Η επιστροφή της Peugeot Sport στους αγώνες αντοχής πλησιάζει ολοένα και περισσότερο, με τη γαλλική φίρμα να επέλεξε τη μορφή του αγωνιστικού της για το WEC. Πηγές του Automotonews.gr πιστεύουν πως θα κατασκευάσει Le Mans Hypercar.
Το WEC αλλάζει σελίδα το 2021 με τα LM-Hypercars να κάνουν την εμφάνισή τους στις πίστες, αντικαθιστώντας τα LMP1. Η Toyota βρίσκεται στα τελικά στάδια σχεδιασμού του πρωτοτύπου της, ενώ η Scuderia Cameron Glickenhaus και ενδεχομένως η ByKolles θα τη πλαισιώσουν την ερχόμενη σεζόν.
Από τη μεριά της, η Peugeot είχε αρχικά ανακοινώσει την είσοδο της το 2023, όμως στη συνέχεια μετέφερε το χρονοδιάγραμμα για το 2022 και η αλλαγή σε ένα ημερολογιακό έτος, δεν αποκλείεται να παίζει τον ρόλο της. Για να πάρει ζωή αυτό το πρόγραμμα έπρεπε να γίνουν ορισμένες θυσίες στο PSA Group, όπως η εμπλοκή της Peugeot στο WRX και της Citroen στο WRC. Επιπλέον, οι κανονισμοί που έρχονται στοχεύουν στην διατήρηση των προϋπολογισμών σε χαμηλά επίπεδα και όχι στα 9-ψήφια budget που βλέπαμε με τις Audi, Porsche και Toyota τα προηγούμενα χρόνια.
Στο Automotonews, είναι κατανοητό πως οι υπογραφές που έπεσαν για budget στην Peugeot είναι για Le Mans Hypercar και τις τελευταίες εβδομάδες φαίνεται πως δεν άλλαξε γνώμη η εταιρία. Το πρόγραμμα της Peugeot είδε ήδη την Oreca να λήγει τη συνεργασία τους για να επικεντρωθεί στην LMDh και την Rebellion Racing να ανακοινώνει την αποχώρησή της από τους αγώνες.
Ορισμένα ειδησεογραφικά site, κυρίως από τις Η.Π.Α. είχαν οργιάσει να θέτουν την Peugeot στην LMDh, όμως η επιλογή για Le Mans Hypercar στέλνει ένα μήνυμα και σε υπόλοιπους κατασκευαστές πως είναι πιο φιλική από άποψης τεχνολογίας και μάρκετινγκ. Το ντεμπούτο της Peugeot στο WEC θα γίνει το 2022 και οι Γάλλοι, όπως όλα δείχνουν, θα μας αποκαλύψουν σύντομα περισσότερες πληροφορίες για το νέο τους αγωνιστικό.
Τα LM-Hypercar και τα LMDh θα αποτελέσουν μια κατηγορία από το 2022, με τα LMDh να είναι η δεύτερη γενιά των DPi και θα έχουν τα σασί των νέων LMP2.