spot_img

Ο Vettel σε ρόλο εμποδίου και οι αναβαθμίσεις της Ferrari

Παρά τον υποδεέστερο ρυθμό της Ferrari σε ένα ακόμα Grand Prix, ο Mattia Binotto πιστεύει πως η ομάδα αποκόμισε θετικά στοιχεία.

Ο Charles Leclerc τερμάτισε στην έκτη θέση και έδωσε πολύτιμους βαθμούς στην ομάδα του, αλλά ήταν τυχερός που δεν τιμωρήθηκε για την επαφή του με τον Lance Stroll στον πρώτο γύρο. Ο Καναδός έπεσε στον τοίχο και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει, χαρακτηρίζοντας “γελοία” την ατιμωρησία του οδηγού της Ferrari.

Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 28 Σεπτεμβρίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Ο Μονεγάσκος ευνοήθηκε κι από άλλα συμβάντα του πρώτου γύρου, όπως η πρόωρη εγκατάλειψη του Carlos Sainz και το κλατάρισμα του Lando Norris. Από την άλλη πλευρά, ο ομόσταυλος Sebastian Vettel πραγματοποίησε μια μέτρια εμφάνιση και ολοκλήρωσε τον αγώνα μόλις στη 13η θέση.

Οι δηλώσεις του Mattia Binotto:

Συγκριτικά με τους πιο πρόσφατους αγώνες, κάναμε ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση, με βάση τόσο την απόδοση όσο και το τελικό αποτέλεσμα. Ο Charles οδήγησε πολύ σταθερά για να τερματίσει έκτος, παίρνοντας τα πάντα από το μονοθέσιο. Ήταν διεκδικητικός ήδη από την εκκίνηση και η μετέπειτα οδήγησή του ήταν πολύ ώριμη, πόσο μάλλον για ένα παιδί που δεν είναι ούτε 23 ακόμη. Ο Sebastian δεν μπόρεσε να μπει στους βαθμούς. Βρέθηκε αντιμέτωπος με την κίνηση σε κρίσιμα σημεία του αγώνα. Μπορεί να φέραμε λίγες και μικρές αναβαθμίσεις στο μονοθέσιο, αλλά αποδοτικά κάναμε ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση. Οι διαφορές ανάμεσα στις ομάδες του mid-field είναι πολύ μικρές, επομένως και το παραμικρό όφελος μπορεί να είναι καθοριστικό. Πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε έτσι και τώρα θα στρέψουμε την προσοχή μας στον επόμενο αγώνα, στο Nurburgring.

Διαβάστε επίσης: GP Ρωσίας Race: Νίκη ψυχολογίας για Bottas

Οι δηλώσεις του Charles Leclerc:

Ήταν δύσκολα τα πράγματα στην αρχή γιατί έκανα κακή εκκίνηση και έχασα κάποιες θέσεις. Μετά όμως τις ανέκτησα σχεδόν αμέσως και, από εκείνο το σημείο κι έπειτα, η απόδοσή μας ήταν καλή. Ο ρυθμός δεν ήταν καθόλου κακός σήμερα. Ήμασταν πολύ δυνατοί στο πρώτο stint με τη medium γόμα, γιατί την πρόσεξα ιδιαίτερα ώστε να κρατήσει αρκετούς γύρους. Έχοντας δει τα δεδομένα φθοράς από την Παρασκευή, χαίρομαι πολύ που η στρατηγική δούλεψε. Αξιοποίησαμε όλα τα “όπλα” που είχαμε στη διάθεσή μας και αυτό είναι το πιο σημαντικό. Αυτό το τριήμερο ήταν πολύ θετικό και μας ενίσχυσε και ψυχολογικά.

Οι δηλώσεις του Sebastian Vettel:

Ήταν κάπως βαρετός αγώνας, γιατί εκκίνησα από την “βρώμικη” πλευρά της πίστας και δεν μπορούσα να εκμεταλλευτώ τα συμβάντα μπροστά μου. Μετά το αυτοκίνητο ασφαλείας είχα κολλήσει και δυσκολεύτηκα να μείνω κοντά στα προπορευόμενα μονοθέσια. Γύρω στα μέσα του αγώνα το μονοθέσιο ήταν ταχύτερο αλλά δεν μπορούσα να κάνω τα ελαστικά να αντέξουν αρκετά, λόγω του ακάθαρτου αέρα από τους οδηγούς μπροστά μου. Έκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα σήμερα, απλά δεν ήμουν αρκετά γρήγορος. Ήταν ξεκάθαρο πως έμεινα έξω για να καθυστερήσω τις Renault. Φυσικά και αυτό δεν με βοήθησε.

Διαβάστε επίσης: Δύο βαθμούς μακριά από race ban o Hamilton (UPDATE)

Μετά το πέρας των 10 από τους 17 αγώνες, η Ferrari είναι έκτη στους κατασκευαστές με 74 βαθμούς. Για τη βαθμολογία οδηγών, οι Leclerc και Vettel βρίσκονται με τη σειρά τους στην έβδομη και 13η θέση αντίστοιχα.

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με καλεσμένο τον οδηγό αγώνων Alex Fontana.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles