spot_img

Ο Sainz θα «φορέσει» τον αναβαθμισμένο κινητήρα στην Τουρκία

Ο Carlos Sainz θα αναγκαστεί να εκκινήσει από το πίσω μέρος του grid στο GP Τουρκίας, καθώς η Ferrari φόρεσε τον αναβαθμισμένο κινητήρα της στο μονοθέσιο του Ισπανού.

Έναν αγώνα μετά την αλλαγή του team-mate του, Charles Leclerc, ο Carlos Sainz θα χρησιμοποιήσει και αυτός τη βελτιωμένη μονάδα ισχύος της Ferrari. Κατά συνέπεια, θα εκκινήσει από το τέλος στο GP Τουρκίας.

Η Ferrari είχε κάνει γνωστό από το καλοκαίρι πως θα φέρει στο δεύτερο μισό της φετινής σεζόν αναβαθμισμένη κινητήρια μονάδα, κάνοντας τις βελτιώσεις που έχει στη διάθεσή της, με βάση τους τεχνικούς κανονισμούς. Στο GP Ρωσίας, αποφάσισε να χρησιμοποιήσει τη νέα μονάδα ισχύος στον Charles Leclerc, ενώ ταυτόχρονα επιβεβαίωσε πως θα τη χρησιμοποιήσει και ο έτερος οδηγός της, Carlos Sainz, χωρίς να ξεκαθαρίζει το πότε.

Διαβάστε επίσης: Σαν Σήμερα στη Formula 1 και το μηχανοκίνητο αθλητισμό

Η ιταλική ομάδα σχεδίαζε να κάνει την αλλαγή σε ξεχωριστούς αγώνες, καθώς δεν ήθελε να έχει σε οποιοδήποτε αγώνα και τους δύο οδηγούς της στο τέλος της σειράς εκκίνησης. Ο Charles Leclerc είχε προτεραιότητα, επειδή υπήρχαν ανησυχίες για το κατά πόσο η μπαταρία που χρησιμοποίησε στο ξεκίνημα του GP Ουγγαρίας είχε πρόβλημα, μετά τη σύγκρουση του Μονεγάσκου με τον Lance Stroll στην εκκίνηση.

Ακολουθώντας την ίδια διαδικασία με τον προηγούμενο αγώνα, η Ferrari ανακοίνωσε στο preview που βρίσκεται στην επίσημη ιστοσελίδα της πως ο Sainz θα έχει το νέο κινητήρα στην Τουρκία.

Όπως συνέβη και με τον Charles Leclerc στο GP Ρωσίας, στο GP Τουρκίας ο Carlos Sainz θα έχει εξ’ ολοκλήρου νέα μονάδα ισχύος, η οποία θα έχει το νέο υβριδικό σύστημα. Συνεπώς, θα εκκινήσει από το τέλος της σειράς εκκίνησης, έχοντας ως στόχο να σκαρφαλώσει στην κατάταξη και να συγκεντρώσει κάποιους πόντους.

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με την ανάλυση του GP Ρωσίας.

Μετά το τέλος του GP Ρωσίας, έχοντας πάρει τα πρώτα δείγματα από τις αναβαθμίσεις του κινητήρα μέσω του Charles Leclerc, ο επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto, απέφυγε να προσδιορίσει το μέγεθος του κέρδους που έχει το μονοθέσιο της ομάδας. Παρ’ όλα αυτά, επιβεβαίωσε πως αποτέλεσε ένα “βήμα προς τα εμπρός” στην απόδοσή του, με το “βλέμμα” στο μονοθέσιο του 2022. Επίσης, η ιταλική ομάδα έχει επιλέξει να μη δώσει την αναβάθμισή της μέσα στο πρωτάθλημα του 2021 στις ομάδες που προμηθεύει με κινητήρες, τη Haas και την Alfa Romeo.

Αξίζει να σημειωθεί πως, όπως και στον αντίστοιχο περσινό αγώνα, ο Mattia Binotto δε θα βρίσκεται στο GP Τουρκίας και θα παραμείνει στην έδρα της Ferrari, το Maranello. Σύμφωνα με την ομάδα, «θα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη του μονοθεσίου της επόμενης σεζόν». Ο επικεφαλής της Scuderia θα βρίσκεται, πάντως, σε διαρκή σύνδεση με την ομάδα στο Istanbul Park, όπως συνέβη με αρκετούς αγώνες στο φινάλε του 2020.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Η Ferrari έχει χάσει σημαντικό έδαφος στη μάχη με τη McLaren στα GP Ιταλίας και Ρωσίας. Βρίσκεται, πλέον, στην 4η θέση και έχει απόσταση 17,5 πόντους από την ομάδα του Woking. 

Δείτε τον αγώνα της Asxeto Corsa από το ιστορικό Silverstone.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles