Το Ελληνικό Πρωτάθλημα F1 επισκέφτηκε το Circuit of the Americas στο Τέξας, ανακηρύσσοντας νέο νικητή στην δεύτερη σεζόν.
Ο πέμπτος αγώνας της Κατηγορίας Pro έμελλε να είναι άκρως συναρπαστικός. Για ακόμα μια φορά, οι οδηγοί έδωσαν παράσταση με τρομερές μονομαχίες, ολοκληρώνοντας το πρώτο μισό της σεζόν.
Διαβάστε επίσης: Οι προβλέψεις του Automotonews για το 2021
Για πρώτη φορά μετά από δύο αγώνες, οι κατατακτήριες δοκιμές διεξήχθησαν υπό στεγνές συνθήκες, έχοντας νέο poleman. Ο Βασίλης Σωτηρίου κατέκτησε για μόλις 0.029s την pole position σε μια ακόμα τρομερή μονομαχία για την Κατηγορία Pro του Ελληνικού Πρωταθλήματος. Ο αγώνας όμως είχε άλλα σχέδια.
Εκκινώντας από την δεύτερη σειρά της εκκίνησης, ο Αλέξανδρος Καλαθαράς πήρε την πρωτοπορία του αγώνα στην στροφή 1. Έχοντας εκπληκτικό ρυθμό, o oδηγός της Alfa Romeo έκανε την τέλεια στρατηγική στους 28 γύρους του GP ΗΠΑ. Παρά το γεγονός πως απειλήθηκε στο τέλος, κράτησε την ψυχραιμία του και πήρε την πρώτη του νίκη στο Ελληνικό Πρωτάθλημα με έναν εντυπωσιακό τρόπο. Στην 2η θέση είχαμε οδηγό έκπληξη και μάλιστα με μεγάλη εμφάνιση. Ο Μάνος Ζερβουδάκης, εκκινώντας από την τελευταία θέση έκανε εκπληκτικό αγώνα με την διαφορετική στρατηγική στην Alpha Tauri. Κατάφερε να ανέβει στο δεύτερο σκαλί του βάθρου και πήρε μάλιστα και τον ταχύτερο γύρο του Αγώνα. Το βάθρο έκλεισε ο Σωτηρίου με την Red Bull. O Έλληνας οδηγός πρέπει να καταριέται τον εαυτό του, διότι ένα λάθος του στον 11ο γύρο του κόστισε κρίσιμα δευτερόλεπτα. Όμως, κατάφερε να μειώσει τη διαφορά στο Πρωτάθλημα.
Μην χάσετε την Τρίτη 23 Μαρτίου στις 18:00μμ την εκπομπή “Slipstream” με το νέο μας F1 Quiz. Μπορείτε να βρείτε το link εδώ.
Στην 4η θέση ολοκλήρωσε ο Κώστας Μαυράδας παίρνοντας ακόμα ένα δυνατό αποτέλεσμα. Ο οδηγός της Racing Point επέλεξε στρατηγική δύο pit-stop και εκμεταλλεύτηκε την ποινή του Δημήτρη Καραφουλίδη για να κερδίσει θέση στα τελικά αποτελέσματα. Ο Καραφουλίδης πήρε την 5η θέση, με τον ρυθμό του να είναι πολύ καλός. Η 4η θέση που έχασε ήταν λόγω ποινής μετά από επαφή με τον Κώστα Αναστασάκη.
Στην 6η θέση με έναν εξαιρετικό αγώνα βρέθηκε ο Χρήστος Ντούσκος. Ξεκίνησε μόλις στην 14η θέση αλλά έχοντας την εναλλακτική στρατηγική, πραγματοποίησε τρομερά προσπεράσματα και πήρε ένα πολύ δυνατό αποτέλεσμα. Ο Γρηγόρης Μανιατόπουλος με την Williams πήρε την 7η θέση με ακόμα ένα πλασάρισμα στους βαθμούς. Το εντυπωσιακό με τον Έλληνα οδηγό είναι το γεγονός πως λόγω ποινής 3s έχασε τη θέση για 0.2s.
O Κώστας Αναστασάκης με την Red Bull πήρε την 8η θέση. Στο δεύτερο μισό του αγώνα δεν είχε πολύ καλό ρυθμό όπως στο ξεκίνημα, αλλά πήρε και πάλι πολύτιμους βαθμούς για τη συνέχεια. Ο Γιαννης Φιλιππής πήρε την 9η θέση, όμως η στρατηγική δύο pit-stop ήταν λανθασμένη χάνοντας αρκετούς βαθμούς. Την βαθμολογούμενη 10άδα έκλεισε ο Δημήτρης Πονηρός, ο οποίος έχασε πάρα πολλές θέσεις λόγω ποινής δευτερολέπτων, στον καλύτερο αγώνα του με βάση ρυθμού στο Πρωτάθλημα.
Ακολούθησε ο Στέφανος Ακαντζηλιώτης με έναν τρομερό αγώνα στην πίστα του Τέξας στην 11η θέση. Ο πρωτοπόρος του Πρωταθλήματος, Αλέξανδρος Χρυσαφόπουλος, είχε έναν κάκιστο αγώνα. Εκκινώντας από την 2η θέση έχασε 10 στο πρώτο γύρο. Στο τέλος ήταν στους βαθμούς όμως μια ποινή χρόνου και μετά δύο λάθη τον έφεραν με μηδέν μετά την Αμερική.
Ο Ανδρέας Κόσκορης ήταν στην 13η θέση μπροστά από τον Γιάννη Στεργίου και τον Βαλάντη Μάμαλη που έδινε τρομερές μονομαχίες στην αρχή του αγώνα. Ο Σώζων Πατριώτης ήταν στην 16η θέση μπροστά από τον Γιώργο Ρούσσο που ήταν στην 17η. Από τον αγώνα εγκατέλειψαν οι Γιώργος Μαχαίρας, Ιωνάς Στούμπος και Σπύρος Σεβαστός.
Επόμενο ραντεβού του Ελληνικού Πρωταθλήματος F1 είναι το GP Ιαπωνίας για την Κατηγορία Pro-Am, την Τετάρτη 24 Μαρτίου. Η Κατηγορία Pro επιστρέφει την Κυριακή 4 Απριλίου, με το GP Μονακό.
Δείτε το GP ΗΠΑ της Κατηγορίας Pro για το Ελληνικό Πρτάθλημα F1.