spot_img

24H Le Mans: Η Toyota έγραψε ιστορία

H Toyota Gazoo Racing πήρε τη μεγάλη νίκη στην 88η έκδοση των 24H του Le Mans, σε έναν ακόμα άκρως δραματικό αγώνα με πολλές ανατροπές και συγκινήσεις. Με τη νίκη αυτή μπήκε σε ένα ξεχωριστό club κατασκευαστών, με τρεις συνεχόμενες νίκες στον θρυλικό αγώνα. Η Aston Martin έκανε εκπληκτική δουλειά και κατέκτησε τη νίκη στην κατηγορία της GTE-Pro.

Οι Kazuki Nakajima, Sebastien Buemi και Brendon Hartley ήταν οι μεγάλοι νικητές του αγώνα, σε μια υπερπροσπάθεια 24 ωρών. Το TS050 Hybrid, στον τελευταίο του αγώνα στη θρυλική πίστα, έκανε έναν εντυπωσιακό αγώνα. Μπορεί να αντιμετώπισε μικροπροβλήματα, όμως το #8 πήρε την τρίτη σερί νίκη στις 24H του Le Mans.

Το Safety Car βγήκε την τελευταία ώρα και αυτό επέτρεψε στους νικητές να συμπληρώσουν 384 γύρους συνολικά. Στην 2η θέση και με μια τρομερή εμφάνιση ολοκλήρωσε η Rebellion Racing, στο #13 R13.

Οι Gustavo Menezes, Bruno Senna και Nathaniel Berthon δεν είχαν εντελώς καθαρό αγώνα. Όμως πήραν το καλύτερο αποτέλεσμα της Rebellion Racing, στον τελευταίο της αγώνα στην ιστορία της. Παράλληλα, το πλήρωμα του #1 έκανε και τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, πρώτη φορά από το 2005 για ιδιωτική ομάδα.

Στην 3η θέση ολοκλήρωσε το #7 Toyota, το οποίο έχει καταραστεί όπως όλα δείχνουν. Οι Kamui Kobayashi, Mike Conway και Jose Maria Lopez στο #7 είχαν την πρωτοπορία του αγώνα και τον ρυθμό να κερδίσουν. Όντως όμως έναν γύρο μπροστά, ένα πρόβλημα στο τούρμπο τους κόστισε 30 λεπτά στο γκαράζ στην 7η ώρα. Έχοντας σταθερά γρήγορο ρυθμό, κατάφεραν να κάνουν ένα πολύ δυνατό δεύτερο μισό και έκλεισαν το βάθρο των νικητών.

Διαβάστε επίσης: Rally Τουρκίας: Ανατροπή στην τελευταία μέρα με Evans

Όμως στη βαθμολογία των οδηγών, το πλήρωμα του #8 πήρε το προβάδισμα με έναν αγώνα να απομένει, στο Μπαχρέιν.

Το #3 της Rebellion Racing τερμάτισε στην 4η θέση της Γενικής Κατάταξης, 20 δευτερόλεπτα πίσω από το #7. Στην 23η ώρα, μια έξοδος του Louis Deletraz και ένα πρόβλημα στον συμπλέκτη έριξαν το αγωνιστικό από την 2η θέση στην 4η. Αυτό δεν επέτρεψε στην Rebellion να πάρει το διπλό βάθρο.

24H Le Mans

LMP2

Είδαμε ένα απίστευτο φινάλε στην τελευταία ώρα. Δύο αγωνιστικά από την πρώτη 5άδα είχαν έξοδο με το ένα να εγκαταλείπει, επιβεβαιώνοντας το δράμα που μπορεί να προσφέρει ο αγώνας.

Η United Autosports έκανε έναν εξαιρετικό αγώνα από την pole position και το #22 πήρε τη πρώτη νίκη της ομάδας στις 24H του Le Mans. Οι Phil Hanson, Felipe Albuquerque και Paul di Resta έκαναν τη τέλεια δουλειά για να κατακτήσουν μια μεγάλη νίκη. Όμως έπρεπε να ιδρώσουν στο τέλος.

Το #38 της Jota ήταν 5 δευτερόλεπτα πίσω με 6 λεπτά να απομένουν. Όμως η αντίπαλη ομάδα έπρεπε να μπει για καύσιμα και έτσι οι Anthony Davidson, Roberto Gonzales και o Antonio Felix da Costa κατέκτησαν τη 2η θέση με μια εντυπωσιακή εμφάνιση. Η ομάδα έχασε το #37 με προβλήματα αξιοπιστίας αλλά η 2η θέση για τους ίδιους και την Goodyear είναι ένα φοβερό αποτέλεσμα.

Διαβάστε επίσης: GP Εμίλια-Ρομάνα Race: Επιτέλους νίκη ο Vinales

Στην 3η θέση στη κατηγορία βρέθηκε η Panis Racing με οδηγούς τους Matthieu Vaxiviere, Julien Canal και Nicolas Jamin στο #31 Oreca με ελαστικά Goodyear.

Στην 4η θέση ολοκλήρωσε τον αγώνα η Signatech Alpine με το #36. Η ομάδα μόλις στον δεύτερο γύρο του αγώνα μπήκε στο γκαράζ με προβλήματα υπερθέρμανσης. Όμως έκανε έναν τρομερό αγώνα και πήρε πολλούς βαθμούς για το Πρωτάθλημα. Στην 5η θέση και με τεράστια δόση ατυχίας ολοκλήρωσε η G-Drive. Η ομάδα ήταν στη 3η θέση, αλλά μια σπασμένη ανάρτηση τους έριξε στην 5η.

24H Le Mans

GTE-Pro

Είδαμε μια τιτανομαχία ανάμεσα στην Aston Martin και την Ferrari. Για 24 ώρες, οι δύο κατασκευαστές αντάλλασσαν θέσεις στη πίστα, έπαιξαν τα δυνατότερα χαρτιά τους στη στρατηγική. Όμως ένας έπρεπε να κερδίσει. Φυσικά το δράμα δεν έλειψε και από τον τερματισμό.

Η #97 Vantage GTE των Maxime Martin, Alexander Lynn και Harry Tincknell πήραν μια μεγάλη νίκη στις 24H του Le Mans και πρώτη για όλους τους οδηγούς. Η μάχη ήταν έντονη και κρίθηκε στις τελευταίες δύο ώρες με τους Βρετανούς να έχουν τρομερό ρυθμό, πανηγυρίζοντας τη πρώτη τους νίκη μετά το 2017.

Στην 2η θέση στη ολοκλήρωσε η Ferrari #51 της AF-Corse των Alessandro Pier Guidi, James Calado και Daniel Serra 1 λεπτό και 33 δευτερόλεπτα πίσω. Το πλήρωμα είχε τρομερό ρυθμό, κυρίως με τα soft ελαστικά τη νύκτα, αλλά τα αυτοκίνητα ασφαλείας και οι Slow Zones μαζί με τον ρυθμό τους δεν τους επέτρεψαν να κρατηθούν στη μάχη.

Στην 3η θέση ολοκλήρωσε η #95 Aston Martin Vantage GTE των Marco Sorensen, Nicki Thiim και Richard Westbrook.

Η #71 Ferrari ενώ ήταν στην 4η θέση της κατάταξης, αντιμετώπισε πρόβλημα στον τελευταίο γύρο του αγώνα. Μόλις ένα χιλιόμετρο μακριά από τον τερματισμό, το αγωνιστικό σταμάτησε στα Porsche Curves και δεν πήρε κατάταξη.

Στην 4η θέση στη κατηγορία ολοκλήρωσε η Risi Competizione σε μια πολύ καλή εμφάνιση, μπροστά από τις εργοστασιακές Porsche. Οι Γερμανοί είχαν έναν πολύ κακό ρυθμό και μια ακόμα χειρότερη αξιοπιστία.

Τόσο η #91 αλλά και η #92 911 RSR πήραν τις θέσεις 5 και 6 στον αγώνα σε μια από τις χειρότερες εμφανίσεις τους τα τελευταία χρόνια. Η απόδοση ήρθε με τέτοια έκπληξη, καθώς πήρε την Παρασκευή την pole position.

24H Le Mans

GTE-Am

Η Aston Martin με την TS-Sport έκανε το διπλό στις κατηγορίες. Η ομάδα είχε έναν πολύ καλό ρυθμό, έμεινε μακριά από προβλήματα και διαχειρίστηκε άψογα το χρόνο οδήγησης των οδηγών της. Με το #90 νικητές αναδείχθηκαν οι Charlie Eastwood, Jonathan Adam και Salih Yoluc.

Για την 2η θέση, είδαμε μια τρομερή μάχη στη τελευταία ώρα. Τρία αγωνιστικά διεκδικούσαν δύο θέσεις, με την Dempsey-Proton να βγαίνει μπροστά.

Στη #77 Porsche, οι Matt Cambell, Riccardo Pera και Christian Reid. Έδωσαν τα πάντα για να ανέβουν για ακόμα μια φορά στο βάθρο των νικητών. Στην 3η θέση της κατηγορίας ολοκλήρωσε η AF Corse με την #83 Ferrari των Emmanuel Collard, Nicklas Nielsen και Francois Perrodo.

Διαβάστε τι έγινε στον Αγώνα

Αποτελέσματα —> 24H Le Mans

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles