Η τεχνολογία των κινητήρων εσωτερικής καύσης θα συνεχίσει στην F1 τα επόμενα χρόνια, όπως ανακοίνωσε το σπορ.
Οι υβριδικοί κινητήρες ήρθαν στη ζωή μας το 2014 και έφεραν τη δική τους τεχνολογική επανάσταση. Η δύναμη που παράγουν είναι τρομερή, με την ιπποδύναμη να αγγίζει τα 1000 άλογα στις κατατακτήριες. Επιπλέον, η κατανάλωση που έχουν είναι πέρα για πέρα εντυπωσιακή, με τους ρύπους να έχουν συρρικνωθεί σημαντικά.
Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 12 Νοεμβρίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό
Τους τελευταίους μήνες έχουν ξεκινήσει οι επιτροπές, στις οποίες γίνονται συμβούλια ώστε να αποφασιστεί η επόμενη γενιά κινητήριων μονάδων. Η φυγή της Honda θα αφήσει το σπορ με τρεις κατασκευαστές κινητήρων, εάν δεν αλλάξει κάτι δραματικά.
Το άμεσο μέλλον του σπορ θα αποτελείται μόνο από τις Ferrari, Mercedes και Renault στον τομέα των κινητήρων. Η είσοδος νέου κατασκευαστή αποτελεί σενάριο επιστημονικής φαντασίας με την υπάρχουσα τεχνολογία.
Τώρα η F1 μοιράζεται τα μελλοντικά σχέδια της όσον αφορά την επόμενη γενιά κινητήριων μονάδων. Επιπλέον, συνεχίζει την προσπάθεια της ώστε να εφαρμοστούν βιώσιμα καύσιμα, τα οποία θα είναι ακόμα πιο φιλικά προς το περιβάλλον.
Η Formula 1 έχει διατελέσει πλατφόρμα να παρουσιάζει τεχνολογικές προόδους στην αυτοκίνηση. Πιστεύουμε πως έχουμε την ευκαιρία να το κάνουμε με την επόμενη γενιά κινητήρων που θα συνδυάζει την υβριδική τεχνολογία και βιώσιμα καύσιμα. Δημιουργήσαμε ένα επιτελείο με ανθρώπους της F1 και της FiA, ώστε να ερευνήσει την επόμενη γενιά κινητήρων. Οι κινητήριες μονάδες θα παίρνουν ισχύ από νέα γενιά βιώσιμων καυσίμων. Το συμβούλιο αυτό θα διευρυνθεί και θα περιλαμβάνει ειδικούς από κατασκευαστές και προμηθευτές εταιρειών ενέργειας. Επιπλέον, θα λάβει υπόψη έρευνες ανεξάρτητων συμβουλίων. Μπορεί οι ατμοσφαιρικοί ρύποι των μονοθεσίων να είναι ελάχιστοι σε σύγκριση με αυτούς του σπορ στο σύνολο (μόλις 0.7%), είναι σημαντικό το οπτικό μέρος να είναι βιώσιμο και να ωφελεί τον κόσμο. Επίσης πιστεύουμε πως δεν υπάρχει μόνο μια λύση στη τεχνολογία κινητήρων για το μέλλον.
Εκτός από τους ρύπους των μονοθεσίων, η F1 προσπαθεί περισσότερο να μειώσει αυτούς των logistics και των μετακινήσεων του προσωπικού. Τα φορτία εξοπλισμού μειώθηκαν κατά 34%, ενώ το προσωπικό στην πίστα κατά 36%. Τα γραφεία της F1 λαμβάνουν ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, ενώ παράλληλα υπέγραψε Το Πλαίσιο Δράσης για το Κλίμα με τα Ηνωμένα Έθνη.
Διαβάστε επίσης: Πρωτοτυπεί η F1 με τη παραγωγή ιδιαίτερων… αρωμάτων
Η Red Bull από τη μεριά της, αποκάλυψε την επιθυμία της να μειώσει κατά 52% τις εκπομπές διοξειδίου άνθρακα που εκπέμπει. Αυτό αναλογεί συνολικά σε 17.000 τόνους ετησίως, στις μεταφορές από και προς τις πίστες, όπως επίσης και η εργασία εκεί. Από την άλλη, στις εγκαταστάσεις της, θα τροφοδοτούνται από ρεύμα, ενώ θα εξαλείψουν τα πλαστικά μιας χρήσης.
Ακούστε την εκπομπή για την F1, “Slipstream”, με το preview του GP Τουρκίας.