Rally Monte-Carlo: Νικητής στη πρεμιέρα ο Ogier

Ο Sebastien Ogier ήταν ο μεγάλος νικητής του Rally Monte-Carlo, φτάνοντας στην 8η νίκη του στον συγκεκριμένο αγώνα, με την Toyota να κάνει το 1-2.

Η αυλαία για το WRC άνοιξε όπως κάθε χρόνο στα βουνά της νότιας Γαλλίας, πάνω από το Πριγκιπάτο. Ο αγώνας φέτος είχε αρκετές αλλαγές ελέω COVID-19. Απουσία θεατών, απουσία shakedown και 80% διαφορετικές ειδικές σε σχέση με πέρυσι, θέτουν το σκηνικό του φετινού αγώνα. Έτσι, ομάδες και οδηγοί έπρεπε να ριχτούν στη μάχη με την όποια προετοιμασία έκαναν στα ιδιωτικά τεστ πριν την έναρξη της σεζόν.

Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 24 Ιανουαρίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Πέραν αυτών των αλλαγών, είχαμε και μια αλλαγή στις συνθέσεις. Μέρες πριν τον αγώνα και εντελώς ξαφνικά, ο Thierry Neuville έλυσε τη συνεργασία του με τον επί έτη συνοδηγό του, Nicolas Gilsoul. Έτσι, στο δεξί μπάκετ βρίσκεται πλέον ο Martin Wydaeghe, με τον οποίο δεν πρόλαβε να κάνει ούτε χιλιόμετρο δοκιμών. Επομένως, για τον Neuville ο αγώνας ήδη πριν την έναρξη του αναμενόταν πολύ δύσκολος.

ΗΜΕΡΑ 1η, Rally Monte-Carlo

Η δράση ξεκίνησε το μεσημέρι της Πέμπτης, με την πρώτη ημέρα να περιλαμβάνει μόλις δύο ειδικές διαδρομές. Χωρίς την παρουσία χιονιού, καθώς έβρεχε έντονα, ο Ott Tanak κατάφερε να είναι ταχύτερος και στις δύο. Έκπληξη αποτέλεσε ο Kalle Rovanpera, ο οποίος έκλεισε την ημέρα δεύτερος, γράφοντας ταχύτατους χρόνους. Στον αντίποδα, ο πρωταθλητής Sebastien Ogier, δυσκολεύτηκε με τα νέα Pirelli, παραπονούμενος για έλλειψη πρόσφυσης και μένοντας συνολικά 16.9 δευτερόλεπτα μακριά από την κορυφή.

Aκούστε την εκπομπή “Slipstream” με όλες τις τελευταίες εξελίξεις από τον κόσμο της F1.

Θετικό ξεκίνημα, τηρουμένων πάντα των αναλογιών είχε και ο Thierry Neuville, καθώς με τον νέο και σχετικά άπειρο συνοδηγό του, κατάφεραν να είναι τέταρτοι. Για την M-Sport τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν με καλό τρόπο, καθώς ο Teemu Suninen είχε σφοδρή έξοδο ήδη στην πρώτη διαδρομή (και ενώ ήταν ταχύτερος στα split), ενώ ο Greensmith ίσως ήταν παραπάνω προσεκτικός με αποτέλεσμα να χάσει πάρα πολύ χρόνο.

ΗΜΕΡΑ 2η, Rally Monte-Carlo

Το κυρίως πρόγραμμα του Rally Monte-Carlo άρχισε τα ξημερώματα της Παρασκευής. Λίγο μετά τις 6 π.μ., τα αυτοκίνητα βρέθηκαν στην τρίτη ειδική, έχοντας να αντιμετωπίσουν πέρα από το σκοτάδι και τον πάγο στο οδόστρωμα. Οι τρεις οδηγοί της Toyota εξαπέλυσαν από την αρχή επίθεση, σημειώνοντας τους 3 πρώτους χρόνους, με τον Rovanpera μάλιστα να παίρνει την πρωτοπορία του αγώνα. Στην 4η ειδική ωστόσο, μια ποινή δέκα δευτερολέπτων για καθυστερημένη άφιξη στην εκκίνηση έδωσε το προβάδισμα στον Ogier.

Σε απόσταση βολής βρισκόταν πάντα και ο Elfyn Evans, καθώς ήταν ίσως ο μόνος που μπορούσε να κινηθεί στο ρυθμό του Γάλλου. Στον αντίποδα, οι οδηγοί της Hyundai δεν έδειχναν ικανοί ακολουθήσουν τα Yaris. Ο Tanak ταλαιπωρήθηκε από προβλήματα με τον κινητήρα στις 2 πρώτες διαδρομές, ενώ έχασε και αρκετό χρόνο στα τμήματα με πάγο. Από την άλλη ο Neuville συνέχισε απλά να “μαθαίνει” τον νέο του συνοδηγό, γράφοντας όμως χρόνους στην πεντάδα. .Έτσι μετά και την 5η ειδική, ο Ogier είχε ήδη μια διαφορά 10 δευτερολέπτων από τον Evans και σχεδόν 30 από τον Tanak.

Το απογευματινό loop περιελάμβανε επανάληψη των ειδικών 3 και 4, με τον Ogier να επιβεβαιώνει γιατί θεωρείται ένας από τους κορυφαίους οδηγούς. Ένα κλατάρισμα και ένα spin στην 6η ειδική τον έριξαν στην τρίτη θέση, 23 δευτερόλεπτα πίσω μακρυά από τον πρώτο πλέον Evans.

Διαβάστε επίσης: WRC 2021: Παρουσίαση M-Sport Ford

Στην τελευταία ειδική της ημέρας όμως, ο Γάλλος ήταν ασυναγώνιστος, καταφέρνοντας να κλείσει την ημέρα μόλις 7 δευτερόλεπτα από την κορυφή. Στο στρατόπεδο της Hyundai, ο Tanak συνέχισε να διατηρείται τρίτος, ενώ ο Neuville είχε και ένα τετακέ και βρέθηκε 1 λεπτό πίσω από τον πρωτοπόρο στο τέλος της ημέρας. Για την M Sport, ο στόχος πλέον ήταν απλά ο τερματισμός του Greensmith, ο οποίος ήταν 5 λεπτά πίσω από τον Evans. Χαρακτηριστικό είναι μάλιστα ότι ο Adrien Fourmaux που συμμετέχει με Ford Fiesta στην WRC2 έκλεισε τη μέρα μισό λεπτό μπροστά του. Όσο αφορά τους υπόλοιπους οδηγούς, ο Dani Sordo κάνοντας συντηρητικό αγώνα βρέθηκε 6ος, με τον Katsuta στο 4ο Yaris 8ο, ενώ ο Pierre Louis Loubet είχε έξοδο στην 7η ειδική καταστρέφοντας το εμπρός μέρος του i20.

ΗΜΕΡΑ 3η, Rally Monte-Carlo

Η τρίτη μέρα του αγώνα περιλάμβανε μόλις 3 ειδικές διαδρομές, οι οποίες όμως έκρυβαν εκπλήξεις. Ο Ogier συνέχισε να προελαύνει, πετυχαίνοντας χρόνο 17 δευτερόλεπτα ταχύτερο από τον Evans και ανακτώντας το προβάδισμα. Αντίθετα, τα προβλήματα ξαναχτύπησαν τον Ott Tanak, ο οποίος είχε από ένα κλατάρισμα στις ειδικές 9 και 10, χάνοντας περίπου 10 λεπτά. Τελικά αναγκάστηκε να εγκαταλείψει, καθώς κουβαλούσε μόλις μια ρεζέρβα. Στην 10η ειδική διαδρομή, ο Neuville σημείωσε τον πρώτο του ταχύτερο χρόνο για φέτος, συνεχίζοντας να προσαρμόζεται με τον Wydaeghe στο δεξί μπάκετ.

Διαβάστε επίσης: WRC 2021: Παρουσίαση Hyundai

Έτσι ξαναμπήκε στο παιχνίδι της διεκδίκησης του βάθρου. Η μέρα έκλεισε με τον Evans να πετυχαίνει την 7η νίκη σε ειδική για την Toyota, με τους τρεις οδηγούς της στις τρίτες πρώτες θέσεις. Στην τέταρτη βρέθηκε ο Thierry Neuville, παραμένοντας 1 λεπτό μακρυά από την κορυφή, με τον Sordo πέμπτο. Επιπλέον ο Gus Greensmith κατάφερε να βελτιώσει το ρυθμό του και να τελειώσει την ημέρα στην 8η θέση για την M-Sport.

ΗΜΕΡΑ 4η, Rally Monte-Carlo

Έτσι φτάνουμε στην τελευταία μέρα του αγώνα, με 4 ειδικές να κλείνουν το πρόγραμμα του φετινού Rallye Monte Carlo. O Ogier αποδείχθηκε απόλυτος κυρίαρχος, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο σε 3 από αυτές, φτάνοντας έτσι στην 7η νίκη του στο Πριγκιπάτο. Στα 32 δευτερόλεπτα πίσω του, ο εξαιρετικά σταθερός για άλλη μια φορά Elfyn Evans. Η μόνη αλλαγή στην κατάταξη ήταν αυτή μεταξύ Neuville και Rovanpera. Ο Βέλγος με την ταχύτητα και την εμπειρία του κατάφερε να κλέψει την τρίτη θέση από τον νεαρό Φινλανδό.

