Σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο, η διοίκηση της Ferrari δεν εμπιστεύθηκε ποτέ τον επικεφαλής της Scuderia, Mattia Binotto, και τον απομάκρυνε με την πρώτη ευκαιρία.
Τώρα που το πρώτο μέρος του σίριαλ ολοκληρώθηκε και ο Mattia Binotto ετοιμάζει τις βαλίτσες του για άλλες πολιτείες, κι ενόσω αναμένουμε το όνομα του αντικαταστάτη του στο «τιμόνι» της Scuderia Ferrari, αναδύονται λεπτομέρειες όσων ίσχυαν στο Μαρανέλο τα τελευταία χρόνια.
Ο 53χρονος ανέλαβε τα ηνία της ιταλικής ομάδας το 2019, έχοντας ήδη 25 χρόνια στον οργανισμό. Κλήθηκε τότε να καλύψει το κενό που άφησε η απομάκρυνση του Mauricio Arrivabene, αφήνοντας το ρόλο του επικεφαλής τεχνικού υπεύθυνου των «κόκκινων» για να αναλάβει τη γενικότερη διοίκηση της Gestione Sportiva.
Στα 82 Grand Prix με αυτόν επικεφαλής, η Ferrari κέρδισε τα επτά. Οι τέσσερις από αυτές τις νίκες ήρθαν φέτος – μάλιστα οι δύο ήταν στα πρώτα τρία Grand Prix της σεζόν, πράγμα που γέννησε τεράστιες προσδοκίες για επιστροφή στην κορυφή. Ως γνωστόν, η συνέχεια ήταν διαφορετική. Προβλήματα αξιοπιστίας στην F1-75, λάθη στρατηγικής, λανθασμένες προτεραιότητες με χαρακτηριστικό παράδειγμα το Silverstone, έγειραν γρήγορα την πλάστιγγα υπέρ της Red Bull Racing και του Max Verstappen.
Με τη διοίκηση να μην τον στηρίζει όσο θα ήθελε, ο Μπινότο παραιτήθηκε και η παραίτησή του έγινε δεκτή από τον Πρόεδρο της Ferrari, John Elkann. Έρχεται μάλιστα δημοσίευμα του calciomercato.com, που φιλοξενεί λόγια του έγκυρου Leo Turini, που ρίχνουν φως στις ψυχρές σχέσεις των δύο ανδρών.
«Ο Μπινότο είχε τις ευλογίες του Σέρτζιο Μαρκιόνε. Ο μακαρίτης δεν πίστευε στον Αριβαμπένε και πριν “φύγει” είχε πάρει την απόφαση αλλαγής φρουράς. Όμως ο Τζον Έλκαν δεν δέθηκε ποτέ με τον Μπινότο. Ήταν σαν το νερό με το λάδι κι όλοι το ήξεραν αυτό. Ο Μπινότο είχε τις ατέλειές του, συμπεριλαμβανομένης μίας διακριτικής τάσης αυταπάτης αυτοδυναμίας. Θα έπρεπε να εμφανίζεται λιγότερο και να διαχειρίζεται τα media καλύτερα. Ωστόσο, ποτέ δεν είχε την στήριξη του προέδρου του στα σημαντικά θέματα. Ακούσατε έστω μία λέξη από τον Έλκαν σχετικά με την παραβίαση του ορίου δαπανών από τη Red Bull ή τις διαρκείς ρυθμίσεις των κανονισμών υπέρ της Mercedes; Καμία. Δεν υπήρχε λοιπόν πραγματική στήριξη. Ο ιδιοκτήτης της ομάδας να πίστευε στον διευθυντή της».
Ακούστε την εκπομπή Slipstream #103 για τον κόσμος της Formula 1.
Η Ferrari φέρεται να έχει δεχθεί αρνητικές απαντήσεις από τον Christian Horner, τον Andreas Seidl, τον Franz Tost και άλλους, με τον Fred Vasseur της Alfa Romeo να είναι στην κορυφή της λίστας όσων θα ήταν διατεθειμένοι να πάνε στο Μαρανέλο.
Όσο για τον Binotto, φαντάζει περιζήτητος, με τα ιταλικά ΜΜΕ να κάνουν λόγο για προχωρημένες συζητήσεις με την Audi.
Αξιολογούμε από το 1 έως το 10 την επίδοση των οδηγών της F1 για το 2023. Δείτε το παρακάτω βίντεο.
-
Κάντε μας like στο facebook
-
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
- Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
- Μπείτε στον server μας στο Discord