Η Red Bull Racing συνεχίζει τη διαδικασία εξέλιξης του κινητήρα που θα χρησιμοποιεί στο πρωτάθλημα της Formula 1 από τη σεζόν του 2026.
Το 2026 οι κανονισμοί των μονάδων ισχύος αλλάζουν σημαντικά. Για το λόγο αυτό τα εργοστάσια των ομάδων της Formula 1 αποφάσισαν να «παγώσουν» την εξέλιξη των τωρινών κινητήρων για να επικεντρωθούν στην επόμενη γενιά. Η βασική διαφορά είναι η αύξηση της ηλεκτρικής ενέργειας, ενώ αφαιρείται η MGU-H, ένα εξάρτημα χρήσιμο στην εξοικονόμηση καυσίμου, αλλά παράλληλα πολύ ακριβό.
Στη Red Bull Racing αποφάσισαν να χαράξουν το δικό τους δρόμο και να κατασκευάσουν τη δική τους μονάδα ισχύος. Έτσι, δημιουργήθηκε το Red Bull Powertrains, για το οποίο προσλήφθηκαν κορυφαίοι μηχανικοί. Επιπλέον, η Red Bull υπέγραψε συμφωνία με τη Ford, η οποία θα προσθέσει το όνομά της στους κινητήρες και θα συμβάλει στην εξέλιξή τους.
Σε ποια φάση βρίσκεται όμως η εξέλιξη των νέων κινητήρων της Red Bull Racing; O επικεφαλής της, Christian Horner μίλησε στο planetf1 και είπε.
«Είναι μία πολυάσχολη περίοδος. Έχουμε ακόμη 24 μήνες μέχρι ο κινητήρας να «κουμπώσει» στην RB22. Στον κόσμο των κινητήρων αυτή είναι μια μικρή περίοδος και έχουμε πάρα πολλά πράγματα να κάνουμε σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Είμαι αισιόδοξος πως έχουμε τους σωστούς ανθρώπους μαζί μας και τότε θα είμαστε έτοιμοι».
Ακούστε την εκπομπή μας για τη Formula 1 με προβλέψεις για τη σεζόν του 2024 και συζήτηση των “hot topics” της F1.
Το τελευταίο χρονικό διάστημα φήμες από την Ιταλία θέλουν τη Scuderia Ferrari να έχει κατασκευάσει ήδη πρωτότυπα των μονάδων ισχύος του 2026. Μάλιστα κάνουν λόγο πως βρίσκονται ήδη σε λειτουργία στο Μαρανέλο. Τι ισχύει όμως στη Red Bull Racing; O Horner απαντά.
«Δεν μπορώ να πω λεπτομέρειες για το πού βρισκόμαστε, έχουμε τραβήξει όμως το δικό μας δρόμο. Έχουμε πολύ έδαφος μπροστά μας να καλύψουμε και πολλές βελτιώσεις να κάνουμε. Θα είμαστε αντιμέτωποι με κατασκευαστές που έχουν εμπειρία δεκαετιών. Το project μας δεν υπήρχε πριν από 30 μήνες. Αυτό που καταφέραμε πάντως τους τελευταίους 13 μήνες είναι φανταστικό».