H Hyundai αρνείται πως θέλει να εμπλακεί μελλοντικά στον κόσμο της Formula 1, καθώς πρέπει να έχει επιχειρηματικό κίνητρο για να το πράξει.
Από τη στιγμή που ανακοινώθηκαν οι νέοι κανονισμοί μονάδων ισχύος της Formula 1 για το 2026, το ενδιαφέρον κατασκευαστών για το σπορ αυξήθηκε σημαντικά. Η Porsche ήταν μία ανάσα από συμφωνία κι ακόμα είναι στην επικαιρότητα ως υποψήφια, ενώ Audi επιβεβαίωσε πως θα εισέλθει στο κορυφαίο πρωτάθλημα σε τέσσερις τροχούς, συνεργαζόμενη με τη Sauber Motorsport.
Τις τελευταίες εβδομάδες έχουμε δει σενάρια για πιθανή είσοδο της Ford, ενώ μία ακόμη αυτοκινητοβιομηχανία που φημολογείται πως ενδιαφέρεται να εισέλθει στο σπορ, είναι η Hyundai.
H κορεατική φίρμα αγωνίζεται τα τελευταία χρόνια στο WRC και από το 2023 έχει για επικεφαλής του αγωνιστικού της τμήματος, τον Cyril Abiteboul. Ο Γάλλος έχει διατελέσει επικεφαλής σε δύο ομάδες της Formula 1 (Caterham, Renault) και όπως είναι λογικό, η πρόσληψή του συνδέθηκε άμεσα με πιθανή είσοδο της Hyundai στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Ωστόσο, όπως αναφέρει ο Αμπιτεμπούλ στο motorsport.com, η πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική: «Δεν υπάρχει κάποιο πλάνο να μπούμε στη Formula 1. H Hyundai είναι μία εταιρεία που επιθυμεί να μεγαλώσει παγκοσμίως. Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι εδώ για να υποστηρίξει εμπορικά τους σκοπούς της. Πρέπει να κατανοήσουμε μαζί με την εταιρεία τι είναι αυτό που χρειάζεται και πως μπορεί να το υποστηρίξει. Τα ράλλυ είναι η καλύτερη λύση για να υποστηρίξει την γκάμα της με επιβατικά οχήματα. Αυτή είναι η προτεραιότητα τώρα. Πρέπει να κερδίσουμε και να διασφαλίσουμε πως τα ράλλυ υπηρετούν τους σκοπούς της εταιρείας».
Ακούστε την εκπομπή Slipstream #104 για τον κόσμο της Formula 1.
Όταν ρωτήθηκε ευθέως για τις φήμες που θέλουν τη Hyundai να εξετάζει σοβαρά την εμπλοκή της στην F1, o Abiteboul απάντησε.
«Αν σας πω ναι, τότε θα γράφετε πως η Hyundai θα εισέλθει στη Formula 1. Θα επιστρέψω στην προηγούμενη απάντησή μου. Πρέπει να διασφαλίσουμε πως ό,τι κάνουμε υπηρετεί τα συμφέροντα της μάρκας. Τα ράλλυ πληρούν τις προϋποθέσεις και η προτεραιότητά μας είναι να παραμείνουν τα πράγματα ως έχουν. Αν χρειαστεί να κάνουμε κάτι παράλληλα, θα το δούμε στην πορεία. Η προτεραιότητά μας είναι να κερδίσουμε στα ράλλυ».
Στον πρώτο αγώνα του WRC για το 2023, το Ράλλυ Μόντε Κάρλο, η Hyundai είχε ως καλύτερο πλασάρισμα την 3η θέση του Thierry Neuville.
Βαθμολογούμε από το 1 έως το 10 τις ομάδες της F1 για το 2022. Δείτε το βίντεο εδώ.
-
Κάντε μας like στο facebook
-
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
- Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
- Μπείτε στον server μας στο Discord