Ο πολύπειρος σχεδιαστής της Red Bull Racing, Adrian Newey, μιλάει για την φιλοσοφία που θα ακολουθήσει η ομάδα στην ερχόμενη σεζόν και κάνει τις προβλέψεις του για τον πιθανό ανταγωνισμό.
Το αγωνιστικό πακέτο της RB18 είχε καταιγιστικό ρυθμό εντός πίστας στο φετινό Πρωτάθλημα της Formula 1. Αν και η ομάδα ήρθε αντιμέτωπη με προβλήματα αξιοπιστίας στην αρχή της σεζόν, βρήκαν άμεσα λύσεις και μονοπώλησαν σχεδόν μέχρι τον τελευταίο αγώνα. Η ομάδα του Milton Keynes έσπασε την πολυετή κυριαρχία της Mercedes AMG και κέρδισε ξανά το τίτλο στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών μετά από χρόνια.
Παρά τη νέα γενιά μονοθεσίων και ένα νέο και πιο αυστηρό πλαίσιο Τεχνικών Κανονισμών η ομάδα παρήγαγε ένα από τα πιο ανταγωνιστικά μονοθέσια στη σεζόν. Με την ομάδα τώρα να υπερασπίζεται τον τίτλο της το 2023 ο Newey υποστηρίζει πως δεν θα αλλάξουν γραμμή πλεύσης με το μονοθέσιο.
«Θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε το σχεδιασμό με την ίδια φιλοσοφία, γιατί είναι κάτι που ξέρουμε πολύ καλά. Δεν τολμώ βέβαια να πω ότι ο δικός μας τρόπος είναι και καλύτερος. Είναι πολύ πιθανό κάποιος στην συνέχεια να βρει μια νέα καλύτερη ιδέα».
Ακούστε την εκπομπή Slipstream #103 με την ανάλυση του φινάλε της σεζόν.
Οι Τεχνικοί Κανονισμοί έφεραν πολλούς περιορισμός στον αεροδυναμικό σχεδιασμό των μονοθεσίων. Κάθε ομάδα προσπάθησε με τον δικό της τρόπο να φέρει καινοτομίες και να βελτιώσει την απόδοσή της. Όπως όμως τόνισε ο Newey υπάρχει περίπτωση ομάδες να φέρουν μεγάλες ανατροπές του χρόνου.
«Το 2022 μας έδειξε πως κανείς από εμάς δεν έχει βρει τον καλύτερο τρόπο να σχεδιάσει το μονοθέσιο και υπάρχουν καλύτερες λύσεις. Ποτέ δεν μπορείς να απομονώσεις τμήματα όπως οι αεροτομές και τα sidepods, γιατί πάντα υπάρχει μια σύνδεση μεταξύ τους. Ακόμα είναι δύσκολο να προβλέψουμε ποιοι θα είναι οι ανταγωνιστές μας του χρόνου. Μπορεί κάποια άλλη ομάδα, που έχει πέσει πιο πίσω στο grid, να έχει τη δυνατότητα να εξελίξει καλύτερα το μονοθέσιό της».
Βάζουμε βαθμούς στους οδηγούς της F1 για το 2022. Δείτε το βίντεο.