spot_img

Τι πρέπει να περιμένουμε από τον Russell;

Το GP Σακχίρ θα είναι από τα πιο περίεργα της σεζόν, στο οποίο ο George Russell πρέπει να αποδείξει τι κοπής οδηγός είναι.

Η απουσία του Lewis Hamilton έπειτα από θετικό τεστ Covid-19 είναι ένα από τα θέματα της εβδομάδας. Η είδηση έχει σχεδόν ξεχαστεί, μετά την επίσημη ανακοίνωση της Haas για την ένταξη του Mick Schumacher στο line-up της το 2021. Επιπλέον, όπως έγινε γνωστό, ο Russell θα κάνει το ντεμπούτο του με την Mercedes, τουλάχιστον για τον επόμενο αγώνα.

Η Williams επέλεξε να δώσει το «οκ» για τον «δανεισμό» του στην Mercedes, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Η ομάδα του Grove επιλέγει στον ίσως πιο απρόβλεπτο αγώνα του 2020 να δώσει τον πρώτο της οδηγό, θυσιάζοντας το σενάριο των βαθμών. Η μετακίνηση αυτή, όμως, του Russell δεν θα είναι εύκολο να αξιολογηθεί.

Διαβάστε επίσης: Επίσημο: Στην Haas o Mick Schumacher το 2021

Καταρχάς, η πίστα είναι πολύ διαφορετική από το GP Μπαχρέιν. Έχει πολύ λίγα τεχνικά κομμάτια. Ιδιαίτερα σε αυτόν τον τομέα, απουσιάζουν οι πολύ δύσκολες 9 και 10, όπου χρειάζεται ιδιαίτερο ταλέντο. Μόλις 11 στροφές, εκ των οποίων οι μισές είναι με τέρμα γκάζι και συνολικά τρία δυνατά σημεία φρεναρίσματος. Αυτό θα μας φέρει γυρολόγια κάτω του ενός λεπτού. Σε αυτό το ένα λεπτό όμως μπορούν να ξεχωρίσουν πολλά πράγματα.

Ο Russell έχει οδηγήσει στο παρελθόν μονοθέσιο της Mercedes. Ξέρει την ομάδα, ξέρει μέχρι ένα σημείο πώς λειτουργεί, δεν πηγαίνει στο άγνωστο. Η σύγκριση με τον Nico Hulkenberg που έτρεξε για τρεις αγώνες είναι άτοπη. Γιατί; Γιατί απλούστατα ο Hulk δεν αγωνίστηκε φέτος με άλλη ομάδα, ενώ ο Russell τρέχει όλη τη σεζόν. Είναι σε φόρμα, είναι σε άρτια φυσική κατάσταση και πηγαίνει σε γνωστά λημέρια.

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream”, με την ανασκόπηση του GP Μπαχρέιν.

Περιμένουμε καλύτερη απόδοση από αυτό που είδαμε από τον Γερμανό στην Racing Point. Στον πρώτο αγώνα του Silverstone δεν είχε καλές κατατακτήριες δοκιμές, όμως μια εβδομάδα μετά πήρε την 3η θέση στο Q3. Μπορεί η RP20 να είναι ένα εύκολο μονοθέσιο στην εκμάθηση, αλλά ο Βρετανός έχει ακόμα ένα πλεονέκτημα. Η Mercedes έχει το ταχύτερο μονοθέσιο στο 2020 με μικρή διαφορά από την Red Bull του Verstappen.

Αυτό είναι δεδομένο.

Η χειρότερη θέση που μπορεί να πάρει είναι η 4η σε κανονικές συνθήκες. Όμως, εδώ δεν είναι κανονικές συνθήκες. Η πίστα θα αναγκάσει τις ομάδες να προβούν σε ακραία επίπεδα κάθετης δύναμης. Θα δούμε set-up παρόμοια με αυτά των Spa και Monza, λόγω των μεγάλων ευθειών. Θα δούμε ένα παιχνίδι “Slipstream” (για να αναφέρουμε και την εκπομπή μας) τόσο σε κατατακτήριες αλλά και αγώνα.

Εάν αγωνιζόταν στο GP Μπαχρέιν, στη κανονική χάραξη, τότε θα είχε τεράστιο πρόβλημα. Τώρα όμως έχει μια θεωρητικά πιο εύκολη πίστα να μάθει. Συνολικά 4 ώρες ελεύθερων δοκιμών. Είναι ένα στοίχημα.

Διαβάστε επίσης: Επίσημο: Η Audi επιστρέφει στο Le Mans

Πρέπει να αποδείξει πως δεν είναι μόνο οδηγός του Σαββάτου, όπως τον αποκαλούν. Πρέπει να δείξει στην Mercedes πως αξίζει μια θέση το 2022. Τη θέση αυτού με τον οποίο θα συγκριθεί αυτό το σαββατοκύριακο και δεν αποκλείεται και το επόμενο. Δεν θα συγκριθεί όμως εντός πίστας, αλλά στην εκμάθηση, στην εξέλιξή του μέσα στο αγωνιστικό τριήμερο και στον τρόπο αντιμετώπισής του.

Από την άλλη, θα είναι επίσης άδικο να πούμε πως έχει το καλύτερο μονοθέσιο και θα τα πάει καλά για αυτό τον λόγο. Ή πως ο Hamilton κερδίζει επειδή είναι στο καλύτερο μονοθέσιο και μόνο. Ο George θα τα βρει σκούρα στην αρχή, αλλά η πίστα αυτή δεν προσφέρεται για ανάλογα συμπεράσματα. Το Άμπου Ντάμπι όμως είναι άλλη υπόθεση.

Προσωπική εκτίμηση μου είναι πως θα παλέψει για το βάθρο. Πολύ δύσκολα θα κερδίσει τον Bottas ή τον Max. Επιπλέον, οι υπόλοιπες ομάδες θα έρθουν πιο κοντά, πράγμα που σημαίνει πως οι διαφορές θα είναι μικρότερες.

Πρέπει να δώσει απαντήσεις εντός πίστας στο Σακχίρ. Όχι σε εμάς, αλλά στον εαυτό του και στην Mercedes. Αναρωτιέμαι όμως τι αξία θα είχε οποιοδήποτε αποτέλεσμα με την W11, από το να επέλεγε να μείνει στην Williams και να σκοράρει τους πρώτους του βαθμούς.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Δεν θα το μάθουμε ποτέ. Αντιθέτως, σήμερα ξεκινά ίσως το πιο παράξενο και απρόβλεπτο Grand Prix του 2020.

Καλή απόλαυση.

Στάθης Κοκκορόγιαννης

Παρακολουθήστε τα GP ΗΠΑ και Βελγίου για το F1 Greek Mini Series.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles