spot_img

Πώς το Budget Cap θα δυσκολέψει μελλοντικά τις μεγάλες ομάδες;

Ο Team Manager της Alfa Romeo, Beat Zehnder, σχολίασε την επίδραση που θα έχει το Budget Cap στις μεγάλες ομάδες για το 2021 και μετέπειτα.

Για πρώτη φορά στα χρονικά της F1 θα τεθεί σε ισχύ το Budget Cap, ως μια από τις βασικές επιπτώσεις της πανδημίας του Covid-19. Όλες οι ομάδες ήρθαν σε συμφωνία να ανέρχεται στα 145 εκατομμύρια, ενώ για τα επόμενα δύο χρόνια θα μειώνεται κατά 5 εκατομμύρια. Βέβαια για κάθε αγώνα μετά τους 21 στο καλεντάρι, οι ομάδες μπορούν να διαθέσουν 1.2 εκατομμύρια για κάθε έναν.

Διαβάστε επίσης: F1: Τέλος στο σενάριο του reverse grid

Σύμφωνα με τον Zehnder, οι περιορισμοί αυτοί θα αποτελέσουν μακροπρόθεσμα πλεονέκτημα για τις πιο μικρές ομάδες του Grid. Σκοπός είναι να μειωθούν οι διαφορές με τις ομάδες ώστε οι μάχες να είναι πιο κλειστές.

Σαν ομάδα είμαστε πάρα πολύ αποδοτικοί από οικονομικής άποψης και ανέκαθεν είχαμε το μικρότερο υπαλληλικό προσωπικό στην πίστα. Παρ’ όλα αυτά το πραγματικό όφελος θα έρθει για εμάς αρκετά αργότερα και ίσως μετά το 2023 και 2024. Είναι αδύνατο για τις μεγάλες ομάδες να απολύσουν 300 και 400 άτομα μέσα σε μια νύχτα. Απλά, θα αναγκαστούν να αξιοποιήσουν την μεταβατική αυτή περίοδο, αναπτύσσοντας τα μονοθέσιά τους για το 2022 με περιορισμένο προσωπικό και πόρους. Πιστεύω θα δυσκολευτούν να προσαρμοστούν πολύ περισσότερο.

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με όλες τις τελευταίες εξελίξεις της F1.

Ο τρόπος με τον οποίο θα αντιμετωπίσει η κάθε ομάδα τις νέες αυτές δυσκολίες ποικίλλει. Για κάποιες θα είναι ευκαιρία να χτίσουν την ανταγωνιστικότητά τους και για κάποιες άλλες ένα δυνατό τεστ της δύναμης και αξιοπιστίας τους.

Θεωρώ θα πρέπει θα πρέπει να πηγαίνουμε σταδιακά και βήμα-βήμα μετά το πρώτο GP στο Μπαχρέιν. Από εκεί και πέρα, η κατάσταση είναι πολύ ασταθής, με την έξαρση της πανδημίας να χτυπάει κόκκινο παγκοσμίως. Για να πραγματοποιηθούν οι εμβολιασμοί χρειάζεται χρόνος και αν θα βοηθήσει θα είναι στο δεύτερο μισό της σεζόν. Προς το παρόν δεν νομίζω να αγωνιστούμε σε προσωρινές πίστες, ακόμα και αν στο Μόντε Κάρλο μας έχουν διαβεβαιώσει πως θέλουν να πραγματοποιηθεί αγώνας.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Η νέα αγωνιστική σεζόν βρίσκεται λιγότερο από δύο μήνες μακριά και ευελπιστούμε να πραγματοποιηθεί όσο πιο ομαλά επιτρέπει η πανδημία. Τέλος, από το 2021, η F1 θα εφαρμόσει ένα νέο σύστημα χρήσης της αεροδυναμικής σήραγγας και του CFD. Οι ομάδες που τερματίζουν πιο ψηλά στη βαθμολογία θα έχουν λιγότερο χρόνο στα παραπάνω, έχοντας ένα μειονέκτημα έναντι των τελευταίων.

Για την ώρα, αναμένουμε να δούμε πώς το Budget Cap θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι ομάδες λειτουργούν και διαχειρίζονται το προσωπικό τους.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles