γόμα να χρησιμοποιείται για ένα μεγάλο μεσαίο stint. Τεράστια σημασία θα έχει το αν θα δούμε την εμφάνιση του Αυτοκινήτου Ασφαλείας, καθώς μπορεί να ανακατέψει τις στρατηγικές.

Πηγή: Gazzetta.gr

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles