H Yamaha φαίνεται πως ψάχνει ήδη τον αντικαταστάτη του Franco Morbidelli και στρέφει την προσοχή της στον Jorge Martin της Pramac Ducati.
Ο Jorge Martin έπεσε σαν κομήτης το 2021 στο MotoGP, σημειώνοντας εκπληκτικές εμφανίσεις και κατακτώντας νίκες και pole position στην πρώτη του χρονιά στη μεγάλη κατηγορία με την Pramac Ducati. Οι εκπληκτικές αυτές εμφανίσεις, βέβαια, συνοδεύτηκαν και από κάποιες σοβαρές πτώσεις και αντίστοιχα σοβαρούς τραυματισμούς, ωστόσο ο Ισπανός έδωσε σαφέστατα δείγματα του ταλέντου και της ταχύτητάς του.
Από νωρίς στη σεζόν του 2022 ήταν γνωστό ότι η Ducati δεν θα διατηρούσε τον Jack Miller στην εργοστασιακή της ομάδα και ο Jorge Martin ήταν το απόλυτο φαβορί για να πάρει αυτήν τη θέση. Όμως, τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν λίγο διαφορετικά. Οι εξαιρετικές εμφανίσεις του Enea Bastiannini οδήγησαν τον νεαρό Ιταλό τελικά στην εργοστασιακή ομάδα και ο Martin θα μείνει το 2023 για 3η σεζόν στην Pramac.
Παρότι από την Ducati υποσχέθηκαν στους Μπαστιανίνι και Μαρτίν απόλυτη ισότητα, με την έννοια ότι θα έχουν την ίδια μοτοσικλέτα και την ίδια βασική αμοιβή στα συμβόλαιά τους, ο 24χρονος Ισπανός φαίνεται να είναι δυσαρεστημένος από το γεγονός ότι δεν πήρε αυτός την προαγωγή στην εργοστασιακή ομάδα. Και όπως αναφέρει η ιταλική ιστοσελίδα Men On Wheels, Ο Martin έχει κάνει ήδη τις πρώτες επαφές με τον Lin Jarvis, που είναι ο επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος της Yamaha.
Ακούστε την εκπομπή Slipstream #104 για τον κόσμο της Formula 1.
Σύμφωνα με το MOW, στο συμβόλαιο του Martin με την Ducati, το οποίο έχει διάρκεια μέχρι το τέλος του 2024, υπάρχει ένας όρος που επιτρέπει στον Ισπανό να αποχωρήσει από την ομάδα στο τέλος του 2023, και βάσει αυτού του δεδομένου γίνονται οι επαφές με τη Yamaha.
Ωστόσο, ο Μαρτίν δεν θα βιαστεί να πάρει την απόφασή του. Πρώτα θα αξιολογήσει την ανταγωνιστικότητα της νέας μοτοσικλέτας της Ducati, με την οποία θα τρέξει το 2024, για να διαπιστώσει αν είναι η καλύτερη επιλογή του για να διεκδικήσει το πρωτάθλημα, που είναι άλλωστε ο δεδηλωμένος μεγάλος στόχος του. Δεύτερον, θέλει να δει και αν η Yamaha M1 του 2023 θα είναι αρκετά ανταγωνιστική, γιατί η μοτοσικλέτα του 2022 ήταν ξεκάθαρα πολύ πίσω από την Ducati.
Όσο για τη Yamaha, πιθανώς δεν θα δίσταζε στιγμή να εξασφαλίσει τις υπηρεσίες ενός τόσο γρήγορου αναβάτη για να πλαισιώσει τον Fabio Quartararo. Ο Γάλλος πάλεψε το 2022 εντελώς μόνος, καθώς κανείς άλλος από όσους οδηγούσαν Yamaha πλησίασε στο επίπεδό του. Σε κάθε περίπτωση, οι πρώτοι αγώνες του 2023 θα κρίνουν πολλά.
-
Κάντε μας like στο facebook
-
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
- Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
- Μπείτε στον server μας στο Discord