spot_img

Οι προβλέψεις του Automotonews για το 2021

Η σεζόν της F1 για το 2021 ξεκινά και ήρθε η ώρα για το Automotonews να κάνει τις δικές του αγωνιστικές προβλέψεις.

Το GP Μπαχρέιν είναι μερικές ημέρες μακριά, με τις ομάδες και τους οδηγούς να προετοιμάζονται για μια μαραθώνια σεζόν. Το 2021 περιλαμβάνει τον αριθμό ρεκόρ των 23 αγώνων δίχως όμως να γνωρίζουμε ένα θα διεξαχθούν όλοι.

Τώρα, οι Στάθης Κοκκορόγιαννης, Νεκτάριος Αποστολόπουλος και Φαμπρίτσιο Λαζάκις, κατευθείαν από την εκπομπή “Slipstream” έρχονται να μας πουν τις προβλέψεις τους για το 2021. Θα κληθούν να απαντήσουν στα πιο κρίσιμα ερωτήματα του 2021, δίνοντας μια επιπλέον πικάντικη γεύση.

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με την ανάλυση των Χειμερινών Δοκιμών της F1.
Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 22 Μαρτίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Τέσσερις κατηγορίες σας φέρνει το Automotonews και από τρεις προβλέψεις στη κάθε μία. Ας ξεκινήσουμε.

ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ

Στάθης Κοκκορόγιαννης: Παρά την εμφάνιση στις χειμερινές δοκιμές, δεν μπορώ να δω άλλο φαβορί από την Mercedes και τον Lewis Hamilton. Μπορεί οι δυσκολίες να είναι μεγάλες, όμως μας έχουν αποδείξει πολλές φορές στο παρελθόν πως αν μια ομάδα μπορεί να βρει άμεσα λύσεις, αυτή είναι η Mercedes. Η σεζόν διαρκεί 23 αγώνες, ένας τεράστιος αριθμός και για το 2021. Το πρωτάθλημα θα κριθεί στους δύο τελευταίους αγώνες, με Πρωταθλητή τον Βρετανό.

Νεκτάριος Αποστολόπουλος: Θεωρώ πως θα ήταν αβάσιμο να μην θέσουμε την Mercedes και τον Lewis Hamilton ως φαβορί του Τίτλου και για αυτήν τη σεζόν, τουλάχιστον μέχρι να περάσουμε στην επόμενη γενιά μονοθεσίων το 2022. Ο συνδυασμός αυτός έχει αποδείξει ουκ ολίγες φορές στο παρελθόν πως έχει τη δυνατότητα να βρίσκει λύσεις για να διατηρείται στην κορυφή, ακόμα και αν στη θεωρία δεν διαθέτει το καλύτερο μηχανικό σύνολο σε όλους τους τομείς. Δεν αναμένω την μάχη για τα Πρωταθλήματα Οδηγών και Κατασκευαστών να φτάνει μέχρι και τα πολύ τελευταία Grand Prix. Ο Hamilton θα έχει στεφθεί Πρωταθλητής μετά από 20 αγώνες.

Φαμπρίτσιο Λαζάκις: Αν η Red Bull αποδείξει ότι έχει το προβάδισμα επί της Mercedes που πολλοί υποπτεύονται καταφέρει να το διατηρήσει και κατά τη διάρκεια της χρονιάς, ο Max Verstappen δε θα αφήσει την ευκαιρία να του διαφύγει. Αν όμως η Mercedes καταφέρει να επιλύσει τα προβλήματα που αντιμετώπισε στις χειμερινές δοκιμές και τα μονοθέσια των δύο ομάδων είναι ισότιμα, προσφέροντας μια ισότιμη μάχη, τότε ο Lewis Hamilton θα επικρατήσει και πάλι κατά την άποψή μου, καθώς έχει περισσότερη εμπειρία σε μάχες τίτλου στην F1 και έχει καταφέρει να δαμάσει το εκρηκτικό του ταμπεραμέντο στην πίστα. Ο Verstappen δεν το έχει πετύχει ακόμα, καθώς εξακολουθεί να διαπράττει -σπανίως βέβαια- λάθη που θα πρέπει να αποφύγει σε περίπτωση που μάχεται για τον τίτλο. Αλλά ευελπιστούμε ότι η φετινή σεζόν θα μας δώσει τη μάχη μεταξύ τους που περιμένουμε εδώ και μερικά χρόνια.

Η ΕΚΠΛΗΞΗ ΤΗΣ ΣΕΖΟΝ

Στάθης Κοκκορόγιαννης: Παρά την απρόβλεπτη φύση της F1, αναμένονται σκληρές μονομαχίες και όπως κάθε χρόνο, κάτι ξεχωρίζει. Ο άνθρωπος στον οποίο ποντάρω για τη νέα σεζόν είναι ο Lance Stroll. O Καναδός έκανε εντυπωσιακά πράγματα στο 2020 παίρνοντας μάλιστα pole position στην Τουρκία. Έχοντας δίπλα του φέτος έναν τετράκις Πρωταθλητή, θα τον δούμε ακόμα πιο ανταγωνιστικό και σταθερό. Προβλέπω τουλάχιστον ένα βάθρο και εικόνα ενός ακόμα πιο βελτιωμένου οδηγού, βγάζοντας τη ρετσινιά του pay driver από πάνω του μια και καλή.

Νεκτάριος Αποστολόπουλος: Με αφορμή το ανερχόμενο ξεκίνημα της φετινής σεζόν, εξέφρασα την επιθυμία να δούμε ομάδες από το midfield να ξεχωρίζουν, όπως και πέρυσι. Δεν κρύβω πως θα ήταν ό,τι καλύτερο να αντικρίσουμε ξανά στιγμές του 2020 όπως στην Ιταλία, την Τουρκία και το Σακχίρ. Για την έκπληξη της σεζόν θα δώσω την ψήφο μου στον Sebastian Vettel. Οι δηλώσεις και η γλώσσα του σώματος του Γερμανού κατά το 2020 “ούρλιαζαν” για μια άμεση αλλαγή περιβάλλοντος. Ο Vettel οπωσδήποτε δεν έχει παρατήσει την καριέρα του. Το ομαδικό του πνεύμα, η ευελιξία του στην ρύθμιση του μονοθεσίου και γενικά η πείρα του στην F1 μπορούν να αποδειχθούν χρησιμότατα για το όραμα μιας ανανεωμένης ομάδας όπως η Aston Martin.

Φαμπρίτσιο Λαζάκις: Ο Yuki Tsunoda έχει τα φόντα να κάνει μια εξαιρετική πρώτη σεζόν στην F1. Έχοντας ανέλθει στις κατηγορίες μονοθεσίων ταχύτατα με μόλις τρία χρόνια εμπειρίας και 100 αγώνες στο παλμαρέ του, έχει αποδείξει ότι μαθαίνει γρήγορα. Η Red Bull αρέσκεται να στέλνει τους νεαρούς οδηγούς της στα βαθιά και πολλοί στο παρελθόν δεν έχουν καταφέρει να κολυμπήσουν, αλλά ο μικρός έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του αγωνιστικού συμβούλου της αυστριακής εταιρείας Helmut Marko. Ο Ιάπωνας είναι ο πιο καλά προετοιμασμένος πρωτοεμφανιζόμενος οδηγός της φετινής σεζόν και αν η ανταγωνιστικότητα της Alpha Tauri κατά τη διάρκεια της σεζόν είναι τόσο όσο θετική ήταν η εικόνα της ομάδας στις χειμερινές δοκιμές, δεν αποκλείεται να δούμε μερικές εκπλήξεις από τον Tsunoda.

Διαβάστε επίσης: Τεράστια μάχη των 5 στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών βλέπει η McLaren

Η ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΤΗΣ ΣΕΖΟΝ

Στάθης Κοκκορόγιαννης: Μπορεί να είμαστε ένα βήμα πριν τις χειμερινές δοκιμές, όμως ήδη έχω καταλήξει στον παράγοντα που δεν θα εντυπωσιάσει φέτος. Προβλέπω πως η Alpine, παρά την ένταξη του Fernando Alonso στο δυναμικό της, θα παραμείνει στάσιμη. Το 2020 μπορεί να ήταν 5η στο Πρωτάθλημα, όμως ήταν η τελευταία ομάδα που πήρε βάθρο από τις 7 που κατέκτησαν. Η παραμονή στην 5η θέση στη βαθμολογία θα αποτελέσει θετική έκπληξη, καθώς το μυαλό τους είναι μόνο στο 2022. Η συνολική εικόνα δεν θα είναι η επιθυμητή για τους ίδιους και τους οπαδούς, όντας ο αδύναμος κρίκος του midfield εάν αυτό υπάρχει πλέον.

Νεκτάριος Αποστολόπουλος: Παρά το θετικό κλίμα και τα ενθαρρυντικά σχόλια που έχουν ακουστεί, πιστεύω πως η Ferrari θα απογοητεύσει και το 2021. Η ιταλική ομάδα δείχνει ξεκάθαρα εδώ και μήνες ότι εργάζεται για να “ξεκολλήσει” από τη συστηματική μετριότητα, κάτι που, προς τιμήν της, αρχίζει και καταφέρνει σταδιακά. Ωστόσο, όπως έχω εκφράσει και στο παρελθόν, η φύση των φετινών κανονισμών δεν θα διαφοροποιήσει δραματικά την εικόνα του 2020, εκτός συγκλονιστικού απροόπτου πάντα. Η Ferrari θα αξιοποιήσει την ευκαιρία να “μυήσει” στη φιλοσοφία της έναν νεοφερμένο οδηγό στο πρόσωπο του Carlos Sainz και, με την ταχύτητα του Charles Leclerc, θα επιδιώξει κάποιες εκπλήξεις. Δεν νομίζω όμως ότι θα μας ξαφνιάσει ιδιαίτερα. Η “ώρα μηδέν” για την Scuderia θα πρέπει ξεκάθαρα να θεωρηθεί η σεζόν του 2022.

Φαμπρίτσιο Λαζάκις: Δυστυχώς δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι πιθανότατα η Haas θα είναι η ουραγός της σεζόν, καθώς έχει αποφασίσει να «θυσιάσει» το 2021 για να κάνει μια καινούργια αρχή υπό τους καινούργιους τεχνικούς κανονισμούς του 2022. Αυτό ίσως δώσει την ευκαιρία στους δύο πρωτοεμφανιζόμενους οδηγούς της Mick Schumacher και Nikita Mazepin να βρουν τα πατήματά τους στην F1, χωρίς ιδιαίτερη πίεση επίτευξης αποτελεσμάτων.

Δείτε το GP ΗΠΑ της Κατηγορίας Pro για το Ελληνικό Πρωτάθλημα F1.

Η ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΗ ΑΠΟΨΗ

Στάθης Κοκκορόγιαννης: Εδώ θέλω να κλέψω στην τελική κατηγορία. Η πρώτη μου αμφιλεγόμενη άποψη είναι πως η McLaren θα επιστρέψει στις νίκες. Το 2020 ήταν αρκετά τρελό, με πολλούς αγώνες να έχουν ανατροπές. Αυτό δεν θα ισχύει φέτος, με τον Ricciardo να επιστρέφει στο κορυφαίο σκαλί στα ίσα, σε έναν αγώνα όπου θα είναι όλα με το μέρος των Βρετανών. Η δεύτερή μου αμφιλεγόμενη άποψη είναι πως οι δύο οδηγοί της Haas θα έχουν αρκετές επαφές μεταξύ τους στο 2020.

Νεκτάριος Αποστολόπουλος: Για την κατηγορία αυτή θα πάρω αφορμή από την στάση της Honda, λίγο πριν την αποχώρησή της από την F1. Το ιαπωνικό εργοστάσιο θέλει να πει το αντίο της στο πρωτάθλημα, εξελίσσοντας έναν κινητήρα που θα επιτρέψει μέχρι και την διεκδίκηση Τίτλου. Παρόλο που η Red Bull ενέταξε στο δυναμικό της τον Sergio Perez που σίγουρα επιδέχεται κάποιον χρόνο προσαρμογής στις υψηλές απαιτήσεις της ομάδας, ο Μεξικανός θα ανταποκριθεί λίαν συντόμως και θα βοηθήσει τον Max Verstappen να διεκδικήσει όντως τον Τίτλο. Πολλοί λένε ότι εκεί που σταματά η λογική αρχίζει η F1, οπότε…

Φαμπρίτσιο Λαζάκις: Ο Nikita Mazepin θα κάνει μερικές καλές εμφανίσεις. Παρ’ ότι με τις εξωαγωνιστικές του πράξεις κατάφερε να κερδίσει την περιφρόνηση εκατομμυρίων ανθρώπων ανά τον πλανήτη πριν καν καθίσει σε μονοθέσιο της F1 για αγωνιστικό σαββατοκύριακο και παρά τα εκατομμύρια του πατέρα του, που σίγουρα τον βοήθησαν να ανέλθει στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, ο Ρώσος είναι γρήγορος οδηγός. Αν και επιρρεπής σε απώλειες ψυχραιμίας πίσω από το τιμόνι, ο Mazepin πιστεύω ότι ενδέχεται να μας… κεράσει μερικά εντυπωσιακά πυροτεχνήματα μέσα στο 2021. Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι θα γίνει η καινούρια ελπίδα για μελλοντικό πρωταγωνιστή της F1.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Δείτε το GP Ισπανίας της Κατηγορίας Pro-Am για το Ελληνικό Πρωτάθλημα F1.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles