spot_img

Η Renault απέσυρε την έφεσή της για την Racing Point

Η Renault ανακοίνωσε το βράδυ της 25ης Αυγούστου την απόφασή της να μην προχωρήσει περαιτέρω με την έφεσή της κατά της ποινής των αγωνοδικών στην Racing Point.

Ύστερα από την κατάθεση διαμαρτυριών από την Renault στον δεύτερο, τρίτο και τέταρτο αγώνα της φετινής σεζόν, η FIA αποφάσισε να εξετάσει διεξοδικά το μονοθέσιο της Racing Point ενόψει του Grand Prix 70ής Επετείου.

Μετά το πέρας της έρευνας, η βρετανική ομάδα κρίθηκε ένοχη για παραβίαση των αγωνιστικών κανονισμών στα πίσω φρένα της και τιμωρήθηκε με χρηματικό πρόστιμο κι αφαίρεση βαθμών από την έως τώρα συγκομιδή της στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Παρόλ’ αυτά, η ομάδα του Lawrence Stroll πήρε άδεια να συνεχίσει την χρήση του εν λόγω συστήματος φρένων για το υπόλοιπο της σεζόν, γεγονός που περιλήφθηκε ως ένσταση στην έφεση που άσκησε η Renault κατά της τελικής τιμωρίας. Μάλιστα, μετά το πέρας του Ισπανικού GP, ο Cyril Abiteboul δήλωσε ως πρέπων τον μηδενισμό όλων των βαθμών της Racing Point.

Ομάδες όπως η Ferrari, η McLaren και η Williams ακολούθησαν, με τις δύο τελευταίες εν τέλει να επιλέγουν από νωρίς να παραμείνουν πιο αποστασιοποιημένες από τα τεκταινόμενα της υπόθεσης.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Με αφορμή το ζήτημα περί ορίων στην αντιγραφή άλλων μονοθεσίων, οι ομάδες επιζητούν ξεκάθαρες διευκρινήσεις σχετικά με τα πλαίσια νομιμότητας αυτής της τακτικής. Παρά το γεγονός πως η Renault έχει αποσύρει πλέον κάθε πρόθεση να συνεχίσει την εμπλοκή της στην υπόθεση, το παραπάνω αίτημα εξακολουθεί να υφίσταται.

Η όλη ιστορία γύρω από τα περιβόητα ροζ μονοθέσια οδήγησε την FIA να προβεί σε μια σειρά από διαφοροποιήσεις και αποσαφηνίσεις των αγωνιστικών/τεχνικών κανονισμών. Οι αλλαγές αυτές θα τεθούν σε ισχύ από το 2021 και θα αποτρέπουν κάθε είδους θεμελιώδη αντιγραφή σχεδίων από μονοθέσια ανταγωνιστών. Αυτή η εξέλιξη οδήγησε και την Renault να αποσύρει την έφεσή της, δηλώνοντας πως το σχέδιο αλλαγών της FIA γύρω από αυτό το ζήτημα ικανοποιεί επαρκώς την ομάδα.

Η Ferrari παραμένει, τουλάχιστον για την ώρα, η μοναδική ομάδα που δεν έχει αλλάξει την προσέγγισή της. Η ιταλική ομάδα, πέρα από ξεκάθαρες απαντήσεις γύρω από το ζήτημα της αντιγραφής, επιζητά και απαντήσεις σχετικά με την εμπλοκή της Racing Point και της Mercedes στην υπόθεση, με ενδεχόμενο να αιτηθεί την εκδίκασή της στο Διεθνές Εφετείο της FIA αν το κρίνει αναγκαίο.

Ωστόσο, μια ξεκάθαρη επεξήγηση του τι είναι νόμιμο και τι όχι πιθανόν να κάνει τη Ferrari να ακολουθήσει τη Renault και να μην προεκτείνει περισσότερο το όλο ζήτημα.

Η Renault δήλωσε:

Η ομάδα επιβεβαιώνει πως αιτήθηκε την απόσυρσή της έφεσής της κατά της απόφασης των αγωνοδικών σχετικά με τα φρένα της Racing Point. Πέραν των αποφάσεων αυτών, τα ζητήματα που θίχτηκαν είναι καθοριστικής σημασίας για την ακεραιότητα της F1, τόσο για την φετινή όσο και για τις μελλοντικές σεζόν. Ωστόσο, η διαρκής και συστηματική δουλειά από την πλευρά της FIA και των αρμόδιων της F1 οδήγησε σε πρόοδο γύρω από την προστασία της αυθεντικότητας των ομάδων, μέσω των διαφοροποιήσεων στους αγωνιστικούς/τεχνικούς κανονισμούς που σχεδιάζονται να τεθούν σε ισχύ από το 2021.

Η υιοθέτηση αυτής της στρατηγικής λύσης, στα πλαίσια και της νέας Συμφωνίας Ομονοίας, αποτελούσε την βασική μας προτεραιότητα. Οφείλουμε να αφήσουμε πίσω μας πλέον αυτή τη διαμάχη που κρατάει από την αρχή της σεζόν και να επικεντρωθούμε στο υπόλοιπο αυτής της μοναδικής κι επίπονης χρονιάς.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles