Το Koenigsegg Jesko Absolut παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια μιας διαδικτυακής εκδήλωσης από τη Γενεύη, τον Μάρτιο του 2020.
Είναι το γρηγορότερο μοντέλο της μάρκας Koenigsegg που κατασκευάσθηκε μέχρι τώρα. Οι υποψήφιοι αγοραστές θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ του Jesko Absolut και της βασικής έκδοσης Jesko, έκδοσης που παρουσιάστηκε το 2019.
Παρακάτω παρατίθενται οι δηλώσεις του Διεθύνοντος Συμβούλου και ιδρυτή της σουηδικής μάρκας, Christian von Koenigsegg:
Το Jesko Absolut με τον ιδιαίτερα χαμηλό συντελεστή αντίστασης (0,278 Cd), σε συνδυασμό με τα υψηλής ταχύτητας χαρακτηριστικά, τη βελτιωμένη σταθερότητα, τα καθημερινά χαρακτηριστικά οδήγησης και τον χώρο αποσκευών, είναι ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο που κάνει ρεκόρ.
Κάθε επιφανειακό στοιχείο στο Koenigsegg Jesko Absolut έχει κατασκευαστεί σκόπιμα για να μειώσει την αντίσταση του αέρα όταν κινείται, αυξάνοντας παράλληλα τη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες.
Το Koenigsegg Jesko Absolut έχει τιμή συντελεστή αντίστασης μόνο 0,278 Cd. Η χαμηλή έλξη, σε συνδυασμό με μια μετωπική περιοχή 1,88 m2 και ένα επίπεδο ισχύος τουλάχιστον 1.600 ίππων, καθιστούν το Jesko Absolut προοριζόμενο να επιτύχει υψηλότερες ταχύτητες από οποιοδήποτε Koenigsegg, ή οποιοδήποτε άλλο πλήρως ομολογκαρισμένο αυτοκίνητο πριν από αυτό.
Ο εξορθολογισμός της εμφάνισης του Koenigsegg Jesko Absolut και η έλλειψη μιας τεράστιας αεροτομής, δίνει στο αυτοκίνητο μια κομψή εμφάνιση. Τα δύο πτερύγια που αντικαθιστούν το πίσω spoiler εμπνέονται από τα μαχητικά F-15, που έρχονται εξοπλισμένα με παρόμοιους και εικονικούς διπλούς κάθετους σταθεροποιητές.
Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 1 Ιανουαρίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό
Τα δύο όρθια δίδυμα πτερύγια δίνουν στο αυτοκίνητο τη δυνατότητα να κατανέμει τη ροή αέρα στο πίσω άκρο, γεγονός που το σταθεροποιεί σε υψηλές ταχύτητες, και μειώνει επίσης τη συνολική αντίσταση. Ακόμη και το κύριο σώμα του Jesko Absolut μοιάζει με την άτρακτο ενός μαχητικού αεροσκάφους, με την επιμήκη πίσω κουκούλα του.
Στην καρδιά του βρίσκεται ο κινητήρας V8 με διπλό στροβιλοσυμπιεστή, εφοδιασμένος με στροφαλοφόρο άξονα 180 μοιρών που επιτρέπει όριο 8,500 στροφών. Η απόδοσή του φθάνει τους 1.600 ίππους, όταν λειτουργεί με ειδικό καύσιμο E85.
Ο κινητήρας συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων Light Speed Transmission (LST) που επιτρέπει αλλαγές ταχυτήτων σε σχεδόν μηδενικό χρόνο, από οποιαδήποτε ταχύτητα σε οποιαδήποτε άλλη ταχύτητα – ανεξάρτητα από το πόσες ταχύτητες παραλείπονται, αναφέρει η επίσημη ανακοίνωση.