Με την Ferrari να δείχνει μια ελαφρώς βελτιωμένη εικόνα στα τελευταία GP, ο Charles Leclerc εξέφρασε θετικά σχόλια γύρω από τους νέους κανονισμούς και ελπίζει σε ακόμα μεγαλύτερη ανάκαμψη στο μέλλον.
Όπως έχει γνωστοποιηθεί και στο παρελθόν, όσο χαμηλότερα τερματίσει μια ομάδα στο φετινό πρωτάθλημα κατασκευαστών, τόσο περισσότερο διαθέσιμο χρόνο θα έχει στην αεροδυναμική σήραγγα το 2021. Κάτι τέτοιο θα την βοηθήσει σημαντικά στην προετοιμασία της ενόψει του 2022 και της νέας εποχής μονοθεσίων της F1.
Η Ferrari μέχρι στιγμής φέτος βρίσκεται στην έκτη θέση της βαθμολογίας. Μπορεί να οδεύει προς τον χειρότερο τελικό τερματισμό της στο πρωτάθλημα τα τελευταία 40 χρόνια, αλλά έτσι θα έχει τη δυνατότητα να αφιερώσει περισσότερο χρόνο στην εξέλιξη, συγκριτικά με τον ανταγωνισμό.
Παρακάτω παρατίθενται οι δηλώσεις του Charles Leclerc αλλά και του μελλοντικού team-mate του και νυν οδηγού της McLaren, Carlos Sainz Jr. Τόσο ο Μονεγάσκος όσο και ο Ισπανός δήλωσαν υπέρ των νέων αεροδυναμικών κανονισμών, τους οποίους βλέπουν ως ευκαιρία για να βοηθήσουν την ομάδα τους στην περαιτέρω πρόοδο της απόδοσής τους.
Διαβάστε επίσης: GP Αραγονίας QP: Δεν τον σταματά τίποτα
Οι δηλώσεις του Charles Leclerc:
Νομίζω πως ο πρωταρχικός στόχος των κανονισμών αυτών είναι να ανασυγκροτηθεί κάπως το grid και να βοηθηθούν οι ομάδες που δυσκολεύονται περισσότερο. Και το γεγονός πως δυσκολευόμαστε κι εμείς αυτή τη στιγμή ίσως μας βοηθήσει, με κάποιον τρόπο. Παρόλ’ αυτά θα μου άρεσε περισσότερο να μάχομαι ήδη για τις πιο μπροστινές θέσεις, ασχέτως αν αυτό δεν είναι εφικτό ακόμη. Επομένως ελπίζω πως θα εκμεταλλευτούμε την κατάσταση, ώστε να βελτιωθούμε στους τομείς που αυτή τη στιγμή μας επηρεάζουν και μας κρατούν πίσω.
Οι δηλώσεις του Carlos Sainz Jr.:
[Το πώς θα μας επηρεάσουν οι νέοι κανονισμοί] είναι ένα ερώτημα που δεν έχει άμεση απάντηση. Δεν έχω καταλάβει ακριβώς ακόμη πώς η τελική μας θέση θα επηρεάσει τον διαθέσιμο χρόνο μας στην αεροδυναμική σήραγγα. Αλλά, όπως και να έχει, στηρίζω απόλυτα την προσπάθεια να έρθουν οι ομάδες πιο κοντά αποδοτικά. Νομίζω πως πρόκειται για μια προσέγγιση που έχει ανάγκη η Formula 1.
Ανεξάρτητα του τι θα συμβεί φέτος και τι αντίκτυπο θα έχει στο 2021, θα είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση. Κι όσο μεγαλύτερος ο αντίκτυπος αυτός τόσο το καλύτερο, γιατί έτσι θα γίνουν πιο διασκεδαστικοί οι αγώνες και θα μετράει η προσπάθεια του οδηγού περισσότερο από το ίδιο το μονοθέσιο. Αυτή τη στιγμή ισχύει το ακριβώς αντίθετο και πλήττει τους αγώνες πάρα πολύ.
Σε περίπτωση που θέλετε να μάθετε πώς ακριβώς θα μπορούσαν οι κανονισμοί του 2022 να βοηθήσουν την Ferrari να επιστρέψει στην κορυφή του grid:
Διαβάστε επίσης – Γιατί η Ferrari θα διεκδικήσει Πρωτάθλημα το 2022;
Ακούστε την εκπομπή για την F1 “Slipstream” με την ανάλυση του GP Άιφελ.