Οι Kevin Magnussen και Romain Grosjean δεν θα συνεχίσουν το 2021 στην Haas, η οποία θα αλλάξει το οδηγικό της δίδυμο.
Οι μετεγγραφικές εξελίξεις στο παρασκήνιο συνεχίζονται στην F1 τα τελευταία 24ωρα. Οι αλλαγές είναι μεγάλες και τα ονόματα περισσότερα από τις διαθέσιμες θέσεις. Μία από τις ομάδες που θα αλλάξει και τους δύο οδηγούς της το 2021 είναι η Haas.
Οι Magnussen και Grosjean θα χάσουν τη θέση τους στην ομάδα, κάτι το οποίο δεν αποτελεί μεγάλη έκπληξη. Οι δυο τους συνυπάρχουν στην αμερικανική ομάδα από το 2017, έχοντας καλές και κακές στιγμές. Η πανδημία του Covid-19 επηρέασε αρνητικά τα οικονομικά της ομάδας, η οποία θα συνεχίσει τουλάχιστον μέχρι το 2025 στην F1.
Διαβάστε επίσης: Ο Alex Fontana επιστρέφει στις 24H του Spa
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, ο Nikita Mazepin έχει ήδη κλεισμένη τη μία θέση στη Haas το 2021. Ο Ρώσος αγωνίζεται στην F2 και έχει κατακτήσει δύο νίκες, όντας 6ος στη βαθμολογία. Ο Mazepin είναι γόνος μιας πολύ πλούσιας οικογένειας και μπορεί να στηρίξει οικονομικά την ομάδα. Το μόνο που μένει για την ανακοίνωση της συνεργασίας είναι η έκδοση της Super Licence από την FiA.
Η δεύτερη θέση αποτελεί ένα ερωτηματικό με τις μεγαλύτερες εξελίξεις. Οι μνηστήρες είναι πολλοί, με τον Sergio Perez να φάνταζε ως ο ιδανικός για την θέση αυτή. Όμως όλα δείχνουν ότι οδηγός από την Ακαδημία της Ferrari θα πάρει το δεύτερο cockpit. O Callum Ilott ήταν προγραμματισμένο να κάνει το FP1 στο Nurburgring, όμως δεν θα πάρει τη θέση ο Βρετανός.
Σε μια πορεία ακριβώς αντίθετη από τον Charles Leclerc, ο Mick Schumacher φαίνεται πως είναι ο εκλεκτός της Ferrari. Το όνομα που φέρνει ο νεαρός Γερμανός μαζί του είναι εξαιρετικό για διαφημιστική προώθηση και δίνει επιπλέον ώθηση στην Haas για τα επόμενα χρόνια. Η συνεργασία της ομάδας με την Ferrari είναι πολύ στενή, παίρνοντας όλα τα διαθέσιμα listed parts, σε αντίθεση με την Alfa Romeo.
Διαβάστε επίσης: Προβληματισμός στην Racing Point με την απόδοση της Ferrari
Αυτό αφήνει εκτός F1 τους Magnussen και Grosjean. Ο Δανός είναι άγνωστο το πού θα αγωνίζεται του χρόνου, έχοντας όμως διασυνδέσεις στις Η.Π.Α. Ο πατέρας του αποτελούσε επί χρόνια εργοστασιακός οδηγός της Corvette Racing, ενώ φέτος αγωνίστηκε στις 24H του Le Mans με ομάδα από την Δανία.
Από την άλλη, ο Γάλλος δεν έχει σταματήσει να μιλάει για το Hypercar πρόγραμμα που ετοιμάζει η Peugeot για το WEC το 2022. Ο Grosjean αγωνίστηκε το 2010 στον μεγάλο αγώνα με ένα Ford GT GT1.
H εξέλιξη αυτή αφήνει μόλις μία θέση στην Alfa Romeo, με τον Kimi Raikkonen να δείχνει ζεστός να ανανεώσει το συμβόλαιό του. Μένει να δούμε πώς θα ολοκληρωθεί η φετινή “Silly Season”, με την Red Bull να έχει επίσης δύσκολες αποφάσεις να πάρει.
Ακούστε την εκπομπή για την F1 “Slipstream” με την ανασκόπηση του GP Άιφελ.