spot_img

Σαν σήμερα, 18 Δεκεμβρίου στην F1 και το motorsport

Ο κόσμος της Formula 1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού είναι γεμάτος ιστορίες και γεγονότα που γράφτηκαν με χρυσά γράμματα στα βιβλία: κάθε ημέρα αποτελεί αφορμή να θυμηθούμε και να μάθουμε τι έγινε σαν σήμερα.

Σαν σήμερα το 1882 γεννήθηκε ο θρυλικός οδηγός Ralph De Palma. Ο Ιταλός-Αμερικανός κέρδισε το Indianapolis 500 του 1915 και έχει μείνει στην ιστορία ως ένας από τους σπουδαιότερους οδηγούς αγώνων του 20ού αιώνα. Η καριέρα του καταγράφει πάμπολλους τίτλους σε Αμερική και Ευρώπη, με συμμετοχή σε σχεδόν 3000 αγώνες και με τις νίκες του να ξεπερνούν τις 2000, χωρίς ωστόσο να επιβεβαιώνονται τα ακριβή νούμερα από κάποια ιστορική πηγή. Ο De Palma αποσύρθηκε από τους αγώνες το 1936 και έφυγε από τη ζωή τον Μάρτιο του 1956, λόγω καρκίνου.

Σαν σήμερα

Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 17 Δεκεμβρίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Σαν σήμερα το 1907 γεννήθηκε ο Bill Holland, νικητής του Indianapolis 500 το 1949. Ο Αμερικανός ξεκίνησε την αγωνιστική του καριέρα στα τέλη της δεκαετίας του ‘30, παίρνοντας τον τίτλο στο πρωτάθλημα αυτοκινήτων των Η.Π.Α. το 1941. Μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο επικεντρώθηκε στο θρυλικό Indianapolis 500, τερματίζοντας δεύτερος σε δύο σερί χρονιές, το 1947 και 1948. Η τρίτη απόπειρά του το 1949 ήταν και η φαρμακερή, παίρνοντας τη νίκη στο περιβόητο event. Ο Holland αποσύρθηκε από την ενεργό δράση το 1965, με πολλές νίκες στο παλμαρέ του. Έφυγε από τη ζωή τον Μάιο του 1984, λόγω επιπλοκών της νόσου Αλτσχάιμερ.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Σαν σήμερα το 2005 έφυγε από τη ζωή ο Keith Duckworth, σε ηλικία 72 ετών. Ο Βρετανός μηχανολόγος μηχανικός, σε συνεργασία με τον Mike Costin και με την χρηματοδότηση της Ford, έμεινε για πάντα στην ιστορία ως ο δημιουργός του ατμοσφαιρικού κινητήρα V8 της Cosworth με το όνομα DFV. Το μηχανικό αυτό σύνολο εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην F1 το 1967, στο Grand Prix Ολλανδίας. Τροφοδότησε τις δύο Lotus 49 των αείμνηστων Graham Hill και Jim Clark, με τον δεύτερο εν τέλει να παίρνει τη νίκη. Έκτοτε, ο Cosworth DFV καθιερώθηκε σταδιακά ως ένας από τους πιο επαναστατικούς κινητήρες του σπορ. Σημείωσε πάνω από 150 νίκες, με την τελευταία να καταγράφεται το 1983 στο Detroit, όταν ο Michele Alboreto πήρε μια ανέλπιστη νίκη με μια Tyrrell 011.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles