spot_img

Η Aston Martin αναζητά εξηγήσεις για την πτώση δυναμικής της

Ο επικεφαλής της Aston Martin, Otmar Szafnauer, δήλωσε πως η ομάδα θέλει να συζητήσει με την FiA για τους φετινούς αεροδυναμικούς κανονισμούς, βάσει της πτώσης στην απόδοσή της.

Η FiA εισήγαγε αναθεωρημένους κανονισμούς για το 2021 στοχεύοντας σε χαμηλότερα επίπεδα κάθετης δύναμης. Οι αλλαγές αποτέλεσαν ανταπόκριση στο αίτημα της Pirelli, η οποία είχε παρατηρήσει επικίνδυνη αύξηση των πιέσεων στα ελαστικά της από τα μονοθέσια της τελευταίας γενιάς.

Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 17 Απριλίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Η Aston Martin αξιοποιεί, μαζί με την πρωταθλήτρια Mercedes, μια φιλοσοφία σχεδιασμού που βασίζεται σε χαμηλή γωνία rake, σε σχέση με τους περισσότερους ανταγωνιστές που ακολουθούν αντίστροφη πεπατημένη. Μετά τις δοκιμές με λίγα καύσιμα στο Μπαχρέιν, προέκυψε ένα συμπέρασμα που θέτει την προσέγγιση του high rake περισσότερο ευνοημένη σχετικά με την απώλεια απόδοσης.

Είναι αντιληπτό πως η Aston Martin δεν έχει βρει τη χρυσή τομή με τη νέα δομή των φετινών ελαστικών της Pirelli και ζητά σαφήνεια στο σκεπτικό που βασίστηκαν οι κανονισμοί του 2021. Ο Otmar Szafnauer δήλωσε σχετικά:

Πιστεύω πως αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να συζητήσουμε με την FiA, να διαπιστώσουμε επακριβώς τι συνέβη και γιατί. Σαν ομάδα οφείλουμε να δουλέψουμε σκληρά και να ανακτήσουμε όσο χαμένο έδαφος μπορούμε. Παράλληλα όμως πρέπει να δούμε αν υπάρχει κάτι που μπορεί να κάνει την κατάσταση πιο δίκαιη για μας.

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με το preview του GP Ίμολα.

Ο αντίστοιχος επικεφαλής στην Red Bull, Christian Horner, χλεύασε εν μέρει την λογική του Szafnauer και έκανε λόγο για αφελή τρόπο σκέψης.

Πρώτα απ’όλα, είχαμε ένα μικρό δείγμα μοντέλου με χαμηλό rake όπως αυτό με το οποίο κέρδισε η Mercedes, με ίσως ίση αν όχι καλύτερη διαχείριση ελαστικών από αυτήν που είχαμε εμείς στο Μπαχρέιν. Η Mercedes φάνηκε εντυπωσιακή και έχουμε αγωνιστεί σε μόλις μία πίστα μέχρι στιγμής. Αγνοώντας όμως όλα αυτά, υπάρχει μια διαδικασία γύρω από τους κανονισμούς προς εισαγωγή. Η Aston Martin/Racing Point είχε ψηφίσει ομόφωνα τους κανονισμούς που πέρασαν στην Επιτροπή της FiA και το ΠΣΜΑ. Θα φαινόταν κάπως αφελές το να σκεφτεί κάποιος ότι θα αλλάξουν ξανά με βάση το δείγμα ενός και μόνο αγώνα. Δυσκολεύομαι να κατανοήσω το σκεπτικό γύρω από αυτό.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Δείτε το GP Βελγίου για το Ελληνικό Πρωτάθλημα F1.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles