Kαι κόκκινο και SUV και ηλεκτρικό και… Jaguar! Με αυτό το όχημα παντός καιρού ετοιμάζεται η “Jag” να τρίξει τα δόντια απέναντι στα Range Rover και τα Volvo.
Ποιο είναι όμως το i-Pace που πρωτοπαρουσιάστηκε στα τέλη του 2016 στο LA Auto show ως πρότυπο, και το είδαμε στο σαλόνι της Γενεύης πριν λίγες ημέρες, κάνοντας ουσιαστικά το… Ευρωπαϊκό του ντεμπούντο; Και τι είναι αυτό που το κάνει ξεχωριστό και αναμένεται να τρελάνει κόσμο όταν σε έναν χρόνο από τώρα θα αρχίσει να κυκλοφορεί στους Ευρωπαϊκούς δρόμους;
Οι Jaguar seniors λένε ότι είναι ένα νέο είδος Jaguar, με το ίδιο πρόσωπο, αλλά διαφορετική σιλουέτα
Το πρώτο πράγμα που κάνει τρομερή εντύπωση σε αυτό το μικρό “τερατάκι” είναι οι 23 ιντσών ζάντες με τα τεράστια φαρδιά ελαστικά που δίνουν ένα ξεκάθαρο σπορ χαρακτήρα στο πρώτο Jag SUV. Έχουμε και λέμε λοιπόν. “Ψωνίζεις” ένα Jaguar, ένα ηλεκτρικό Jaguar, ένα ηλεκτρικό σπορ Jaguar ή μάλλον πιο ολοκληρωμένα, ένα ηλεκτρικό σπορ Jaguar που σχεδιάστηκε κυριολεκτικά επί λευκού χάρτου. Τόσο απλά, τόσο ξεκάθαρα το ομολόγησε ο επικεφαλής της Jaguar Ian Callum στους Βρετανούς συναδέλφους μας που είχαν την τύχη (την τύχη μου μέσα) να το πάρουν και να το “σκίσουν” για να δουν και οι ίδιοι αν αντέχει βρε αδερφέ.
Τραβάει το ηλεκτροκίνητο εργαλείο μάστορα;
Αν τραβάει λέει; Με 395 άλογα, μόνιμη τετρακίνηση, 0-100 στα 4 sec, ε, δεν το λες και αργό για ηλεκτροκίνητο. Το μήκος του αμαξώματος φτάνει στα 4.68 μ. ενώ το βάρος του υπολογίζεται στα 2.100 κιλά. Το αμάξωμα αποτελείται από αλουμίνιο και ατσάλι.
Και πόσο πάει το μαλλί κύριε Βρετανέ;
Το i-Pace θα παίζει μπάλα γύρω στις 70 χιλ. ευρώ για την Ευρώπη, νούμερο που χτυπάει στα ίσα τα υπερτιμημένα κατ’ εμέ Range Rover που ξεκινούν από τις 90 χιλ. ευρώ και φτάνουν πολύ ψηλά, αλλά και την Volvo που μας βγήκε κομματάκι τσιμπημένη με τα τελευταίας γενιάς SUV μοντέλα.
Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Εγώ, αν ρωτάτε την άποψή μου, αν διέθετα ένα τέτοιο budget για αγορά SUV, δαγκωτό θα ψήφιζα Jag. Εγώ και ο James, o James Bond!