Στις χιονισμένες ειδικές του τελευταίου σκέλους, το πλήρωμα της Hyundai ήταν ταχύτατο, κερδίζοντας μάλιστα και μια ειδική για να τερματίσουν σχεδόν 1μιση λεπτό μπροστά από το τους Rovanepera/Haltunen. Ωστόσο το αποτέλεσμα για την Toyota και τον νέο της manager Jari Matti Latvala μόνο ονειρικό μπορεί να χαρακτηριστεί. Με τους Ogier και Evans στις 2 πρώτες θέσεις, τον Rovanpera τέταρτο και τον Katsuta έκτο, σίγουρα αποτελεί ένα εξαιρετικό ξεκίνημα στη σεζόν. Μάλιστα οι τρεις επίσημοι οδηγοί της ομάδας ήταν και οι τρεις πρώτοι στην Power Stage.

Διαβάστε επίσης: WRC 2021: Παρουσίαση Toyota Gazoo Racing

Για τη Hyundai ο αγώνας δεν εξελίχθηκε όπως θα ήθελαν, ωστόσο η τρίτη θέση του Neuville και η πέμπτη του Sordo έδωσαν καλούς βαθμούς στην ομάδα. Το βάθρο μάλιστα για τον Neuville αποτελεί σίγουρα επιτυχία, αφού η πρώτη φορά που τον καθοδήγησε ο Wydaeghe ήταν στην πρώτη ειδική του αγώνα. Από την άλλη η M-Sport μόνο ευχαριστημένη μπορεί να είναι με την όγδοη θέση του Greensmith, σε έναν αγώνα που και ο ίδιος παραδέχτηκε ότι δεν ήταν καθόλου καλός.

Μετά το πέρας λοιπόν του πρώτου αγώνα, η Toyota απέκτησε ήδη ένα καλό προβάδισμα τόσο στο πρωτάθλημα οδηγών, όσο και στο κατασκευαστών, μιας και φέτος προσμετρούν και για τις ομάδες οι βαθμοί από την Power Stage. Επόμενος σταθμός το Arctic Rally Finland, στις 26/2, στα χιονισμένα δάση της Λαπωνίας, αντικαθιστώντας το Rally Σουηδίας.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Αποτελέσματα Rally Monte-CarloΒαθμολογία Οδηγών

Related Articles

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με το preview του GP Ρωσίας

Το καθιερωμένο μας ραντεβού στην εκπομπή "Slipstream" συνεχίζεται, με την προσοχή να στρέφεται αυτή τη φορά στις εξελίξεις πριν το GP Ρωσίας.

Ο Hamilton αναγνωρίζει την πίεση του «πρώτου πρωταθλήματος»

Ο Lewis Hamilton πιστεύει πως η ψυχολογική πίεση από τη διεκδίκηση του πρωταθλήματος έχει αντίκτυπο στον Max Verstappen που κυνηγά το πρώτο του παγκόσμιο...

Ο Capito δεν βλέπει μεγάλη διαφορά δυναμικότητας ανάμεσα σε Russell και Latifi

Ο επικεφαλής της Williams, Jost Capito, πιστεύει πως η απόδοση του Nicholas Latifi είναι πιο κοντά σε αυτή του George Russell απ’ ότι πιστεύει...

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με το preview του GP Ρωσίας

Το καθιερωμένο μας ραντεβού στην εκπομπή "Slipstream" συνεχίζεται, με την προσοχή να στρέφεται αυτή τη φορά στις εξελίξεις πριν το GP Ρωσίας.

Ο Hamilton αναγνωρίζει την πίεση του «πρώτου πρωταθλήματος»

Ο Lewis Hamilton πιστεύει πως η ψυχολογική πίεση από τη διεκδίκηση του πρωταθλήματος έχει αντίκτυπο στον Max Verstappen που κυνηγά το πρώτο του παγκόσμιο...

Ο Capito δεν βλέπει μεγάλη διαφορά δυναμικότητας ανάμεσα σε Russell και Latifi

Ο επικεφαλής της Williams, Jost Capito, πιστεύει πως η απόδοση του Nicholas Latifi είναι πιο κοντά σε αυτή του George Russell απ’ ότι πιστεύει...

Στη Haas το 2022 οι Schumacher και Mazepin

Η Haas ανακοίνωσε πως οι Mick Schumacher και Nikita Mazepin θα συνεχίσουν να οδηγούν για την ομάδα και το 2022, στη νέα εποχή του σπορ.

Η Ferrari φέρνει το νέο κινητήρα στο GP Ρωσίας

Ο Charles Leclerc θα χρησιμοποιήσει νέα μονάδα ισχύος στο GP Ρωσίας, κάτι που θα τον αναγκάσει να εκκινήσει από την τελευταία θέση.