spot_img

Racing Point: Γιατί χρησιμοποιεί το πίσω μέρος της Mercedes W11

H Racing Point προχώρησε σε μια πολύ μεγάλη αλλαγή στο μονοθέσιο της, ως αποτέλεσμα των αλλαγών στους τεχνικούς κανονισμούς.

Στο GP Ρωσίας, η ομάδα με έδρα το Sliverstone προχώρησε σε μια πολύ βασική εξέλιξη. Από τον αγώνα στο Sochi, μετέβη στο πίσω μέρος της Mercedes W11 του 2020. Η αρχική εκτίμηση ήταν πως θα γίνει η αλλαγή την επόμενη σεζόν, όμως τα δεδομένα άλλαξαν.

Και αν αναρωτιέσαι γιατί έχει το δικαίωμα να το κάνει αυτό, σου έχουμε την απάντηση.

Λόγω της πανδημίας του Covid-19, η FiA προχώρησε σε μια σειρά από αλλαγές στην εξέλιξη των μονοθεσίων. Καθιέρωσε τα λεγόμενα tokens εξέλιξης σε ορισμένα μέρη των μονοθεσίων. Όμως σύμφωνα με τους κανονισμούς, τα λεγόμενα “Listed Parts” δεν περιλαμβάνονται στο σύστημα αυτό.

Διαβάστε επίσης: Pole με ρεκόρ πίστας ο Hamilton

Η Racing Point προμηθεύεται όλα τα κομμάτια που αποτελούνται “Listed Parts” από την Mercedes. Μερικά από αυτά είναι το κιβώτιο και η πίσω ανάρτηση. Αυτό που έκανε τώρα όμως, είναι να πάρει την άκρως πολύπλοκη πίσω ανάρτηση της φετινής Mercedes και να την τοποθετήσει πάνω στην RP20. Ουσιαστικά, αυτό αποτελεί δωρεάν εξέλιξη στο μονοθέσιο.

Να θυμίσουμε πως η Racing Point έχει βασίσει το μονοθέσιο της στην Mercedes του 2019, δημιουργώντας μια ρέπλικα.

Οι παραπάνω αλλαγές τις οποίες κάνει η ομάδα που θα ονομάζεται Aston Martin το 2021 είναι εντός κανονισμών. Την αντίθεση τους στον κανονισμό που τα “Listed Parts” δεν παίρνουν Token εξέλιξης ήταν η Ferrari και η McLaren. Οποιαδήποτε αλλαγή θα γινόταν μετά τη προθεσμία ομολογκαρίσματος εξαρτημάτων στις 30 Σεπτεμβρίου. Στην Racing Point είχαν προετοιμαστεί και έκαναν την αλλαγή νωρίτερα.

Σημείωση: “Listed Parts” δεν παίρνει μόνο η Racing Point από την Mercedes. H Alpha Tauri προμηθεύεται όλα τα απαραίτητα από την Red Bull, ενώ τόσο η Haas αλλά και η Alfa Romeo ακολουθούν την ίδια τακτική με την Ferrari. Ειδικά στην περίπτωση της Haas, η οποία ήταν εκείνη που ξεκίνησε με τον πιο ηχηρό τρόπο της χρήση “Listed Part” από το 2016.

Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 27 Σεπτεμβρίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Αυτή η διαδικασία είναι γνώριμη και γίνεται από όλες τις ομάδες που συνεργάζονται με τους κατασκευαστές ή συνεργάτες. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο που τα τελευταία χρόνια υπάρχουν σχόλια για μονοθέσια που μοιάζουν με άλλα. Όλα είναι αποτέλεσμα των “Listed Parts”, ώστε να μειωθεί το κόστος των ιδιωτικών ομάδων και ταυτόχρονα να βελτιωθεί η απόδοση τους.

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με καλεσμένο τον οδηγό αγώνων, Alex Fontana.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles