spot_img

Τεχνική Ανάλυση: Red Bull RB16 Honda

Η Aston Martin Red Bull Racing παρουσίασε τη νέα της RB16 για το 2020, με την οποία πραγματοποίησε και το καθιερωμένο της shakedown στη πίστα του Silverstone.

Η ομάδα του Milton Keynes μπαίνει στο 2020 έχοντας πολλές φιλοδοξίες και με τα βήματα προόδου που έχει κάνει η Honda, ευελπιστεί πως θα διεκδικήσει το πρωτάθλημα. Η RB16 είναι μια φυσική εξέλιξη της RB15, όμως με πολλές έξυπνες λύσεις κάνοντας το νέο δημιούργημα της Red Bull να φαίνεται αρκετά διαφορετικό. Ας δούμε όμως από πιο κοντά το νέο μονοθέσιο.

Στο εμπρός μέρος βλέπουμε ήδη πάμπολλες αλλαγές, με το ρύγχος να είναι στενότερο για αεροδυναμικά οφέλη, μειώνοντας την αντίσταση του αέρα. Στην μύτη του, βλέπουμε μια νέα λύση στο «δάχτυλο», ανοίγοντας μια διπλή εισαγωγή αέρα, πάνω από τη κύρια. Στο πλαϊνό μέρος του ρύγχους βλέπουμε ένα νέο αεροδυναμικό φτερό που φτάνει πολύ κοντά στα bargeboards, ακολουθώντας τη φιλοσοφία της Mercedes των τελευταίων ετών. Εδώ βλέπουμε ήδη τεράστιες διαφορές σε σχέση με τη Ferrari, όπου έχει επιλέξει ένα τελείως διαφορετικό μοτίβο για αεροδυναμικά οφέλη. Όσον αναφορά την εμπρός αεροτομή, βλέπουμε ένα concept που μοιάζει σε τεράστιο βαθμό με αυτό που η Red Bull ολοκλήρωσε το 2019, οπότε περιμένουμε στις χειμερινές δοκιμές να δούμε αναβάθμιση εδώ.

Η ανάρτηση έχει τοποθετηθεί αρκετά χαμηλά, ώστε να βελτιστοποιηθεί η ροή αέρα προς το μονοθέσιο, στη κατεύθυνση που επιθυμεί η σχεδιαστική ομάδα. Στη κορυφή του ρύγχους βλέπουμε στα δύο άκρα αεροδυναμικά φτεράκια, παρόμοια με αυτά του 2019, ενώ στο κέντρο έχουμε την έξοδο του S-Duct.

Red Bull RB16

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Τα bargeboards κινούνται στην ίδια φιλοσοφία με το 2019, έχοντας μάλιστα ένα μπούμερανγκ το οποίο κόβεται στα δύο. Η τοποθέτησή τους είναι αρκετά χαμηλά, ώστε η ροή αέρα να φτάνει στα ψυγεία, τα οποία και φέτος είναι τοποθετημένα αρκετά ψηλά.

Red Bull RB16

Όπως προχωράμε στο πίσω μέρος, βλέπουμε πως έχει γίνει έντονη προσπάθεια για να υπάρχει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ψύξη γίνεται. Έχοντας ως σημείο αναφοράς τη Ferrari, βλέπουμε ότι στη Red Bull έχουν ακολουθήσει μια διαφορετική στρατηγική με πιο φουσκωμένα καλύμματα των ψυγείων αλλά και του κινητήρα. Αυτό μπορούμε να το παρατηρήσουμε και από το πολύ μικρό shark fin. Αυτό, μαζί με τη μεγάλη εισαγωγή αέρα μας δίνει μια πρώτη γεύση για τις απαιτήσεις ψύξης του κινητήριου συνόλου της Honda. Δεν αποκλείεται να δούμε αναβαθμίσεις, κυρίως στο δεύτερο τεστ.

Red Bull RB16

Όπως βλέπουμε στη πάνω φωτογραφία, αρκετή δουλειά έχει γίνει με τα φτεράκια πάνω στο πάτωμα, ώστε η ροή αέρα να περνάει στο πίσω μέρος. Το αμάξωμα παίρνει μια απότομη στροφή και κλείνει προς το εσωτερικό, έχοντας ένα πολύ στενό πίσω μέρος στην περιοχή του κιβωτίου. Η πίσω ανάρτηση έχει μεταφερθεί από το 2019, ενώ η πίσω αεροτομή είναι αρκετά βασική.

Στο σύνολό της, η RB16 είναι μια πολύ δυναμική εξέλιξη από το 2019 και θα τη δούμε για πρώτη φορά στην Βαρκελώνη για το τριήμερο δοκιμών, την επόμενη εβδομάδα.

Στάθης Κοκκορόγιαννης

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles