Σε μια σύντομη ανακοίνωση, η FiA ενημέρωσε πως υπήρξε μια προσωπική συμφωνία μεταξύ της ίδιας και της Ferrari, μετά την ολοκλήρωση ελέγχου της κινητήριας μονάδας.
Το 2019 η Ferrari απόλαυσε ένα μεγάλο προβάδισμα έναντι των αντιπάλων της στις ευθείες, έχοντας ένα ξεκάθαρο πλεονέκτημα σε συνδυασμό και με την αεροδυναμική σχεδίαση της SF90-H. Όμως τουλάχιστον μια ομάδα πίστευε πως πήγαινε πέρα από τους τεχνικούς κανονισμούς σχετικά με τη ροή καυσίμου στον κινητήρα, ενώ υπήρξαν και άλλες θεωρίες σχετικά με την εισχώρηση και καύση λαδιού. Ως αποτέλεσμα, η ιταλική ομάδα ήταν υπό στενή παρακολούθηση από την FiA.
Μπορεί να μην υπήρξε επίσημη ένσταση από ομάδα, όμως η Red Bull κατέθεσε επίσημη ερώτηση στην FiA σχετικά με το συγκεκριμένο θέμα. Από τη μεριά της, η Παγκόσμια Ομοσπονδία εξέδωσε μια τεχνική ντιρεκτίβα και έκτοτε υπήρξε πτώση στην απόδοση του κινητήρα της Ferrari και στη τελική ταχύτητα.
Τώρα, έπειτα από ενδελεχή εξέταση η FiA προχώρησε στη παρακάτω ανακοίνωση:
Η FIA μετά από μια εκτενή τεχνική εξέταση, ολοκλήρωσε την ανάλυση της λειτουργίας της κινητήριας μονάδας της Scuderia Ferrari Formula 1 και ήρθε σε συμβιβασμό με την ομάδα. Η FiA και η Ferrari συμφώνησαν σε τεχνικές δεσμεύσεις όπου θα βελτιώσουν την παρακολούθηση των κινητήριων μονάδων για τις επόμενες σεζόν. Οι λεπτομέρειες της συμφωνίας θα παραμείνουν μεταξύ των δύο μεριών.
Η εξέλιξη αυτή δείχνει αρκετά ύποπτη ως προς την νομιμότητα του κινητήριου συνόλου της Ferrari τη περασμένη σεζόν, ειδικά από τη στιγμή όπου η Τεχνική Ντιρεκτίβα άλλαξε την απόδοση της Scuderia. Όμως από την άλλη, αυτό ενδεχομένως να δείχνει την αδυναμία της FiA να εντοπίσει γκρίζες ζώνες στους τεχνικούς κανονισμούς και να αποτρέπει ομάδες ηθελημένα ή όχι να τους παραβούν.
Για τη σεζόν του 2020, η FiA υποχρέωσε τις ομάδες να προσθέσουν έναν επιπλέον σένσορα όπου θα ελέγχει την ροή καυσίμου στον κινητήρα.