Πολύ χαρούμενοι στη Mercedes-AMG με τον τρόπο με τον οποίο συμπεριφέρεται στην πίστα η νέα W15, έπειτα από δύο μονοθέσια-ντίβες τις προηγούμενες σεζόν.
Στη Mercedes-AMG αγωνιούσαν μέχρι να δουν τη νέα W15 στην πίστα. Το φετινό μονοθέσιο της γερμανικής ομάδας για τη Formula 1 έχει διαφορετική σχεδιαστική φιλοσοφία από τα δύο προηγούμενα, τα οποία απογοήτευσαν με την ταχύτητά τους.
Στις χειμερινές δοκιμές του Μπαχρέιν, η Mercedes πήρε τα πρώτα δείγματα ταχύτητας από την W15 του 2024, με τον George Russell να είναι ο πρώτος που την οδήγησε στην πίστα του Σακχίρ. Παρά το γεγονός πως ο ταχύτερός του γύρος δεν ήταν εντός της πρώτης 10άδας στα αποτελέσματα, ο Βρετανός ήταν χαρούμενος με την αίσθηση που πήρε.
Μιλώντας για το νέο μονοθέσιο, ο Russell ανέφερε.
«Από την πρώτη στιγμή ως οδηγός μπορείς να αισθανθείς τη βελτίωση και αν η οδήγηση είναι πιο εύκολη. Ξεκάθαρα υπάρχει βελτίωση, δεν τίθεται αυτό υπό αμφισβήτηση. Αν όμως έχεις το χειρότερο μονοθέσιο στην οδήγηση και είναι το ταχύτερο όλων αυτό είναι καλό. Είχα καλή πρώτη αίσθηση, όμως γνωρίζουμε πως όλες οι ομάδες έχουν κάνει βήμα προς τα εμπρός. Ξέρω πως είναι πολύ νωρίς, όμως έχουμε ένα τεράστιο βουνό να ανεβούμε για να καλύψουμε τη διαφορά από τη Red Bull. Έχουμε μία βάση στην οποία μπορούμε να χτίσουμε, όμως είναι ξεκάθαρο πως δεν έχουμε πλέον στα χέρια μας τη ντίβα που είχαμε τα τελευταία δύο χρόνια».
Ακούστε τη νέα εκπομπή Slipstream για την F1 με όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τις χειμερινές δοκιμές του Μπαχρέιν. Ακούστε τη στο παρακάτω βίντεο.
Επιπλέον ο Russell δείχνει ανακουφισμένος με τις απαιτήσεις του νέου μονοθεσίου. Μιλώντας σχετικά με τον… εφιάλτη των δύο περασμένων σεζόν ανέφερε.
«Το μονοθέσιο πέρυσι ήταν μια τεράστια πρόκληση στην οδήγηση. Ο Λιούις κι εγώ δεν είχαμε καθόλου αυτοπεποίθηση στο μονοθέσιο. Νιώθαμε πως θα χάναμε τον έλεγχο σε κάθε στροφή. Τώρα μπορούμε να επιτεθούμε στις στροφές, δίχως να ξεκολλάει το πίσω μέρος. Πιστεύουμε πως κάναμε μία μεγάλη πρόοδο στη σταθερότητα του μονοθεσίου».