Το Honda CR-X είναι ένα από τα πιο γνωστά σπορ μοντέλα και είχε προκαλέσει ιδιαίτερη αίσθηση, χάρις στην αυθεντική coupé σχεδίασή του.
Το Honda CR-X είναι ένα από τα πιο γνωστά ιαπωνικά coupé και οι δύο πρώτες γενιές του κατασκευάζονταν στο εργοστάσιο της μάρκας στην Σουζούκα, από το 1983 έως το 1991. Ανάλογα με την αγορά είχε διαφορετικούς κινητήρες, ενώ στην Ευρώπη είχε κυκλοφορήσει με κινητήρα VTEC 1600cc με ισχύ 130 ίππων.
Το χαμηλό κέντρο βάρους και η εξίσου χαμηλή θέση οδήγησης ενθουσιάζει κάθε φίλο της σπορ οδήγησης, με την τελευταία να κολακεύεται και από το βάρος που δεν ξεπερνούσε τα 900 κιλά.
Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 13 Ιουνίου στον μηχανοκίνητο αθλητισμό – LE MANS SPECIAL
Η Honda επιχείρησε να επανέλθει στα μικρά σπορ κουπέ με το CR-Z, που ξεκίνησε να παράγεται το 2010 και είχε ένα υβριδικό σύστημα κίνησης 1500cc και 124 ίππων. Παρόλο που οι επιδόσεις δεν ήταν το φόρτε του, το στήσιμό του ήταν απολαυστικό προσφέροντας ανάλογη οδηγική εμπειρία.
Ωστόσο, η υποδοχή του κοινού δεν ήταν η αναμενόμενη και λόγω της χαμηλής ζήτησης ο κύκλος του CR-Z ολοκληρώθηκε πρόωρα το 2016.
Κατά καιρούς είχαν ακουστεί κάποιες φήμες για την παραγωγή ενός νέου CR-Z που θα πλαισίωνε το Civic Type-R και έτσι ο ειδικός στην επεξεργασία εικόνας Rain Prisk μας δείχνει μια πολύ πετυχημένη εκδοχή που βασίζεται στο CR-Z και διαθέτει σύγχρονα στοιχεία, όπως τους λεπτούς προβολείς.
Αν και θα θέλαμε να δούμε ένα νέο CR-X να κυκλοφορεί στους δρόμους, οι πιθανότητες είναι μικρές, αν και σε βάθος χρόνου θα μπορούσαμε να δούμε το CR-Z να επιστρέφει. Αθόρυβα και ηλεκτρικά.