Η αξιολόγηση των οδηγών του 2020, Μέρος Ά (20-16)

Η αγωνιστική σεζόν του 2020 έχει ολοκληρωθεί και ήρθε η ώρα για την αξιολόγηση των οδηγών, ανάλογα με την φετινή τους απόδοση.

Η αρχή έγινε στην εκπομπή “Slipstream” #31 όταν και αναλύσαμε το GP Άμπου Ντάμπι. Μπορείς να την ακούσεις εδώ. Τώρα ήρθε η ώρα και σε γραπτή μορφή να μεταφέρουμε την δική μας οπτική.

Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 21 Δεκεμβρίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

#20 Nicholas Latifi

O Latifi είχε εξ’αρχής μπροστά του μια πολύ δύσκολη αγωνιστική χρονιά. Όντας στο πιο αργό μονοθέσιο, είχε στα χέρια του τον χειρότερο δυνατό εξοπλισμό. Ως rookie, δίνουμε πάντα μια περίοδο προσαρμογής διάρκειας μερικών μηνών. Τουλάχιστον μετά το καλοκαίρι έπρεπε να ανέβει επίπεδο. Όμως, έχασε σε όλες τις δοκιμές από τov George Russell και παραλίγο να χάσει και από τον Jack Aitken στο Σακχίρ. Στους αγώνες δεν έδειξε ποτέ θετικά σημάδια, πέραν του να είναι σχετικά σταθερός. Η εικόνα του ήταν πολύ κακή σε αρκετές περιπτώσεις και παίρνει την τελευταία θέση στη λίστα μας. Αναμένουμε την εικόνα του το 2021, απέναντι σε έναν οδηγό που θα διεκδικήσει τη θέση στην Mercedes για το 2022.

#19 Alex Albon

Ο Ταϊλανδός αποτελεί παρελθόν από την F1, με τον Sergio Perez να τον αντικαθιστά. Η απόδοση του ήταν κατώτερη των περιστάσεων σε πολλές περιπτώσεις. Δεν μπόρεσε σε καμία περίπτωση να ανταγωνιστεί τον Max Verstappen. Καθόλου τυχαίο το γεγονός πως σε 20+ αγώνες πήρε μόλις δύο βάθρα. Το ένα ήταν μάλιστα τυχερό στο Σακχίρ, ενώ στην Αυστρία πέταξε μια νίκη μόνος του, παίρνοντας κλειστή γραμμή στο συμβάν με τον Hamilton, ενώ είχε αριστερά χώρο. Όσο καλός χαρακτήρας κι αν είναι, η απόδοση του και με την πλήρη στήριξη της ομάδας δεν ήταν για Red Bull και αποτελεί τη δεύτερη χειρότερη του 2020.

#18 Sebastian Vettel

Ο Γερμανός πήγε από το κακό στο χειρότερο μέσα στη σεζόν. Πέρα από κάποιες αναλαμπές, έδειξε μια τρομερά μέτρια εικόνα. Η αποχώρησή του από τη Ferrari σίγουρα έπαιξε ρόλο στην ταχύτητα του. Τόσο σε θέμα κινήτρου αλλά και από μεριάς ομάδας. Δεν μπήκε στη διαδικασία να μάθει το μονοθέσιο και, όπως είναι λογικό, η Ferrari τον άφηνε εκτός των τεχνικών meeting. Η μετακίνησή του στην Aston Martin ελπίζουμε να τον βοηθήσει, διότι ένας 4-φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής πρέπει να δείξει ένα καλύτερο πρόσωπο.

Διαβάστε επίσης: Ο Wolff και οι αλλαγές στο ιδιοκτησιακό της Mercedes

#17 Romain Grosjean

O Γάλλος στην τελευταία του σεζόν στην F1 έφυγε άδοξα. Δεν κατάφερε να ανταγωνιστεί ποτέ τον Kevin Magnussen και φλέρταρε συνεχώς με τις τελευταίες θέσεις. Μπορεί να έτρεξε όλη τη σεζόν με το ίδιο μονοθέσιο και, ακόμα και στην καλύτερη εμφάνιση της ομάδας στην Ουγγαρία, ήταν απογοητευτικός. Η μέτρια σεζόν του ολοκληρώθηκε με το τεράστιο ατύχημα στο Μπαχρέιν που παραλίγο να του κοστίσει τη ζωή. Και το χειρότερο είναι πως δεν ήταν αγωνιστικό συμβάν, αλλά δική του ευθύνη. Ο Grosjean έκανε ό,τι μπορούσε στην F1 και ολοκληρώνει στην 17η θέση της κατάταξής μας.

#16 Antonio Giovinazzi

Ο Ιταλός περιμέναμε να δείξει πολύ καλύτερα δείγματα μέσα στο 2020. Όμως αυτό δεν έγινε, χάνοντας στα ίσα από τον Kimi Raikkonen στην πλειοψηφία των περιπτώσεων. Οι αναλαμπές που έκανε ήταν αρκετές για να πάρει την 16η θέση στην λίστα, όμως απέδειξε και κάτι ακόμα. Πως δεν αξίζει να βρίσκεται στην F1, όμως το όνομα Alfa Romeo θα παραμείνει για ακόμα έναν χρόνο. Η παρουσία του Ιταλού είναι απαραίτητη, όμως θέλουμε να δούμε και αποτελέσματα και όχι ακόμα έναν αδιάφορο οδηγό.

Το επόμενο κείμενο με τις θέσεις 15 έως 11 θα δημοσιευθεί την Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου.

Μην χάσεις την Τρίτη 22 Δεκεμβρίου στις 20:00μμ την εκπομπή “Slipstream” με την ανασκόπηση του 2020. Καλεσμένοι της εκπομπής θα είναι οι Πάνος Σεϊτανίδης, Τάκης Πουρναράκης και Κώστας Ψάρρας.

Related Articles

PEUGEOT 9×8 Hybrid Hypercar: Ο απόλυτος σχεδιασμός

Όντας κάτι περισσότερο από ένα αγωνιστικό, το PEUGEOT 9x8 είναι εμβληματικό, μια αισθητική & τεχνική επανάσταση, μια σχεδιαστική περιπέτεια.

Απαρατήρητες ομάδες της Formula 1 – 1990s

Ας ταξιδέψουμε πίσω στον χρόνο της Formula 1, συγκεκριμένα στα 1990s, ώστε να ρίξουμε μια ματιά σε ομάδες που περιορίστηκαν στην αφάνεια.

Red Bull: Η πορεία εξέλιξης της RB18 και τα επόμενα βήματα

Ο επικεφαλής της Red Bull Racing, Christian Horner, έδωσε νέες πληροφορίες σχετικά με την πορεία εξέλιξης της RB18, του νέου μονοθεσίου της αυστριακής ομάδας. Η...

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

PEUGEOT 9×8 Hybrid Hypercar: Ο απόλυτος σχεδιασμός

Όντας κάτι περισσότερο από ένα αγωνιστικό, το PEUGEOT 9x8 είναι εμβληματικό, μια αισθητική & τεχνική επανάσταση, μια σχεδιαστική περιπέτεια.

Απαρατήρητες ομάδες της Formula 1 – 1990s

Ας ταξιδέψουμε πίσω στον χρόνο της Formula 1, συγκεκριμένα στα 1990s, ώστε να ρίξουμε μια ματιά σε ομάδες που περιορίστηκαν στην αφάνεια.

Red Bull: Η πορεία εξέλιξης της RB18 και τα επόμενα βήματα

Ο επικεφαλής της Red Bull Racing, Christian Horner, έδωσε νέες πληροφορίες σχετικά με την πορεία εξέλιξης της RB18, του νέου μονοθεσίου της αυστριακής ομάδας. Η...

Formula 1: Αλλαγές στη διαδικασία των αγωνιστικών τριημέρων

Η Formula 1 ανάμεσα στις πολλές αλλαγές των τεχνικών κανονισμών, το 2022 έχει ορισμένες τροποποιήσεις και στους κανονισμούς που αφορούν τα αγωνιστικά τριήμερα και...

Πλησιάζει η ώρα της νέας McLaren

H McLaren ανακοίνωσε την ημερομηνία όπου θα παρουσιάσει για πρώτη φορά το μονοθέσιο του 2022, την MCL36, σε μια μεγάλη εκδήλωση στο Woking. Οι ομάδες...